Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Rotterrrdam-Zuid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?
Wat is de jongen ver afgezakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:40 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.
Mutant, heb jij bij mij ingebroken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
Nautilus, riep je me?
Morans.quote:
Het zou vooral erg triest zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Stel je voor dat fok! er voor zorgt dat Powned er komt, zouden jullie je dan schamen?
Ik heb een oude lay-out en daar is de mededeling over die onzin laatst gelukkig verdwenenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Picchia het volgende:
De dreiging om Fok!PremiumUser naast mijn naam te krijgen is voldoende om me ervan te weerhouden om te registreren.
Ik heb er geen aandeel in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Stel je voor dat fok! er voor zorgt dat Powned er komt, zouden jullie je dan schamen?
Ja het valt wel op dat iedere kritiek op de actie verboden lijktquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef Aoristus het volgende:
Het lijkt er op dat de kinderen van Yvonne en Danny straks kunnen studeren op kosten van geenstijl. Ik zie niet in waarom al die lui anders zo pro-powned kunnen zijn
En dat Yvonne en Iteejer er passioneel op in gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het valt wel op dat iedere kritiek op de actie verboden lijkt
De 16 stappen tot zelfdestructiequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het ook wel weer tijd voor iets nieuws. 10 jaar is prima zat voor een website
quote:www.ad.nl
De overvalgolf is mogelijk ook veroorzaakt door de toename van vreemdelingen die legaal en illegaal naar Nederland zijn gekomen. ,,Waarschijnlijk houdt een deel van hen zich bezig met overvallen. Ze hebben niet veel te verliezen,’’ zegt Reijenga.
Uit politiecijfers blijkt dat 69 procent van de gepakte daders niet in Nederland is geboren. ,,In deze groep zijn Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen oververtegenwoordigd.’’
Die kunnen hier natuurlijk ook gewoon illegaal gekomen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat hebben Antillianen, Marokkanen, Surinamers en Turken met illegalen te maken?
Dat klopt, maar in het AD stukje staat "vreemdelingen die legaal en illegaal naar Nederland zijn gekomen".quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Autodidact het volgende:
Ja, maar volgens mij zijn de meeste illegalen Oost-Europeanen, Chinezen en West-Afrikanen. Dit zijn vooral oude migranten.
Net zoals beleggers. Toch niet hun eigen geld wat ze te verliezen hebben, (en het risico verkoop je aan de klant).quote:
Daar wordt effectief mee afgerekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Islamisering van de commercials! Reclame voor Marokko op de Nederlandse kanalen.
quote:De fiscale opsporingsdienst FIOD doorzoekt op het Mediapark in Hilversum het gebouw van de Nederlandse Moslim Omroep. Het Openbaar Ministerie leidt het onderzoek. Justitie onderzoekt of een oud-directeur van de omroep zich schuldig heeft gemaakt aan misbruik van overheidsgeld.
Reclame snuggere henk! Je weet wel van het Bureau van Toerisme.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar wordt effectief mee afgerekend.
[..]
Net zoals ambtenaren. Toch niet hun eigen geld wat ze uitgeven, (en het risico leg je neer bij de burger).quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Net zoals beleggers. Toch niet hun eigen geld wat ze te verliezen hebben, (en het risico verkoop je aan de klant).
Doh.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Reclame snuggere henk! Je weet wel van het Bureau van Toerisme.
De crisis heeft me hard geraakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is de jongen ver afgezakt.
http://www.theregister.co.uk/2009/03/04/polish_spitfire/quote:The British National Party has pulled off a bit of a blinder by fronting an anti-immigration campaign with a poster featuring a Spitfire belonging to 303 Squadron of the RAF - the "most effective Polish squadron during the Second World War", as the Telegraph puts it.
Ja, tijd voor een rook- en zonpauze.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een weertje he?
Al een tijdje toch? Ik kan z'n bijdrages wel waarderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Piet Verdriet is terug.
They say that looks don't count for much, if so, there goes your proof.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:31 schreef Nautilus_ het volgende:
Die vanzelfsprekendheid heb je dus ook weer om zeep geholpen.
Ow. ik zie em nu weer voor het eerst.quote:
Speelt wel erg gauw op de persoon...quote:Ik kan z'n bijdrages wel waarderen.
Voorlopig weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:49 schreef Sam_Spade het volgende:
En waar is Klopkoek?
Dat lijkt mij een reactie op een ad hominem. Deze paus is overigens ook gewoon een eersteklas malloot.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Speelt wel erg gauw op de persoon...
Da's ook toevallig.quote:
Dat is weer even geleden. Ik zal hem eens een PM sturen om te vragen hoe het met hem isquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:58 schreef Nautilus_ het volgende:
EchtGaaf, onderhoud jij nog contact met Klopkoek?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Danny het volgende:
SCH, 2 weken. kleuters die niet kunnen luisteren moeten een timeout volgens de supernanny en als je alleen maar op de man kunt bashen mag je gewoon in de hoek.
Gedeelde smart...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:02 schreef Danny het volgende:
aoristus - mag een weekje in zijn omgeving op de man gaan spelen
Ik heb er nooit voor betaald, naar mijn weten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je nou studentenkorting gekregen op je Pimp! Account?
Wist niet dat SCH aan K1 deed.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Op de man bashen?
Met andere woorden, swaffelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Op de man bashen?
Je moet met dit weer ook geenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Nautilus_ het volgende:
Jij met je glorieuze momenten. Ik heb buikgriep.
Danny accepteert geen kritiek op de uitverkoop van FOK aan de telegraaf en gaat dan met bannetjes strooienquote:
Volgens mij is ze een manager in het kwadraat, in plaats van 'issues over het weekend te tillen' wacht ze tot de verkiezingen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Nautilus_ het volgende:
Rita Verdonk is een typetje geworden.
Is het ooit anders geweest? Het was altijd al meer show dan inhoud.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Nautilus_ het volgende:
Dat vreemdelingenbeleid, dat heeft ze toch weten te tackelen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een manager in het kwadraat, in plaats van 'issues over het weekend te tillen' wacht ze tot de verkiezingen.
Nee, oud wijf. Buikgriep heeft niets te maken met temperatuurwisselingen. Om met René van der Gijp te spreken: "Volgens mij heb ik Chinees gehaald".quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je moet met dit weer ook geen
[ afbeelding ]
naveltruitjes dragen op de zaterdagavond.
Eerder het gehele kabinet, toen ze erin zat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat vreemdelingenbeleid, dat heeft ze toch weten te tackelen?
Ik weet wel wat buikgriep is, ik maakte slechts een garpje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:57 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Nee, oud wijf. Buikgriep heeft niets te maken met temperatuurwisselingen. Om met René van der Gijp te spreken: "Volgens mij heb ik Chinees gehaald".
Het is niet aan de grappenkeuringsdienst om dat te bepalen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Nautilus_ het volgende:
Maar jouw garpjes zijn niet grappig.
Zozo, geworden...?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik vind het egoļstisch dat de Paus Gods' 06 nog niet online heeft gezet.quote:
Dat laatste is absoluut niet geval.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Nautilus_ het volgende:
Nou, nou. "Naļeve fanboy". Het gaat om Rita Verdonk, niet om Rod Stewart. Maar als ik haar die uitspraak rondom geweld tegen ambulancebroeders hoor doen, schaam ik me inderdaad een beetje. Die uitspraak verschilt wel degelijk van haar uitspraken over het vreemdelingenbeleid, die ze juridisch probeerde te onderbouwen.
Ja, maar ik kom toch niet op de meet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut niet geval.
Tenzij je een sprong van een stoel met een parachute ook 'proberen te skydiven' noemt.
En je gebrek aan vijandigheid jegens andere zaken, dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Monidique het volgende:
Ik haat mijzelf ook om mijn vijandigheid.
Niet tegelijk, nee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Jij kan niet eens met mes en vork eten
Hoe weet jij dat?quote:
Michael Corleone lijkt in die foto anders bedriegelijk veel op die jongen die Valerio op sleeptouw nam.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Jij romantiseert gangsters. Zo zijn ze nooit geweest.
Ze zit nu een weekje in Australie, gewoon wat pretparken bezoeken. Vraag me dan altijd af 'waar ben ik dan fout gegaan'quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Rocking and rolling. Moet je aankunnen.
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso vraag ik me al weken af waarom ik in godsnaam ben gaan studeren. 7 jaar ellende en nog geen stap verder.
Stukje gezien. Wel leuk: Jet en Koosje Veenendaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik vond Van Kooten en De Bie gisteren onverdragelijk suf.
Omdat je anders had moeten werken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Sowieso vraag ik me al weken af waarom ik in godsnaam ben gaan studeren. 7 jaar ellende en nog geen stap verder.
Waarschijnlijk om je vader een plezier te doen. Maar dat is misschien projectie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Eigenlijk heb ik nog het meeste last van mijn studiegenoten. Die idioten gaan werken voor 2500,- per maandquote:
Licht me in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog het meeste last van mijn studiegenoten. Die idioten gaan werken voor 2500,- per maandGevolg mag duidelijk zijn...
Houd toch op, jij kent tenminste een vak.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
Als zij werken voor 2500,- dan moet ik dat ookquote:
Dat eerste zeer zeker. Maar die ratten vragen gewoon ergens om. Niet de overheid is in deze de kwade genius.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef Fastmatti het volgende:
In dit geval kan ik ze inderdaad geen ongelijk geven, helaas is dit wel de eerste stap naar communisme.
Ja, fijn. Lekker nerden op van die klote-differentiaalvergelijken voor een habbekrats in de maand.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Houd toch op, jij kent tenminste een vak.
Supermarktmedewerkers ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Houd toch op, jij kent tenminste een vak.
Gewoon in je studentenhuis blijven wonen en geen eigen auto kopen. Dat is hier althans de methode.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als zij werken voor 2500,- dan moet ik dat ookMoet je voorstellen zeg dat je daarvan rond moet komen.
Je hebt gelijk, het is veel leuker om na te gaan waarom mannen met zwaardjes mannen met lansen versloegen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja, fijn. Lekker nerden op van die klote-differentiaalvergelijken voor een habbekrats in de maand.
En jij, natuurlijk.quote:
Die waren nog het aardigst, ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stukje gezien. Wel leuk: Jet en Koosje Veenendaal
Ach, mijn Eskrot heb ik echt nodig. Heb mijn BMW al de deur uit moeten doen omdat het toch wat raar stond op het parkeerterrein van het bedrijf waar ik afstudeerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:32 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Gewoon in je studentenhuis blijven wonen en geen eigen auto kopen. Dat is hier althans de methode.
Dat lijkt me in het geheel niet onmogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als zij werken voor 2500,- dan moet ik dat ookMoet je voorstellen zeg dat je daarvan rond moet komen.
Heb jij toevallig nog deelgenomen aan de studiereis van de TU Delft naar Oost-Aziė?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ach, mijn Eskrot heb ik echt nodig. Heb mijn BMW al de deur uit moeten doen omdat het toch wat raar stond op het parkeerterrein van het bedrijf waar ik afstudeer
Aan wie deze serviele schrede?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:38 schreef Reya het volgende:
Dat lijkt me in het geheel niet onmogelijk.
Nee, maar ik weet wel dat ze langs één of ander 'toren' zijn geweestquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:39 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog deelgenomen aan de studiereis van de TU Delft naar Oost-Aziė?
Absoluut niet. Zoals ik al vaker aan heb gegeven is lezen over wetenschap en filosofie, maar ik moet er niet aan denken om er m'n werk van te maken. Het meest zinnige dat iemand ooit tegen me gezegd heeft is dat je nooit van je hobby je werk moet maken, want het wordt dan toch wel routine en je raakt een hobby kwijt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Nautilus_ het volgende:
Maar ik vraag me af of Monolith gelukkig is. Hij zou toch liever bioloog geworden zijn.
Ja, ja. De Orchard Towers. Australiė, Tasmaniė, Singapore en een stukje Indochina. Mijn broer was daar ook bij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat ze langs één of ander 'toren' zijn geweestZo'n studiereis was het
![]()
7 jaar studeren levert veel meer vrije tijd op dan 7 jaar werkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:18 schreef Fastmatti het volgende:
SOA in ZOA.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ja, ja. De Orchard Towers. Australiė, Tasmaniė, Singapore en een stukje Indochina. Mijn broer was daar ook bij.
Waarbij één van de meisjes die aanwezig was een dusdanig laag uit gesneden truitje had (zeg maar tot de navel) dat er om de haverklap werd hoeveel ze moest kostenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Ja, ja. De Orchard Towers. Australiė, Tasmaniė, Singapore en een stukje Indochina. Mijn broer was daar ook bij.
Ik voorspel een zware toekomst.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat was ijsbrekertje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarbij één van de meisjes die aanwezig was een dusdanig laag uit gesneden truitje had (zeg maar tot de navel) dat er om de haverklap werd hoeveel ze moest kosten
Slaat die naam op haar puntige voorgevel?quote:
Ik geloof dat ik inderdaad tijdens college's welgeteld één keer heb omgekeken toen er een meid voorbij liep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Nautilus_ het volgende:
De term "meisjes" voor TU-studentes is ietwat misplaatst. Het zijn ware oorlogsschepen.
quote:Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie heeft drie televisiezenders en een televisieproducent gewaarschuwd dat ze met het maken en uitzenden van pokerprogramma's de wet overtreden. Ze moeten er daarom mee stoppen, aldus de minister.
Dat heeft een woordvoerder van het ministerie donderdag bevestigd. Tv-zenders als RTL en Veronica overtreden met pokerpgramma's op televisie volgens het ministerie de Wet op de kansspelen.
Justitie heeft bij het Openbaar Ministerie zoals al eerder aangekondigd ook aangifte gedaan tegen drie bedrijven met goksites. Ook dat zijn volgens justitie illegale kansspelen.
Veel bedrijven die de afgelopen jaren zijn gewaarschuwd dat ze illegaal bezig zijn, hebben daaraan gehoor gegeven door hun sites onbereikbaar te maken of deze aan te passen zodat er geen kansspel meer wordt aangeboden. Andere bedrijven bieden de illegale spelletjes echter nog altijd aan, al dan niet vanuit het buitenland of via tussenpersonen aldaar.
Wat heb je eigenlijk gestudeerd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zoals ik al vaker aan heb gegeven is lezen over wetenschap en filosofie, maar ik moet er niet aan denken om er m'n werk van te maken. Het meest zinnige dat iemand ooit tegen me gezegd heeft is dat je nooit van je hobby je werk moet maken, want het wordt dan toch wel routine en je raakt een hobby kwijt.
7 jaar plezier van gehad, dat haal je namelijk bijna cum laude met gemiddeld 10 uur inspanning per week over 7 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een vreugde moet je daaruit halen.
Heb je dit op universiteit twente gestudeerd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
7 jaar plezier van gehad, dat haal je namelijk bijna cum laude met gemiddeld 10 uur inspanning per week over 7 jaar.
ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je dit op universiteit twente gestudeerd?
Dat schept toch een band.quote:
Wat had jij ook alweer gedaan, iets van BIT of TBK?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat schept toch een band.
Ik ben begonnen met werktuigbouwkunde en ik ben geėindigd met TBK. Na 1,5 jaar ben ik naar Groningen verhuisd en heb TBK daar afgemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat had jij ook alweer gedaan, iets van BIT of TBK?
Ook tijdens je studie gaan realiseren dat een keiharde bčta richting toch wel vrij suf is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met werktuigbouwkunde en ik ben geėindigd met TBK. Na 1,5 jaar ben ik naar Groningen verhuisd en heb TBK daar afgemaakt.
Ik ben me vrij snel gaan realiseren dat ik niet in het profiel past van keiharde techneut. Niet dezelfde interessesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook tijdens je studie gaan realiseren dat een keiharde bčta richting toch wel vrij suf is?
quote:
Je hebt 3 tenen knoflook naar binnen gewerkt en je bent vervolgens in een ongekeurde auto als een gek door het verkeer gaan rijden?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik werd wakker en besefte dat ik Griek wilde zijn.
Ik hoop dat je het warm genoeg hebt in je tuniek.quote:
Ja, die harige borstkassen zijn geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik werd wakker en besefte dat ik Griek wilde zijn.
Mijn huis ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben vermoedelijk vastgelegd door Google streetview. Mijn leven is compleet.
Wegduikend achter de Tractatus?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:50 schreef Reya het volgende:
Ik ben vermoedelijk vastgelegd door Google streetview. Mijn leven is compleet.
Als je met streetview door de hoerenstraat gaat zijn alle pikante foto's verwijderd.quote:
Oeps?quote:Doctor Admits Pain Studies Were Frauds, Hospital Says
Correction Appended
In what may be among the longest-running and widest-ranging cases of academic fraud, one of the most prolific researchers in anesthesiology has admitted that he fabricated much of the data underlying his research, said a spokeswoman for the hospital where he works.
The researcher, Dr. Scott S. Reuben, an anesthesiologist in Springfield, Mass., who practiced at Baystate Medical Center, never conducted the clinical trials that he wrote about in 21 journal articles dating from at least 1996, said Jane Albert, a spokeswoman for Baystate Health.
The reliability of dozens more articles he wrote is uncertain, and the common practice — supported by his studies — of giving patients aspirinlike drugs and neuropathic pain medicines after surgery instead of narcotics is now being questioned.
Paul Cirel, a lawyer for Dr. Reuben, said that he could not discuss the case because Baystate had investigated it as part of a confidential peer-review process. Baystate officials “were aware of extenuating circumstances,” Mr. Cirel said.
The drug giant Pfizer underwrote much of Dr. Reuben’s research from 2002 to 2007. Many of his trials found that Celebrex and Lyrica, Pfizer drugs, were effective against postoperative pain.
“Independent clinical research advances disease treatments and improves the lives of patients,” said Raymond F. Kerins Jr., a Pfizer spokesman. “As part of such research, we count on independent researchers to be truthful and motivated by a desire to advance care for patients. It is very disappointing to learn about Dr. Scott Reuben’s alleged actions.”
Drug companies routinely hire community physicians to conduct studies of already-approved medicines. In some cases, prosecutors have charged companies with underwriting studies of little scientific merit in hopes of persuading doctors to prescribe the medicines more often.
“When researchers are beholden to companies for much of their income, there is an incredible tendency to get results that are favorable to the company,” said Dr. Jerome Kassirer, a former editor of The New England Journal of Medicine and the author of a book about conflicts of interest.
Dr. Reuben’s activities were spotted by Baystate after questions were raised about two study abstracts that he filed last spring, Ms. Albert said. The health system determined that he had not received approval to conduct human research, Ms. Albert said.
Baystate investigators determined that Dr. Reuben had concocted data for 21 studies, and the health system asked the journals in which those studies were published to withdraw them.
Dr. Steve Shafer, the editor in chief of Anesthesia & Analgesia, which published many of the papers, said he was considering withdrawing any study in which Dr. Reuben served a pivotal role.
“He was one of the most prolific investigators in the area of postoperative pain management,” Dr. Shafer said. His fraud “sets back our knowledge in the field tremendously.”
Waar zijn de icoontjes gebleven?quote:
Ik was uitgelachen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar zijn de icoontjes gebleven?
Dat overkomt je vaker he?quote:
quote:Wat had je dan verwacht van iemand met de naam 'Ramadan'.
Ik heb ook nooit veel vertrouwen in de bekende jodenvriend prof. dr. Reichskristallnacht.
Boos dat jij dat niet mag?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:21 schreef Mutant01 het volgende:
aoristus - mag een weekje in zijn omgeving op de man gaan spelen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:59 schreef Nautilus_ het volgende:
Nu zal Mutant ons zijn foto's laten zien. Marokko in de Kodakkleuren van een ondergaande zon.
quote:'Online gamen is niet cool'
Nolan Bushnell, oprichter van Atari, heeft tijdens een Q&A gesprek over de toekomst van social gaming gezegd dat online gaming “niet cool” is.
De hele internet-ervaring is volgens de bedenker van Pong dan ook “overdreven en saai.”
“Het is sociaal als je iemand een drankje aanbiedt”, zegt Bushnell. “In je onderbroek in een donkere kamer zitten en met duizenden mensen praten lijkt misschien sociaal, maar het is echt niet cool.”
De oprichter van Atari vergeleek de situatie vervolgens met het alcoholische drankje Martini. “De voornaamste reden dat Martini in een bar duurder is dan thuis, is omdat er mensen in die bar rondhangen.”
Diner
uWink is het nieuwste gamebedrijf van Bushnell en dit moet volgens hem dan ook vooral voor een sociale game-ervaring gaan zorgen.
Hij omschrijft het zelf als een “entertainment diner-ervaring” waar mensen naartoe komen om games te kunnen spelen via interactieve video-terminals en -tafels.
uWink is volgens de man achter Pong de toekomst van videogame-entertainment en ruim twintig jaar zijn tijd vooruit.
Wel eens van SVN gehoord?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Tof gister koffie over mijn laptop gegaan nu alles kwijt
En ik had al zo weinig te doen voor de TU
nee :/quote:
Ik zou er eens naar kijken. Niet alleen handig voor schade aan je laptop, maar ook erg handig wanneer je bijvoorbeeld per ongeluk een deel van een document hebt verwijderd en het hebt opgeslagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee :/
maar heb nu een leenlaptop maar ja kan nergens bij mijn bestanden want ze deden nu niet de HD overzetten vanwege mogelijke vochtschade
Subversion != backup.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:38 schreef Monolith het volgende:
Ik zou er eens naar kijken. Niet alleen handig voor schade aan je laptop, maar ook erg handig wanneer je bijvoorbeeld per ongeluk een deel van een document hebt verwijderd en het hebt opgeslagen.
Nee het is in essentie natuurlijk version control, maar het is toch ook een beetje pseudo-backup wanneer je een externe repository gebruikt.quote:
Overheid 3.0quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is in essentie natuurlijk version control, maar het is toch ook een beetje pseudo-backup wanneer je een externe repository gebruikt.
Dan zou je het alleen voor de documenten moeten gebruiken en alsnog een backup moeten maken van je repository.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is in essentie natuurlijk version control, maar het is toch ook een beetje pseudo-backup wanneer je een externe repository gebruikt.
Uiteraard moet je voor echte backups wel een iets robuuster oplsagmedium gebruiken. Het voordeel van SVN is echter wel dat het even een kwestie van even committen is en je hebt weer een backup. Daarnaast haal je op een andere locatie gewoon weer makkelijk even de laatste versie van je document uit SVN. USB stickjes e.d. wil je nog wel eens vergeten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan zou je het alleen voor de documenten moeten gebruiken en alsnog een backup moeten maken van je repository.
Studenten met laptops zijn beter af om voor een paar euro een usbsticky te kopen en die als encrypted (truecrypt) backup gebruiken (en OpenOffice gebruiken die incremental en aparte timed saves maakt van je documenten). Dan kunnen ze al hun mooie documentjes ook nog een altijd meenemen.
Niets zo leuk als leedvermaak inderdaad.quote:Maar dan zouden we nooit meer van die leuke verhalen horen hoe ze 4 uur gewerkt hebben aan een document en nu ALLES KWIJT ZIJN.
tja heb wel een externe hd waar ik zo nu en dan eens alles op zet maar dit was te recent al is er gelukkig niet veelw erk verloren gegaan alles was ingeleverd wat erop stond op 2 concept tekeningen naquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan zou je het alleen voor de documenten moeten gebruiken en alsnog een backup moeten maken van je repository.
Studenten met laptops zijn beter af om voor een paar euro een usbsticky te kopen en die als encrypted (truecrypt) backup gebruiken (en OpenOffice gebruiken die incremental en aparte timed saves maakt van je documenten). Dan kunnen ze al hun mooie documentjes ook nog een altijd meenemen.
Maar dan zouden we nooit meer van die leuke verhalen horen hoe ze 4 uur gewerkt hebben aan een document en nu ALLES KWIJT ZIJN.
is dat svn een soort cloud computing danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard moet je voor echte backups wel een iets robuuster oplsagmedium gebruiken. Het voordeel van SVN is echter wel dat het even een kwestie van even committen is en je hebt weer een backup. Daarnaast haal je op een andere locatie gewoon weer makkelijk even de laatste versie van je document uit SVN. USB stickjes e.d. wil je nog wel eens vergeten.
[..]
Niets zo leuk als leedvermaak inderdaad.
Nee. SVN (Subversion) is een versiemanagementprogramma. Je maakt bv. een document en op een gegeven moment ben je klaar met versie zoveel en commit dat via de software naar een centrale plek waar alle verschillende versies bewaard worden. Als er dan bv. iets fout gaat met je laptop kan je terug naar de versie van een uur geleden, mits je dat document ook daadwerkelijk gecommit hebt naar de centrale plek.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is dat svn een soort cloud computing dan
quote:[..] Sowieso heeft God niet alle macht, want de duvel loopt zijn meesterwerk te verstieren. [..]
Should have used Durex.quote:
Dat mag niet van de paashaas.quote:
Het blijft een goed drankje.quote:
quote:Een politiek onafhankelijke organisatie gaat het Huis voor democratie en rechtsstaat exploiteren. Vanaf 2012 ontvangt de organisatie ten minste 4,75 miljoen euro per jaar aan subsidie van het Rijk.
Politiek onafhankelijk hč, totdat een politicus zegt dat de subsidie ingetrokken moet worden omdat hij vind dat zijn mening bekritiseerd wordt in dat huis...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Democratie: het werkt zo ontzettend goed dat we dat met propaganda moeten rechtpraten.
[..]
Op de BBC nu de finale van de 6 nations.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
overigens al eerder op canvas maar nu ook op de bbc2:
The lost world of communism
Dit is zo typerend voor de politiek. Voor elk probleem een nieuwe wet aannemen. Het is blijkbaar te ingewikkeld voor deze nitwits op t probleem bij de wortels aan te pakken.quote:Premier Balkenende wil een speciale crisiswet. Daarmee zouden projecten voor het stimuleren van de economie sneller van de grond kunnen komen. Nu blijven investeringen volgens Balkenende vaak steken in tijdrovende procedures.
Omdat slagvaardigheid nodig is, wil de premier met de ministers van Verkeer en van VROM een crisiswet opstellen om "te bouwen aan de toekomst van Nederland".
Balkenende zei dat het nu geen tijd is om partijpolitiek te bedrijven. "We moeten samenwerken en vertrouwen hebben in elkaar. Dat is het recept voor voorspoed en welvaart", zei de premier op het CDA-congres in Utrecht.
Of om binnen de huidige wetgeving tot actie over te gaan (want dat kan ook gewoon)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is zo typerend voor de politiek. Voor elk probleem een nieuwe wet aannemen. Het is blijkbaar te ingewikkeld voor deze nitwits op t probleem bij de wortels aan te pakken.
Je bedoelt het probleem aanpakken dat geld nergens meer op is gebaseerd?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is zo typerend voor de politiek. Voor elk probleem een nieuwe wet aannemen. Het is blijkbaar te ingewikkeld voor deze nitwits op t probleem bij de wortels aan te pakken.
De regelgeving is zo'n onoverzienbare brij geworden dat alleen expert over een beperkt gebied kan zeggen wat er wel of niet kan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of om binnen de huidige wetgeving tot actie over te gaan (want dat kan ook gewoon)
Dat is ook een probleem. Maar we zijn dermate geļndoctrineerd dat geld in ons hoofd niet niks waard kan zijn. Maar wat er nu in de VS gebeurt is wel van een dergelijke omvang dat dat niet meer vast staat...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt het probleem aanpakken dat geld nergens meer op is gebaseerd?
Oh het kan altijd beter en er moet een hele cultuuromslag gemaakt worden maar als je het goed en gestructureerd aanpakt kan er echt nog veel hoor. Maar minder regels is altijd primaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De regelgeving is zo'n onoverzienbare brij geworden dat alleen expert over een beperkt gebied kan zeggen wat er wel of niet kan.
Oedipusquote:
Lelijke baazquote:
Slechte smaak.quote:
Om welke reden zou hij anders op FOK! posten?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
bendk heeft ook een klap van de molen gehad of niet?
Misschien heeft hij moeite met z'n Deens?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Om welke reden zou hij anders op FOK! posten?
Ik weet dat er in de pre-computer tijdperk een bouwkundemeisje de dag voor haar afstuderen van haar huis met al haar originele tekeningen voor haar afstuderen naar de TU fietste. Tot een windvlaag op de Sebastiaansbrug het afstuderen een paar maanden uitsteldequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar dan zouden we nooit meer van die leuke verhalen horen hoe ze 4 uur gewerkt hebben aan een document en nu ALLES KWIJT ZIJN.
Het radionieuws begon om 1 uur met dat dode bigbrothermeisje uit Engelandquote:Op zondag 22 maart 2009 13:02 schreef Picchia het volgende:
Elke keer als ik al dat buitenlandse nieuws zie en de zoveelste peilingen, dan krijg ik het idee dat het Nederlandse nieuws op is geraakt.
Wel okey hoor. Ik ga ervoor zorgen dat men zich niet meer zo aan mij irriteert. Dat is mijn doelquote:
Volgens mij begint dat bij jezelf wat minder ergeren aan anderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wel okey hoor. Ik ga ervoor zorgen dat men zich niet meer zo aan mij irriteert. Dat is mijn doel
Conservatieven denken nu eenmaal in eeuwigheden en simpele dichotomieėn zoals goed en kwaad, deugdelijk en ondeugdelijk en vriend en vijand. Daar zal wel niets aan veranderenquote:
Nou succes danquote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wel okey hoor. Ik ga ervoor zorgen dat men zich niet meer zo aan mij irriteert. Dat is mijn doel
Mijn doelstelling is juist om me niet meer te ergeren. Eerste stap was het stoppen met het kijken van het nieuws en het lezen van de krant, werkelijk ideaal is het.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:04 schreef Nautilus_ het volgende:
De eeuwige antagonist is terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |