Van wie had je die tip?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef BlaZ het volgende:
MT long op +20% verkocht. Wel netjes voor 2 dagen.
van Beleggingsadvieskantoor Pberends dacht ikquote:
Klopt, m'n timing was niet optimaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
van Beleggingsadvieskantoor Pberends dacht ik![]()
Nou ja, ik heb pas gekocht op 13,10 uiteindelijk en niet op 13,50 zoals jij adviseerde.
Hehe idd, heb nu op 7 optieseries een rendement van 60% in 5 uur :S sick!, maar jah ben nog steeds aan het goedmaken van de crash van MT enkele dagen geleden .quote:
Ik zou op dit moment nog eerder short dan long op Fugro gaan, maar ik doe het even niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:53 schreef BlaZ het volgende:
Fugro short? Zou dat niks zijn... korte tijd 25% erbij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Optie#Expiratie_en_looptijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Hoe laat zijn de expiratie voor de dagopties bekend?
Met een beetje geluk gaan we vandaag nog onder de 210 eindigen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
210, daar gaat het om. De professionals willen de AEX al weken op 210 houden.
Vandaar de vraag... Beurs.nl loopt wat achter, maar de AEX is toch niet zo snel gedaald?quote:
Dat kunnen ze beter na het weekend doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Morgen jaar veslag van heineken, durft iemand een voorspelling te doen wat dat gaat doen?
Van 212 punten ging die wel redelijk snel ri 210quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:46 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Vandaar de vraag... Beurs.nl loopt wat achter, maar de AEX is toch niet zo snel gedaald?
a, vandaar de vertraging op beurs.nlquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Van 212 punten ging die wel redelijk snel ri 210
ik hoorde een paar dagen wel op tv/radio "jongeren drinken steeds minder"quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Morgen jaar veslag van heineken, durft iemand een voorspelling te doen wat dat gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |