oh, en natuurlijk "BENZIIIIIIIIIIIN"quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:36 schreef Muck het volgende:
ik geen van beiden.
alleen: "wollen sie ein plastic tuuuuut?"
Neequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heul niet! Hoe durf je ons trotse Tirolers te vergelijken met de laffe pruisen![]()
[..]
Die zie je genoeg toch?
klinkt als "tasje" dus das beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Mag niet meer
[..]
Duitser, hier hebben we gewoon een Tasche hoor
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er 20+ kilo van aangekomen![]()
[..]
Ik lees zojuist dat een toets waar ik een 5,4 voorhad, alsnog verhoogd is naar een 5,5 dus gewoon gehaald![]()
![]()
Ach, je hebt mijn decolleté gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hebben je charmes toch hun vruchten afgeworpen!
Ja, en ik vind het onbegrijpelijk dat ze er niet meteen een 8 van hebben gemaakt... die docent is zeker homo?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het onbegrijpelijk dat ze er niet meteen een 8 van hebben gemaakt... die docent is zeker homo?
Volgens je fobo welquote:
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens je fobo welMaar dat is niet erg hoor
Meer een laffe tussensprintquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, het afsprinten begint vroeg deze keer
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.
Het is zoals ik van de week ging hardlopen... minuutje hardlopen en vervolgens 3 minuten wandelenquote:
Waarom zou een rotterdammer voor Ajax zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |