Ach ja, dat is waar ook. Hoe kon ik dat nou toch vergeten. Dus dit artikel ontkracht helemaal niks. Niks Grote Gevaar blijkt Brullende Muis. Nothing's changed, really. Het is dus nog gewoon een kwestie van tijd voordat de Mozartpruiken in bruine hemden door de straat marcheren en de treinen weer kedeng keding doen richting Drente?quote:
Doe het zelfquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:02 schreef Nosh het volgende:
Bedenk hier maar een post waar het hoefijzermodel aangehaald wordt.
Nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ach, Hitler was ook extreemlinks.
Niet zo vreemd, aangezien Obama zijn plan gisteren redelijk goed werd ontvangen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef Picchia het volgende:
90% belasting. Die Obama is wel daadkrachtig. Ik kan zijn vindingrijkheid wel waarderen.
Weet je waar de DDR voor staat?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Weet je niet waar NSDAP voor staat?
De DDR had echter niets democratisch over zich. Hitler daarentegen met z'n werkverschaffingsprojecten...quote:
Die keigoede Autobahnen waar miljoenen Nederlandse wintersporters elk jaar weer rucksichtslos over heen broezen (als ze het uberhaupt kunnen betalen)?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De DDR had echter niets democratisch over zich. Hitler daarentegen met z'n werkverschaffingsprojecten...
Dat dus..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach, de PVV is gewoon populistisch. Als het volk wil dat die moslims het land uitgezet worden dan roepen ze dat. Wil het volk dat de bonussen aangepakt worden, roepen ze dat net zo graag.
Consistentie of haalbaarheid boeit het volk geen fuck namelijk
Grote overheid, ontsporende economie, stigmatisering en onderdrukking van minderheden/andersdenkenden. Klinkt hartstikke links in mijn orenquote:
De projecten waren links, net als werkverschaffingsprojecten in de VS toendertijd, maar niet extreem-links.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De DDR had echter niets democratisch over zich. Hitler daarentegen met z'n werkverschaffingsprojecten...
Tja, dan zijn Franco, Pinochet en dat soort types ook extreem-links. Dan zijn al die wereldrijken die koloniën hebben uitgebuit ook extreemlinks. Dan is Zuid-Afrika ook extreem-links.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
stigmatisering en onderdrukking van minderheden/andersdenkenden.
Minus de grote overheid dan wel (van Franco ben ik niet zeker op dat punt). Maar ik zie dat het je gelukkig al begint te dagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tja, dan zijn Franco, Pinochet en dat soort types ook extreem-links. Dan zijn al die wereldrijken die koloniën hebben uitgebuit ook extreemlinks. Dan is Zuid-Afrika ook extreem-links.
Jij herdefinieert gewoon rechts en links.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Minus de grote overheid dan wel (van Franco ben ik niet zeker op dat punt). Maar ik zie dat het je gelukkig al begint te dagen.
Man, er bestaat helemaal geen universeel geaccepteerde definitie van links en rechts! En dat kan ook helemaal niet. Wat ik doe is gewoon kijken naar bepaalde punten. Grote overheid/machtsmisbruik en aanpakken van andersdenkenden is iets wat je heel geregeld ziet terugkomen bij bepaalde groepen, ook groepen die zich links noemen. De groepen die dat ook doen en zich niet links noemen hebben het gewoon niet begrepenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Jij herdefinieert gewoon rechts en links.
Zo kan is het ook. Een tafel een stoel noemen en er dan op zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |