Waar woon je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je zetten of halen. Ow, en als je toch bezig bent, doe mij ook meteen een bakkie.
ik ben er 20+ kilo van aangekomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die vriendin heeft geloof ik alle soorten antidepri wel gehad, alsof de artsen maar aan het gokken waren wat zou kunnen helpen. Nu heeft ze geloof ik wel de juiste, zonder al te veel neveneffecten
KaaGeequote:Hoi Muck! Hoe is het met mijn bkscff?![]()
nou, ik ook wel eigenlijkquote:
nog een uurtje of 29quote:
Ik zit momenteel in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar woon je?Dan kom ik het brengen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lees zojuist dat een toets waar ik een 5,4 voorhad, alsnog verhoogd is naar een 5,5 dus gewoon gehaald![]()
![]()
Guad, I hab seit zwo woche an neu'n schatz i Den Boschquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er 20+ kilo van aangekomen![]()
[..]
KaaGee
gooooed, jeweets
Ik lees zojuist dat een toets waar ik een 5,4 voorhad, alsnog verhoogd is naar een 5,5 dus gewoon gehaald![]()
![]()
en hoe ist met mijn BkScF4evaaaaahhhh dan?
Grüß Gottquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Guad, I hab seit zwo woche an neu'n schatz i Den Boschu muss noa 43 tage oarbeit'n fua i hier ferti bin. Aber d' Son scheint u moan Vit D zukurz i weg
Ik kan hier wel wat hulp gebruiken hoorquote:
quote:
doe es niet Pruus wauwelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Guad, I hab seit zwo woche an neu'n schatz i Den Boschu muss noa 43 tage oarbeit'n fua i hier ferti bin. Aber d' Son scheint u moan Vit D zukurz i weg
* Muck op fiets springtquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb hier ook nog een halfautomaat staan dus als je helpt krijg je onbeperkt koffie
Ik zit nog 3 dagen in nijmegen, en daarna japanquote:
Pruus? Aber i sprech ja richtig Tirolisch, oder?quote:
Je gaat maar een Tiroolse neucken ja !quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pruus? Aber i sprech ja richtig Tirolisch, oder?
nog een paar maanden, dan zitten we in Biddinghuizenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nog 3 dagen in nijmegen, en daarna japan
ik geen van beiden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jazeker. Maar dat lijkt op Pruusquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iewl.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kakkerlakken in de KSC!
[ afbeelding ]
Niet teveel treintjes kopen hequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit nog 3 dagen in nijmegen, en daarna japan
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat maar een Tiroolse neucken ja !
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nog een paar maanden, dan zitten we in Biddinghuizen
[..]
ik geen van beiden.
alleen: "wollen sie ein plastic tuuuuut?"
Heul niet! Hoe durf je ons trotse Tirolers te vergelijken met de laffe pruisenquote:
Die zie je genoeg toch?quote:
oh, en natuurlijk "BENZIIIIIIIIIIIN"quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:36 schreef Muck het volgende:
ik geen van beiden.
alleen: "wollen sie ein plastic tuuuuut?"
Neequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heul niet! Hoe durf je ons trotse Tirolers te vergelijken met de laffe pruisen![]()
[..]
Die zie je genoeg toch?
klinkt als "tasje" dus das beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Mag niet meer
[..]
Duitser, hier hebben we gewoon een Tasche hoor
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er 20+ kilo van aangekomen![]()
[..]
![]()
Ach, je hebt mijn decolleté gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hebben je charmes toch hun vruchten afgeworpen!
Ja, en ik vind het onbegrijpelijk dat ze er niet meteen een 8 van hebben gemaakt... die docent is zeker homo?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het onbegrijpelijk dat ze er niet meteen een 8 van hebben gemaakt... die docent is zeker homo?
Volgens je fobo welquote:
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens je fobo welMaar dat is niet erg hoor
Meer een laffe tussensprintquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, het afsprinten begint vroeg deze keer
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.
Het is zoals ik van de week ging hardlopen... minuutje hardlopen en vervolgens 3 minuten wandelenquote:
Waarom zou een rotterdammer voor Ajax zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?
Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou een rotterdammer voor Ajax zijn?.
Nu snap ik je niet meer. De mooiste club IS natuurlijk Ajaxquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!
Mooi is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik je niet meer. De mooiste club IS natuurlijk Ajax.
Wat wou je dan? Feijenooit? De club die 11 juli vernederd gaat worden bij VVV in de wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial?quote:
Precies. Je kan een club naar een schoonmaakmiddel vernoemen, maar daar wordt het nog niet meteen een mooie club vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi is een relatief begrip natuurlijk.
ah, de FC Tquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!
Echte Rotterdammers wonen in Rotterdam en niet in Capellequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.
Ik haat voetbal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?
Capelle is gemeente Rotterdamquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte Rotterdammers wonen in Rotterdam en niet in Capelle
zonde van de appeltjes, ik ga liever een potje honkballen met voetbalfansquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk, zullen we een voetappelclub oprichten?
Volgend seizoen is VVV de enige Limburgse club op het hoogste niveau!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Of bedoelde je de Jupiler League? Dan VVV natuurlijk.
Egniequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend seizoen is VVV de enige Limburgse club op het hoogste niveau!
Honkbalquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonde van de appeltjes, ik ga liever een potje honkballen met voetbalfans
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Capelle is gemeente Rotterdam
En ik ben geboren in de stad zelf.
waaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een excuus
Ik heb ooit nog eens een blauwe maandag in capelle gewerkt
Je bent ooit één maandag Moderator geweest?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb ooit nog eens een blauwe maandag in capelle gewerkt
Het staat niet op, maar TEGEN de bergquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Klonk het volgende:
VVV doet altijd zo uit de hoogte, lelijke stadion staat bovenop een heuvel en als ze daar de lampjes aanhebben heeft de rest van venlo geen straatverlichting meer nodig
Welnee. MVV promoveert en Roda krijgt lijfsbehoud via de play-offsquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Egnie
MVV wint nog een periodetitel en schakelt Roda uit in de playoffs
Bastion Hotelquote:
Moderator??quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent ooit één maandag Moderator geweest?
quote:
Dank jequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Leuke smileys heb jij eigenlijk![]()
Ik had ze nog niet bekeken, hihi
Eet smakelijk danquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekend.
Ik ga maar eens lunchen.
En hoe is het met jou?.
Mooi zoquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan
Met mij gaat het prima hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |