NEE!quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriendin, een echte. Nogal onzin om op een internetforum te gaan geilen op meisjes die ik toch nooit in het echt ga of wil ontmoeten.
quote:
Wauw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriendin, een echte. Nogal onzin om op een internetforum te gaan geilen op meisjes die ik toch nooit in het echt ga of wil ontmoeten.
Morgen heb ik anders een afspraak met Wd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of onder!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Mag ook wel naast 1 van jullie hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een belangrijke toevoeging, anders zegt Juicy dadelijk weer dat opblaaspoppen niet tellen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of onder!Bij deze: Lauriette > Krentenbol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je het even weet
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zag eerst op internet hoe je ze moet ontleden, maar die site lijkt nu down te zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor zwaar geschut...
* Dj_Day-V zoekt tubgirl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dan moet ik eerst uit bed komen.quote:
MAquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Fruitella + De Verbouwing + Massive Attack = Liefde.
Dat laatstequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik ben raketgeleerde in mijn vrije tijd.![]()
Of was het sarcasme
Raketgeleerde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik ben raketgeleerde in mijn vrije tijd.![]()
Of was het sarcasme
Wij moeten ook nog verbouwen. Als jij dat dan wil doen, zorg ik wel voor een voorraad Fruitella en een radio met Massive Attack.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Fruitella + De Verbouwing + Massive Attack = Liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |