11uur iedereen eruit en nu stapt iedereen weer inquote:
Meteen het geld van Bos eruit trekken. Beetje met belastinggeld bonussen uit gaan kerenquote:Alsof er de afgelopen weken geen ophef genoeg was over bankierssalarissen, keert ING opnieuw een miljoenenbonus uit.
Patrick Flynn
De bonus wordt betaald aan één enkele bestuurder: de nieuwe financiële man bij het bedrijf Patrick Flynn.
Blijdschap
De blijdschap was groot bij ING. Na het plotselinge vertrek van John Hele, vond de bankverzekeraar in Patrick Flynn een nieuwe financiële man. Maar Flynn komt niet zomaar, blijkt nu uit de vergaderstukken voor de aandeelhoudersvergadering.
100.000 aandelen
Wat hij gaat verdienen, houdt ING nog even voor zich. Maar het bedrijf laat de aandeelhouders al wel weten dat Flynn maximaal 100.000 aandelen in ING krijgt. Totale waarde hiervan: 1,3 miljoen euro.
Drie jaar
Het enige dat Flynn hiervoor moet doen, is in dienst blijven. Drie jaar lang om precies te zijn. ING verdedigt de toekenning van de aandelen door te stellen dat deze beloning gerechtvaardigd is gezien zijn huidige beloningsniveau.
Ben benieuwd wat het bovenstaande nieuws met de koers gaat doen...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
omzet nu al 17 mil bij ing. gister in totaal 19. ook apart
Onzin, hij zal ongetwijfeld een goed salaris krijgen. Een gegarandeerde bonus is imo niet goed te praten in het huidige klimaat.quote:
IMO is salaris salaris en een bonus niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een gegarandeerde bonus is gewoon salaris.
Blijkbaar. Wellicht hebben ze één of andere rare interne constructie. Of verwachten ze dat de koers daar naartoe gaat stijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:14 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp het bericht ook niet helemaal:
...100.000 aandelen in ING krijgt. Totale waarde hiervan: 1,3 miljoen euro.
Dus bij ING is een aandeel 13 euro waard?
Dus dat is gewoon een koopadvies...wij van wc-eend adviseren...quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:17 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wellicht hebben ze één of andere rare interne constructie. Of verwachten ze dat de koers daar naartoe gaat stijgen.
Over koopadviezen gesproken. Als je naar BNR luistert, heb je ongetwijfeld wel eens het "ING-beleggingsadvies" praatje langs horen komen in de reclames... Erg grappig en vermakelijk. Ik hoop dat die lui niet de echte adviseurs zijn daar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus dat is gewoon een koopadvies...wij van wc-eend adviseren...
Nieuwe cfo ING krijgt 1,3 miljoen euro tekengeldquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:06 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Onzin, hij zal ongetwijfeld een goed salaris krijgen. Een gegarandeerde bonus is imo niet goed te praten in het huidige klimaat.
Meteen ff een submitje van gemaakt
Ik zag m ja... Dankquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Nieuwe cfo ING krijgt 1,3 miljoen euro tekengeld
Liniaal er al langsgelegd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:40 schreef Lemans24 het volgende:
3 dubbele top inmiddels. Misschien maar eens dalen dan?
Je hebt meer iets aan een gradenboog vandaag.quote:
zo mag het nog wel blijven idd heb nog 10 optiecontacten bijgekocht vanmorgen toen MT nog op 0.65% in de plus stondquote:
volhgens mij is 100.000 aandelen slechts 400.000 euro en dat over drie jaar is 130.000 euroquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Nieuwe cfo ING krijgt 1,3 miljoen euro tekengeld
nee ik denk denk dat het zeker naar 15 euro kan, bovendien zijn het calls voor april, de calls voor maart heb ik idd met MAAR 15% verlies verkocht , was eerder bijna 80%quote:
Blijft, imo, het principe overeind dat bonussen niet gegarandeerd horen te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:11 schreef henkway het volgende:
[..]
volhgens mij is 100.000 aandelen slechts 400.000 euro en dat over drie jaar is 130.000 euro
en dat met zo een rot taak
Zeker net als dat "koop advies voor MT" van 2 dagen terugquote:
Zit wat in, maar het aandeel MT is natuurlijk op duistere wijze flink geklapt afgelopen dagen, ik verwacht btw ook geen 8% vandaag maar een 5% stijging, maar alles wat daarboven zit is mooi meegenomen, echter dan wordt het risico weer groter dat er morgen weer winstnemingen zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:55 schreef pberends het volgende:
Je begint je af te vragen waarop de S&P nog verder wil gaan stijgen. De index is al bijna 140 punten omhoog gegaan vanaf het laagtepunt van 666 punten. Een tussentijdse correctie zou wel op zijn plaats zijn. De AEX zou dan zelfs nieuwe dieptes kunnen gaan zoeken, want zonder Amerikaanse steun lijkt er ook niet veel kruid meer in het vat te zitten.
Mittal is een enorme speelbal inderdaad. Aandeel kan makkelijk op korte termijn naar de 18 euro, maar ook makkelijk naar de 10 euro.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef edwinh het volgende:
[..]
Zit wat in, maar het aandeel MT is natuurlijk op duistere wijze flink geklapt afgelopen dagen, ik verwacht btw ook geen 8% vandaag maar een 5% stijging, maar alles wat daarboven zit is mooi meegenomen, echter dan wordt het risico weer groter dat er morgen weer winstnemingen zijn.
Idd, als de dow stx weer open is trek meestal de aex weer naar onder omdat de dow minder goed staat als de aex, echter moet de aex nog wel wat inhalen. Ik kijk ook vaak naar de olie, als die het goed doet kunnen we verder stijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Mittal is een enorme speelbal inderdaad. Aandeel kan makkelijk op korte termijn naar de 18 euro, maar ook makkelijk naar de 10 euro.
Het rare is dat ik eigenlijk long op de AEX wil ivm expiratie morgen, en omdat de AEX veel in te halen heeft, maar anderzijds short wil gaan op Amerika omdat ze daar al 20% gestegen zijn in anderhalve week. Maar waarom zou de AEX stijgen en Wall Street tegelijkertijd dalen?
MT gaat nergens meer over net zoals paar dagen geleden met die enorme dalingquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:27 schreef TeringHenkie het volgende:
2 minuten tot OF een enorme afstort OF een enorme rally
De AEX heeft inderdaad een hoop in te halen, maar zal dat alleen maar doen als de dollar weer stijgt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Het rare is dat ik eigenlijk long op de AEX wil ivm expiratie morgen, en omdat de AEX veel in te halen heeft, maar anderzijds short wil gaan op Amerika omdat ze daar al 20% gestegen zijn in anderhalve week. Maar waarom zou de AEX stijgen en Wall Street tegelijkertijd dalen?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:46 schreef LXIV het volgende:
Morgen optie-expiratiedag. In principe zouden de koersen daarna nog een beetje moeten doorstijgen, aangezien we uit een dal komen.
210, daar gaat het om. De professionals willen de AEX al weken op 210 houden.quote:MARKET COMMENT: AEX heeft 218-220 puntenzone in vizier
19-03-2009 13:55:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX loopt in de loop van de donderdagmiddagsessie op nu het expiratiespel rondom de 210 punten lijkt te zijn gespeeld, aldus handelaar Rob Koenders. "Je merkte dat partijen er belang bij hadden dat de AEX zo lang mogelijk rondom de 210 punten bleef. Nu is er ruimte omhoog en je ziet nu ook de zwaargewichten opveren. Ik denk dat de index, die nog steeds achterblijft bij de indices in Europa, deze week nog steeds de 218-220 puntenzone kan testen", aldus Koenders. De index wordt verder mede omhoog getild door de meevallende wekelijkse steunaanvragen in de VS. De omzetten trekken in de loop van de middag aan. De AEX gaat donderdag rond 13.50 uur met 2% omhoog naar 213,55 punten. (ANS)
Zo te zien doen ze goed hun best.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
210, daar gaat het om. De professionals willen de AEX al weken op 210 houden.
hoezo zit je short?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef foetre het volgende:
Ik hoop dat de aex nu naar ACDC luistert
ACDC -Go Down
wel iemand tippen maar zelf niet instappen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef foetre het volgende:
ARCELORMITTAL AMS,BRU,PAR 14.05 +10.11 %![]()
Die heb ik gister aan iemand getipt dat ie zeker 5% zou stijgen.
Hoop dat ik de helft van de winst van hem krijg![]()
Vanaf maandag kan ik investeren aangezien mijn rekening net pas beschikbaar isquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef edwinh het volgende:
[..]
wel iemand tippen maar zelf niet instappen?
Van wie had je die tip?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef BlaZ het volgende:
MT long op +20% verkocht. Wel netjes voor 2 dagen.
van Beleggingsadvieskantoor Pberends dacht ikquote:
Klopt, m'n timing was niet optimaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
van Beleggingsadvieskantoor Pberends dacht ik![]()
Nou ja, ik heb pas gekocht op 13,10 uiteindelijk en niet op 13,50 zoals jij adviseerde.
Hehe idd, heb nu op 7 optieseries een rendement van 60% in 5 uur :S sick!, maar jah ben nog steeds aan het goedmaken van de crash van MT enkele dagen geleden .quote:
Ik zou op dit moment nog eerder short dan long op Fugro gaan, maar ik doe het even niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:53 schreef BlaZ het volgende:
Fugro short? Zou dat niks zijn... korte tijd 25% erbij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Optie#Expiratie_en_looptijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef TeringHenkie het volgende:
Hoe laat zijn de expiratie voor de dagopties bekend?
Met een beetje geluk gaan we vandaag nog onder de 210 eindigen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
210, daar gaat het om. De professionals willen de AEX al weken op 210 houden.
Vandaar de vraag... Beurs.nl loopt wat achter, maar de AEX is toch niet zo snel gedaald?quote:
Dat kunnen ze beter na het weekend doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Morgen jaar veslag van heineken, durft iemand een voorspelling te doen wat dat gaat doen?
Van 212 punten ging die wel redelijk snel ri 210quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:46 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Vandaar de vraag... Beurs.nl loopt wat achter, maar de AEX is toch niet zo snel gedaald?
a, vandaar de vertraging op beurs.nlquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Van 212 punten ging die wel redelijk snel ri 210
ik hoorde een paar dagen wel op tv/radio "jongeren drinken steeds minder"quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Morgen jaar veslag van heineken, durft iemand een voorspelling te doen wat dat gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |