Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Raketgeleerde.
Dat was een hobbyprojectje toen ik 10 was of zo!
Geef dan antwoord op mijn vraag!quote:
Die zijn heeeeerlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.quote:
House, tv, bank, Martijn.quote:
Interessant aanbod.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.
Tenminste iemand die nog oplet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.
Lief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan de kant van de ontsteker.
[..]
Hihi
Je maakt me verlegen.
Ja, maar het is een lachwekkende toevoeging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is wel een belangrijke toevoeging, anders zegt Juicy dadelijk weer dat opblaaspoppen niet tellen.
Bestaan ook. Denkbeeldige vriendinnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is een lachwekkende toevoeging.
Alsof er ook neppe vriendinnen bestaan.
Ik klik toch nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag eerst op internet hoe je ze moet ontleden, maar die site lijkt nu down te zijn.
http://anw.hml.nl/biologie/cavia_PO/
We hadden vroeger zo'n ding in real life!quote:
Hartendief, die Sanna.quote:
Dat is ziek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestaan ook. Denkbeeldige vriendinnen.Net zoiets als een denkbeeldige coma zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ach, als ze toch al dood gaan.quote:
Ja.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden vroeger zo'n ding in real life!
Wij hadden dat vroeger ook!quote:
Dan kun je users negerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Lauriette91 het volgende:
Krentje. Waarom betaal je eigenlijk voor fok
Zullen we een keer tegen elkaar gaan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden dat vroeger ook!
Ho evenquote:
Dan zou ik heel FOK erin zettenquote:
Heb ik gekregen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:
Ze wilde haar notes zien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:37 schreef Lauriette91 het volgende:
Too little, too late!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ho evenDat was mijn plan met Sanna al.
Kom maar, papa troost je wel.quote:
Door die SHE-actie?quote:
Dat heb ik in m`n proxy ingesteldquote:
GEZELLIGquote:
De_ananas voegt toch niks nuttigs toe, dus ik mis niets.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet handig als je sommige dingen niet meekrijgt in een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |