Oh ja, de verneukte versie van Spoorloos (Het gouden ei).quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef qu63 het volgende:
Vanavond is Kiefer ook te zien in The Vanishing, half 9 op RTL8!
Ach, deze versie had ook wel wat, hoewel 'Spoorloos' (van dezelfde regisseur trouwens) wel vele malen beter was. En 'The Vanishing' is het debuut van Sandra Bullock (net als 'Spoorloos' het debuut van Johanna ter Steege was).quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, de verneukte versie van Spoorloos (Het gouden ei).
Hoevaak is Jack nou eigenlijk al doodgegaan, of offerde hij zich op voor het vaderland?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Er komt straks nog een kernbom natuurlijk en Jack offert zichzelf dan op omdat hij toch al besmet is...
Oh nee, dat hebben we al gehad met Mason.
Ik zag een heel klein stukje tijdens het zappen, hij zag er belachelijk jong uit in de film! Hoewel hij nu een stuk ouder is, ziet hij er tegenwoordig ook wel stukken beter uit vind ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, deze versie had ook wel wat, hoewel 'Spoorloos' (van dezelfde regisseur trouwens) wel vele malen beter was. En 'The Vanishing' is het debuut van Sandra Bullock (net als 'Spoorloos' het debuut van Johanna ter Steege was).
Zou wel erg ongeloofwaardig worden. Ik bedoel, die mannetjes van Starkwood zijn ook geen watjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vette aflevering wel, al had ik liever gezien dat Jack en Tony die gasten keihard geowned hadden.
Heerlijke film inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Pasgeleden trouwens de film 'Taken' gezien. Liam Neeson is daar echt gewoon een soort Jack BauerHeerlijke film.
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, met een 'besmette' Jack.
Moest ik ook meteen aan denken toen ik de film zag ja. Ik was altijd wel een beetje Natasha fan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heerlijke film inderdaad.Liam Neeson's vrouw is wel vorige week overleden.
Dat is het nadeel van het concept, op een gegeven moment valt het in herhaling. Maar ik blijf het ook vermakelijk vinden en blijf daarom ook trouw kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 09:17 schreef IV_Xample het volgende:
jammergenoeg vind ik dit seizoen toch echt niet een van de beste seizoenen (zoals sommige hier zeggen)
ik vind het best vermakelijk maar het wordt steeds voorspelbaarder...of is dat omdat we het trucje nu onderhand wel kennen
maar ach het blijft vermakelijk om naar te kijken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:08 schreef Jefkie het volgende:
Damn die ep was tof, nu nog een preview scoren voor volgende week.
Note: gigaspoiler insideInderdaad wel spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door northernlight81 op 31-03-2009 08:30:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me ook niet voorstellen hoor, dat zou wel heel lullig zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan het toch niet flikken hè?? Ik bedoel, Jack die doodgaat door besmetting is wel de meest lullige manier om de serie te verlaten. Ik geloof er dus ook niet in. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n niet-heroische manier hebben bedacht voor Jack Bauer. Dat zou echt het toppunt zijn.
Volgens mij worden er al sinds seizoen 1 grappen gemaakt dat er eigenlijk nooit iets gebeurt in '24', behalve in de laatste paar minuten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:04 schreef Merkie het volgende:
Waarom bewaren ze altijd de spannende scenes tot het laatst. Vroeger was 24 nooit zo gericht op de cliffhangers volgens mij.
Dat was die kerel die was neergeschoten door z'n 'informant', toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony leek die laatste gozer te kennen..
Klopt dat gevoel heb ik ook als ik naar de laatste episodes kijk. Zit totaal geen spanning in...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:10 schreef TC03 het volgende:
Vond het wel een redelijke aflevering, maar het wordt nooit echt spannend. Dit seizoen zit beter in elkaar dan seizoen 6, maar de spanning ontbreekt vind ik. Je zit dit seizoen zelden op het puntje van je stoel.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat was die kerel die was neergeschoten door z'n 'informant', toch?
Dan hadden ze voor de komende 7 afleveringen nog een verhaallijn moeten hebben..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het was ook vrij duidelijk dat ze het foute gebouw binnenvielen naar mijn idee...
Nogal ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het was ook vrij duidelijk dat ze het foute gebouw binnenvielen naar mijn idee...
Klopt. Het was 1 grote farce van die 'informant' om Tony er in te laten trappen. Toppunt is natuurlijk dat die vent een door de president ondertekende immuniteitsverklaring op zak heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:17 schreef Sloggi het volgende:
Dat was die kerel die was neergeschoten door z'n 'informant', toch?
Ik denk het niet, want hij heeft niet voldaan aan de voorwaarden door te liegen. En anders zijn de mensen die die verklaring hebben opgesteld een stelletje prutsersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Het was 1 grote farce van die 'informant' om Tony er in te laten trappen. Toppunt is natuurlijk dat die vent een door de president ondertekende immuniteitsverklaring op zak heeft.
Ze zijn er dus ingetuind.
even apeldoorn bellenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:37 schreef jdiezrequejo het volgende:
Voor Larry Moss en zijn consorten..
Duidelijk gevalletje van *oeps*
zal wel moeten tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef JeroenV het volgende:
Aangezien Jack patient zero is valt er voor de schrijvers volgens mij een makkelijk scenario te verzinnen om hem weer 'schoon' te krijgen.
Ja, die was 'neergeschoten' door die Seaton.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony leek die laatste gozer te kennen..
Klopt, van de laatste 4 episodes zijn alleen de laatste 10 minuten telkens spannend geweest. Alles staat zo opzich..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Klopt dat gevoel heb ik ook als ik naar de laatste episodes kijk. Zit totaal geen spanning in...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
Is het trouwens een hele rare gedachte dat...of vinden ze nog een middel om hem te genezen of is hij toch resistent tegen die ziekte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |