Die blijft niet hangen in die boomquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef alors het volgende:
Ach echte lefgozers, een weerloos geitje pakken.
Pak dan dan een volwassen stier ofzo.
Daar zoeken we een ander boompje voor:quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die blijft niet hangen in die boom
Zo lachen man.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef LasTeR het volgende:
Het geitje had waarschijnlijk iets teveel verzet geboden, vond de Marokkaan niet zo leuk.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:39 schreef alors het volgende:
Ach echte lefgozers, een weerloos geitje pakken.
Pak dan dan een volwassen stier ofzo.
Dat zijn dan ook hangeiten, zoals je hier hangjongeren heb.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Adelante het volgende:
Rijd eens door een wijk in Tunesie, daar hangen overal geiten in het wild.
Sukkeltje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef LasTeR het volgende:
Het geitje had waarschijnlijk iets teveel verzet geboden, vond de Marokkaan niet zo leuk.
De gewelddadige dierenactivisten roeren zich al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef Slappy het volgende:
Als ik de daders tegen kom ga ik hun cactus ophangenDit soort terroristen verdienen ticket naar Iran martel kelder
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De gewelddadige dierenactivisten roeren zich al.
Een vos met een ladder dan blijkbaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:33 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat er dieren zijn die andere dieren soms doden. Ja dat klinkt heel erg maar is echt zo. Zo worden jonge geitjes vaak het slachtoffer van roofvogels of vossen.
Waarschijnlijk is dat hier ook gebeurd. Stelletje sukkels die meteen aan menselijk handelen denken bij zo'n bericht.
Nu nog leren kijken. Zie je die takken die daar hangen...daar komt een vos zonder problemen overheen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Een vos met een ladder dan blijkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |