Mag ik daar een keer met jou onderliggen?quote:
Ik lig er alquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik daar een keer met jou onderliggen?
Herkenbaar. Ik heb er nou een stuk of 12 die ik nog moet lezen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ze allemaal lezen, daar heb ik dan weer geen tijd voor
Een 32" philips lcd.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Euwnee wacht.
S01 heb ik nooit gezien. S02 vond ik tof. S03 vond ik verschrikkelijk. S04 vond ik tof.
Nicequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb er nou een stuk of 12 die ik nog moet lezen.
En nee, ik ben ook nog niet wezen kijken, misschien dat ik dat vanmiddag doen.
[..]
Een 32" philips lcd.
Van papa gehad. Maar eigenlijk geef ik helemaal niet zoveel om de tv. Meestal kijk ik gewoon op m'n laptop.
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Seizoen 3 is een beetje vaag, en slaat zo`n beetje nergens op
En dat mag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Moet ik eerst zorgen dat ik naast dr mag liggen
Oke.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maak eens een foto van je boekenkast.
Over caviafotografie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Help me even, welke opmerking maakte je over cavia's?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag ik daar een keer met jou onderliggen?
quote:
Tof.quote:
Tussen jullie in dan?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat gaat niet, we liggen te dicht tegen elkaar.
Dan moet ik eerst al m'n kamasutraboeken eruit halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel even detailshots zodat ik alle titels kan lezen he
Geen caviaanatomie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tof.
O ja, een voorwaarde is wel dat de cavia's in levende en gezonde toestand gefotografeerd moeten worden
Of je zin hebt om een keer bij mij thuis op de bank House te kijken.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Florian_ het volgende:
Ja jezus. Gaat nu iedereen weer lopen vozen hier? Doe dat lekker op msn ofzo
Nee. Ik heb een vriendin, een echte. Nogal onzin om op een internetforum te gaan geilen op meisjes die ik toch nooit in het echt ga of wil ontmoeten.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hmmm
Even een nachtje over slapen.
Mag ook wel naast 1 van jullie hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat gaat niet, we liggen te dicht tegen elkaar.
NEE!quote:
Dank je wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriendin, een echte. Nogal onzin om op een internetforum te gaan geilen op meisjes die ik toch nooit in het echt ga of wil ontmoeten.
quote:
Wauw.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriendin, een echte. Nogal onzin om op een internetforum te gaan geilen op meisjes die ik toch nooit in het echt ga of wil ontmoeten.
Morgen heb ik anders een afspraak met Wd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of onder!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Mag ook wel naast 1 van jullie hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel een belangrijke toevoeging, anders zegt Juicy dadelijk weer dat opblaaspoppen niet tellen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of onder!Bij deze: Lauriette > Krentenbol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je het even weet
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik zag eerst op internet hoe je ze moet ontleden, maar die site lijkt nu down te zijn.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor zwaar geschut...
* Dj_Day-V zoekt tubgirl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dan moet ik eerst uit bed komen.quote:
MAquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Fruitella + De Verbouwing + Massive Attack = Liefde.
Dat laatstequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik ben raketgeleerde in mijn vrije tijd.![]()
Of was het sarcasme
Raketgeleerde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik ben raketgeleerde in mijn vrije tijd.![]()
Of was het sarcasme
Wij moeten ook nog verbouwen. Als jij dat dan wil doen, zorg ik wel voor een voorraad Fruitella en een radio met Massive Attack.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:24 schreef wolvendagen het volgende:
Fruitella + De Verbouwing + Massive Attack = Liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |