Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Rotterrrdam-Zuid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?
Wat is de jongen ver afgezakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:40 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.
Mutant, heb jij bij mij ingebroken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
Nautilus, riep je me?
Morans.quote:
Het zou vooral erg triest zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Stel je voor dat fok! er voor zorgt dat Powned er komt, zouden jullie je dan schamen?
Ik heb een oude lay-out en daar is de mededeling over die onzin laatst gelukkig verdwenenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Picchia het volgende:
De dreiging om Fok!PremiumUser naast mijn naam te krijgen is voldoende om me ervan te weerhouden om te registreren.
Ik heb er geen aandeel in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Stel je voor dat fok! er voor zorgt dat Powned er komt, zouden jullie je dan schamen?
Ja het valt wel op dat iedere kritiek op de actie verboden lijktquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef Aoristus het volgende:
Het lijkt er op dat de kinderen van Yvonne en Danny straks kunnen studeren op kosten van geenstijl. Ik zie niet in waarom al die lui anders zo pro-powned kunnen zijn
En dat Yvonne en Iteejer er passioneel op in gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja het valt wel op dat iedere kritiek op de actie verboden lijkt
De 16 stappen tot zelfdestructiequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het ook wel weer tijd voor iets nieuws. 10 jaar is prima zat voor een website
quote:www.ad.nl
De overvalgolf is mogelijk ook veroorzaakt door de toename van vreemdelingen die legaal en illegaal naar Nederland zijn gekomen. ,,Waarschijnlijk houdt een deel van hen zich bezig met overvallen. Ze hebben niet veel te verliezen,’’ zegt Reijenga.
Uit politiecijfers blijkt dat 69 procent van de gepakte daders niet in Nederland is geboren. ,,In deze groep zijn Antillianen, Surinamers, Turken en Marokkanen oververtegenwoordigd.’’
Die kunnen hier natuurlijk ook gewoon illegaal gekomen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat hebben Antillianen, Marokkanen, Surinamers en Turken met illegalen te maken?
Dat klopt, maar in het AD stukje staat "vreemdelingen die legaal en illegaal naar Nederland zijn gekomen".quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Autodidact het volgende:
Ja, maar volgens mij zijn de meeste illegalen Oost-Europeanen, Chinezen en West-Afrikanen. Dit zijn vooral oude migranten.
Net zoals beleggers. Toch niet hun eigen geld wat ze te verliezen hebben, (en het risico verkoop je aan de klant).quote:
Daar wordt effectief mee afgerekend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
Islamisering van de commercials! Reclame voor Marokko op de Nederlandse kanalen.
quote:De fiscale opsporingsdienst FIOD doorzoekt op het Mediapark in Hilversum het gebouw van de Nederlandse Moslim Omroep. Het Openbaar Ministerie leidt het onderzoek. Justitie onderzoekt of een oud-directeur van de omroep zich schuldig heeft gemaakt aan misbruik van overheidsgeld.
Reclame snuggere henk! Je weet wel van het Bureau van Toerisme.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar wordt effectief mee afgerekend.
[..]
Net zoals ambtenaren. Toch niet hun eigen geld wat ze uitgeven, (en het risico leg je neer bij de burger).quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Net zoals beleggers. Toch niet hun eigen geld wat ze te verliezen hebben, (en het risico verkoop je aan de klant).
Doh.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Reclame snuggere henk! Je weet wel van het Bureau van Toerisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |