Hey die zijn mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
Onze nieuwe Action-kapstokjes hangen
[ afbeelding ]
5,50 p/s
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ga straks even de meest rechter klok halen bij Action. Ik hoop zo dat ze 'm nog hebben...
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook wel echt reistrollies. Volgens mij hebben ze daar altijd wel een paar soorten van.
Klopt! 2 jaar geleden eentje gekocht voor 10 euro en werkt perfectquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook wel echt reistrollies. Volgens mij hebben ze daar altijd wel een paar soorten van.
Hey dat is mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 08:31 schreef Perzikje het volgende:
Action Almere Stad
Korte Promenade 2-8
1315 HN Almere Stad
Opening: 28 mei 2009
De eerste Action in Almere! Kan ik ook is kijken of ik net zo enthousiast ben als jullie over deze winkel
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef maok het volgende:
Ze hebben wel heel veel schoolspullen dus vast ook wel leuke collegeblokken
Dankjewel! Het topic staat in mijn AT dus ik zie een update gauw genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef maok het volgende:
Als de zon lang genoeg heeft geschenen zal ik weer verslag doen. Ze zullen het vanavond nog wel niet doen.
Als je wilt gamen moet je gewoon een echte gameconsole kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:33 schreef maok het volgende:
Oke, na wat ge google kwam ik bij de Vimax uit die bij de intertoys verkocht wordt. Hij was daar eerst â¬49,99 maar kost nu ook nog maar â¬29,99.
[ afbeelding ]
De spelcomputer lijkt precies op die van de Action het zal dus wel het zelfde ding zijn maar dan met een ander merk-stickertje (al zitten bij die van de Action wel veel meer spellen lijkt het).
Van de reviews wordt je niet echt blij. Bij Gamekings hebben ze hem getest en daaruit blijkt dat je eigenlijk niet echt iets bestuurt met de console maar dat een beweging eigenlijk dezelfde functie heeft als de entertoets of een knopje op de console. Bij het jeugdjournaal hebben ze hem ook uitgetest. De jochies daar vinden het maar een ouderwets ding.
Dat laatste vind ik nog niet eens zo erg, maar dat eerste maakt me toch minder positief, ik ga het toch maar niet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |