Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou een rotterdammer voor Ajax zijn?.
Nu snap ik je niet meer. De mooiste club IS natuurlijk Ajaxquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!
Mooi is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik je niet meer. De mooiste club IS natuurlijk Ajax.
Wat wou je dan? Feijenooit? De club die 11 juli vernederd gaat worden bij VVV in de wedstrijd om de Herman Teeuwen Memorial?quote:
Precies. Je kan een club naar een schoonmaakmiddel vernoemen, maar daar wordt het nog niet meteen een mooie club vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mooi is een relatief begrip natuurlijk.
ah, de FC Tquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de mooiste club, niet over Ajax!
Echte Rotterdammers wonen in Rotterdam en niet in Capellequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja ik ben rotterdammer, maar geen neppe.
Ik haat voetbal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je dan ook voor de mooiste club van Nederland?
Capelle is gemeente Rotterdamquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte Rotterdammers wonen in Rotterdam en niet in Capelle
zonde van de appeltjes, ik ga liever een potje honkballen met voetbalfansquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk, zullen we een voetappelclub oprichten?
Volgend seizoen is VVV de enige Limburgse club op het hoogste niveau!quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Of bedoelde je de Jupiler League? Dan VVV natuurlijk.
Egniequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend seizoen is VVV de enige Limburgse club op het hoogste niveau!
Honkbalquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonde van de appeltjes, ik ga liever een potje honkballen met voetbalfans
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Capelle is gemeente Rotterdam
En ik ben geboren in de stad zelf.
waaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk ik geef je een excuus
Ik heb ooit nog eens een blauwe maandag in capelle gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |