Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Raketgeleerde.
Dat was een hobbyprojectje toen ik 10 was of zo!
Geef dan antwoord op mijn vraag!quote:
Die zijn heeeeerlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, van mij ook! Op een gegeven moment wist ik precies hoe je ze het beste uit de verpakking kon krijgen.
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.quote:
House, tv, bank, Martijn.quote:
Interessant aanbod.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.
Tenminste iemand die nog oplet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je met hem samen House ging kijken op z'n TV.
Lief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan de kant van de ontsteker.
[..]
Hihi
Je maakt me verlegen.
Ja, maar het is een lachwekkende toevoeging.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is wel een belangrijke toevoeging, anders zegt Juicy dadelijk weer dat opblaaspoppen niet tellen.
Bestaan ook. Denkbeeldige vriendinnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is een lachwekkende toevoeging.
Alsof er ook neppe vriendinnen bestaan.
Ik klik toch nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag eerst op internet hoe je ze moet ontleden, maar die site lijkt nu down te zijn.
http://anw.hml.nl/biologie/cavia_PO/
We hadden vroeger zo'n ding in real life!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |