Zullen wel geen levende zijn? Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef rac het volgende:
TVP Vorig jaar hadden ze van die lieveheersbeestjes 24 in klein houten kistje. Die wil ik weer !!
Dus als iemand ze ziet (zonder knijpertjes!) PM me direct!!
Ik heb ze er wel eens gezien. Maar het zijn allemaal partijen wat daar binnen komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:14 schreef Miam het volgende:
Heeft de Action slaapzakken?
Ja, ik zie ze regelmatig liggen bij het slaapspul (dekbedovertrekken enz)quote:Op donderdag 23 april 2009 13:14 schreef Miam het volgende:
Heeft de Action slaapzakken?
quote:
check je wel de datum ff goed voordat je op vakantie gaat?quote:Op zondag 26 april 2009 17:55 schreef DarkElf het volgende:
gisteren voor 5 euro ofzo L'oreal zonnebrand gehaald.. normaal is dat 14 euro ofzo
Oh niet gekeken.quote:Op maandag 27 april 2009 12:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
check je wel de datum ff goed voordat je op vakantie gaat?wij hadden 2 jaar terug een fles die over de datum was toen we op vakantie gingen ( kennelijk heeft dat spul een houdbaarheidsdatum
) resultaat: rood en blaren met smeren, we verbrandden echt tien keer zo snel, heel bizar.
het zal nu nog wel gewoon goed zijn, anders mogen ze het niet verkopen lijkt me.quote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh niet gekeken.
/edit: even erbij gepakt maar ik zie geen houdbaarheid staan?
Geen idee!quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef DarkElf het volgende:
als de fles geopend is is mij ooit verteld door iemand.
Daarom kan je hem ook niet deze zomer wel gebruiken en volgende zomer een restje opmaken ..
een gesloten fles blijft gewoon lang goed. lijkt mij..
ik ook niet maar t klonk logischquote:Op maandag 27 april 2009 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geen idee!Ik ben geen scheikundige.
ja dat staat er welquote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef GotC het volgende:
Meestal staat er toch zo'n potje met geopend dekseltje op de achterkant en daarbij '12m' oid? Dan is het, zodra het product open is geweest, nog 12 maanden houdbaar.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat staat er wel
ach komt wel goed, ik ben erg blond en blank dus als t niet goed genoeg werkt kom ik er héél snelachter..
Ze hebben op het moment alleen een doosje met 4 assorti dingetjes, waaronder dan 6 stuks van die lieveheersbeestjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:55 schreef rac het volgende:
TVP Vorig jaar hadden ze van die lieveheersbeestjes 24 in klein houten kistje. Die wil ik weer !!
Dus als iemand ze ziet (zonder knijpertjes!) PM me direct!!
Daarnaast is die L'oreal meestal ook nog eens gesealed.quote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef GotC het volgende:
Meestal staat er toch zo'n potje met geopend dekseltje op de achterkant en daarbij '12m' oid? Dan is het, zodra het product open is geweest, nog 12 maanden houdbaar.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb ze vorige week hier in Amsterdam gezien.
Ja, alleen zien de verschillende versies er bijna hetzelfde uit. Ik ga hier zelf nog wel even kijken of het inderdaad de juiste zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef shmoopy het volgende:
Maok, die gekleurde op zo'n kaart met zo'n zwart elastiekje, bedoel je toch?
Die lagen nog bij het speelgoed, ja.
niet bij de action, maar bij DE hebben ze ze iigquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef maok het volgende:
Als iemand trouwens die lampjes voor aan je vingers die gekleurt knipperen weer ziet, meldt het hier. Ze hadden ze vorig jaar een tijdje. Daarna hadden ze nog een rood/wit/blauw/oranje versie voor het voetbal en ik zag nu 4 gekleurde lampjes met daar 1 knipperende bij. Maar ik wil dus alleen maar gekleurde knipperende lampjes. Ik wil je aan mijn skates maken, dan heb ik disco skates
Jah...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef Charmian het volgende:
Is dit de beruchte foliehouder? nu in de aanbieding voor ¤ 0,69
[ afbeelding ]
Oei een killerfoliehouder dusquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah...
Jammer dat het bakpapier er niet inpast, ik heb er eentje terug van iemand die er al 2x d'r arm mee open heeft gehaald.
Ik heb ze gehaald. Ze gaan tot 90 wasbeurten mee. Ik gebruik ze in combinatie met een beetje wasverzachter voor de frisse geur.quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag zaterdag wasbollen met kogeltjes erin. Die zou je dan in plaats van wasmiddel kunnen gebruiken. Volgens mijn moeder werkt het echt goed. Wel superduurzaam! Ik denk dat ik ze ook ga proberen.
Er staat iets op over actieve zuurstof. Mijn moeder en zusje gebruiken ze voor alle was van hun sauna (tientallen bezoekers per dag) en die zijn helemaal tevreden, dus blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:35 schreef Mirjam het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat je was daar echt schoon van wordt../
iewquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er staat iets op over actieve zuurstof. Mijn moeder en zusje gebruiken ze voor alle was van hun sauna (tientallen bezoekers per dag) en die zijn helemaal tevreden, dus blijkbaar wel.
Wat een onzin. Ik heb zelden was die echt 'vies' te noemen is of waar vlekken inzitten. Dan wordt het met water alleen ook wel schoon (ik was mezelf ook nooit met zeep, maar dat zal dan ook wel 'vies' zijn). Hetzelfde geldt voor de handdoeken en badjassen die daar gebruikt worden, die gebruikt men een paar uurtjes en die gaan dan meteen de was in.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iew
sorry, maar dat lijkt me echt heel smerig.
wát er dan ook op mag staan, kan me niet voorstellen dat dat een normaal wasmiddel kan vervangen, een kubusje met een dingetje erin
Ow even kijken maandagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:08 schreef teigan het volgende:
maok, er zijn nu ook langwerpige led lampjes te krijgen, met verschillende knipperstanden...
Die zijn ws. ook wel te monteren
Het gaat mij alleen om de beestjes en dan worden ze wel heel duur .....quote:Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hebben op het moment alleen een doosje met 4 assorti dingetjes, waaronder dan 6 stuks van die lieveheersbeestjes.
BAWAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 april 2009 13:46 schreef GotC het volgende:
Ja, die heb ik gezienquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand of ze bij de action thermoskannen hebben?
ja dusquote:Op maandag 4 mei 2009 13:42 schreef DarkElf het volgende:
weet iemand of ze bij de action thermoskannen hebben?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:00 schreef styliste het volgende:
wat kosten die? ik ga zo ook even naar de action denk ik...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:54 schreef maok het volgende:
De lampjes aan mijn skates (¤0,85):
[ afbeelding ]
In 2004 was de voorlaatste keer dat ik bij de Action kwam (in Groningen). Een paar geleden was ik in een andere plaats (een dorp) voor het laatst bij de Action en stelden ze het gebruik van een mandje "verplicht", voor iedereen merkte ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef maok het volgende:
Tja dat mogen ze vragen. Heb ik in Groningen nog nooit meegemaakt maar ik neem ook meestal een mandje omdat ik anders al weet dat ik weer helemaal terug kan naar het begin van de winkel om er alsnog eentje te halen.
volgens mij zie ik tie-wraps op de foto.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:47 schreef teigan het volgende:
Zeg maok, hoe heb jij ze aan je skates bevestigd?
nee hoor niet alleen daarom. Het is ook om verkoop te bevorderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef maok het volgende:
Supermarkten doen het ook vaak. Dit om beter overzicht te hebben op winkeldiefstal volgens mij. Dan krijg je geen discussies over spullen in tassen van mensen 'echt waar ik wilde het gewoon nog af gaan rekenen' en kunnen mensen spullen minder makkelijk in mouwen en zakken laten verdwijnen.
Iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee hoor niet alleen daarom. Het is ook om verkoop te bevorderen. Als jij spullen ziet liggen en je handen zijn al vol, dan denk je vaak: ik haal het de volgende keer wel. En om het jou meteen te laten kopen heb je dan een winkelmandje waar je alles in kwijt kan
Dan neem je toch een winkelwagentje. Kan je nog meer kopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef SNETTO888 het volgende:
Ik vind het kloten om met een winkelmandje te 'moeten' lopen. Bovendien kan ik met m'n handen meer sjouwen dan met zo'n mandje. Bijvoorbeeld een tent of ander groot product, dat is moeilijk dragen als je een mandje mee móet nemen.
Hebben ze die daar ook? :pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Dan neem je toch een winkelwagentje. Kan je nog meer kopen
je weet zeker dat je dit niet wil editten??quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:00 schreef Isegrim het volgende:
al weet ik niet tot welke categorie mijn ballen behoren.
Bij de Action die ik ken hebben ze die niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:52 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Dan neem je toch een winkelwagentje. Kan je nog meer kopen
Wat een pauper Action hebben ze dan bij jou in de buurt zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij de Action die ik ken hebben ze die niet hoor.
quote:Action Den Bosch
Opening: medio augustus 2009
Dat er in zo'n grote stad als Den Bosch al geen action aanwezig was zeg. Leuk in iedergeval dat daar nu ook een Action is.quote:
Dat snapte ik ook niet, maarja 't was zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Dat er in zo'n grote stad als Den Bosch al geen action aanwezig was zeg. Leuk in iedergeval dat daar nu ook een Action is.
quote:
Ik heb iemand horen zeggen in de Hintham, maar pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:26 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Hoera!!!
Waar zou hij ergens komen? Ik hoop niet in de binnenstad, maar ergens aan de rand met goede parkeergelegenheid zodat je af en toe ff langs kan sjezen om weer leuke spulletjes in te slaan!
die heb ik laatst ook gekochtquote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yah, ik heb gister bij de Action een granieten vijzel gekocht voor maar ¤ 4,95!![]()
Hij lijkt op deviijzel van Jamie Oliver, maar dan zonder tuitje.
Ben er erg blij mee.
[ afbeelding ]
Dat is wel erg handig voor het maken van mojito'squote:Op zondag 10 mei 2009 10:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yah, ik heb gister bij de Action een granieten vijzel gekocht voor maar ¤ 4,95!![]()
Hij lijkt op de vijzel van Jamie Oliver, maar dan zonder tuitje.
Ben er erg blij mee.
[ afbeelding ]
hoe lelijk was ze?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik was van de week met 50,- bij de Action, kon ik de hele winkel, inclusief kassiere meenemen!
Die zag ik liggen in Den Haag, best groot hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik was van de week met 50,- bij de Action, kon ik de hele winkel, inclusief kassiere meenemen!
Ja... ik moet 'm eerst wel goed bekijken of ie niet te groot is. En anders neem ik misschien de kleinere variant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die zag ik liggen in Den Haag, best groot hoor
Oh ,die wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
Onze nieuwe Action-kapstokjes hangen
[ afbeelding ]
5,50 p/s
We hebben de klok nu hangen en hebben al veel reacties gehad als "mooie klok... antiek?". Dan moet ik weer zo nodig erbij vertellen dat ie maar iets van 7 euro was bij de Actionquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
YES! Het staat er nu! 28 mei gaat hij open!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Judeljuud het volgende:
Weet iemand waar en wanneer de Action in Almere-Stad open gaat?
Hey die zijn mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
Onze nieuwe Action-kapstokjes hangen
[ afbeelding ]
5,50 p/s
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook wel echt reistrollies. Volgens mij hebben ze daar altijd wel een paar soorten van.
Klopt! 2 jaar geleden eentje gekocht voor 10 euro en werkt perfectquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook wel echt reistrollies. Volgens mij hebben ze daar altijd wel een paar soorten van.
Hey dat is mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 08:31 schreef Perzikje het volgende:
Action Almere Stad
Korte Promenade 2-8
1315 HN Almere Stad
Opening: 28 mei 2009
De eerste Action in Almere! Kan ik ook is kijken of ik net zo enthousiast ben als jullie over deze winkel
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef maok het volgende:
Ze hebben wel heel veel schoolspullen dus vast ook wel leuke collegeblokken
Dankjewel! Het topic staat in mijn AT dus ik zie een update gauw genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef maok het volgende:
Als de zon lang genoeg heeft geschenen zal ik weer verslag doen. Ze zullen het vanavond nog wel niet doen.
Als je wilt gamen moet je gewoon een echte gameconsole kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef maok het volgende:
Oke, na wat ge google kwam ik bij de Vimax uit die bij de intertoys verkocht wordt. Hij was daar eerst â¬49,99 maar kost nu ook nog maar â¬29,99.
[ afbeelding ]
De spelcomputer lijkt precies op die van de Action het zal dus wel het zelfde ding zijn maar dan met een ander merk-stickertje (al zitten bij die van de Action wel veel meer spellen lijkt het).
Van de reviews wordt je niet echt blij. Bij Gamekings hebben ze hem getest en daaruit blijkt dat je eigenlijk niet echt iets bestuurt met de console maar dat een beweging eigenlijk dezelfde functie heeft als de entertoets of een knopje op de console. Bij het jeugdjournaal hebben ze hem ook uitgetest. De jochies daar vinden het maar een ouderwets ding.
Dat laatste vind ik nog niet eens zo erg, maar dat eerste maakt me toch minder positief, ik ga het toch maar niet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |