Nu ook op Sporza (Canvas).....quote:Op zondag 22 maart 2009 15:46 schreef Sally het volgende:
Ontopic: het Formule 1 Jaaroverzicht nu op RTL 7
(en nu *dus* alweer reclame)
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu ook op Sporza (Canvas).....
Preview 2009 dan, geen review 2008
Nog altijd, miepjequote:
Uit een oud F1 topic heb ik deze link gevist, en op het eerste gezicht lijkt het nog te werken.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:40 schreef Sally het volgende:
[..]Gemist
Hebben mensen het wellicht opgenomen, het jaaroverzicht 2008 van RTL en/of de Preview 2009 op Canvas? En er een filetje van gemaakt?
Edit: ik weet iig van een Programma Gemist bij RTL, is zoiets er ook voor Canvas/Belgische omroep?
Mooie jump.quote:
Ik heb een hele tijd mee zitten kijken op de livetiming.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:26 schreef Atreidez het volgende:
Kan er geen torrent van vinden.. Was het een beetje interessante preview? Die belgen zijn normaal om bij in slaap te dommelen
We zijn trouwens 9e geworden, op 0.8 seconden van 8.
Foto'squote:Op maandag 23 maart 2009 10:12 schreef Atreidez het volgende:
http://www.f1badger.com/2009/03/streuthmate/
[ afbeelding ]
Mag nog wel laagje verf op
Wacht maar, in 2011 wil de Fia de snelheid omlaag hebben en komen er drempel op het circuitquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Wordt ook wel een stuk uitdagender, met al die paaltjes langs de route
Doe is plaatsen die linkquote:Op maandag 23 maart 2009 12:10 schreef WEST het volgende:
ik heb een link naar webcam beelden van een deel en daar kon je zo elke dag de opbouw zien.
moet je ff wachten tot eind van de middag. ben nu nog aan het werk.quote:
1 en 8 zijn niet overdekt.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, heb ik al gezegd dat ik zeer waarschijnlijk naar de GP Istanbul ga dit jaar?
[ afbeelding ]
Ik ga me richten op kaartjes voor GrandStand 1 of 8.
Helaas, ik moet van dinsdag 16-6 tot maandag 22-6 in Portugal zijn voor werk. Daarom is het ook nog niet helemaal zeker, want ik moet even zien te regelen dat ik een vlucht van Istanbul-Lissabon kan opgeven voor werk. Niet echt erg handig invullen op een declaratieformulier als ik niet in Istanbul hoef te zijn voor werk...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 en 8 zijn niet overdekt.En das best warm.
![]()
Maak er gelijk een week van, Istanbul is echt tof.
ja ga ik vanavond aan werken.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef Atreidez het volgende:
WEST, maak jij een topic voor de race?
Nicequote:Op maandag 23 maart 2009 16:58 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ga ik vanavond aan werken.
http://webcam.omniconnect.com.au/ webcam melbourne
Tpf. Ik ben benieuwdquote:
quote:Williams: "Onze wagen is volledig legaal"
23 maart 2009
Sam Michael, technisch directeur van Williams, is de nieuwe FW31 volledig conform de regels. Afgelopen winter is er veel gespeculeerd over de legaliteit van de diffuser van het Britse team, waarvan de afmetingen die niet volgens de regels zouden zijn.
"We zijn volledig binnen de regels gebleven", zei Michael tegen de Britse krant The Mirror. "Ik heb geen idee waar al die ophef over is. In plaats van dat men de hand in eigen boezem steekt en zegt: 'We zijn daar niet opgekomen, omdat we de regels niet goed genoeg hebben bestudeerd', is men alleen maar aan het klagen."
Ook de diffusers van Toyota en Brawn GP zouden volgens speculaties niet reglementair zijn. Het zou komend weekend in Australië dan ook goed mogelijk zijn dat er een protest wordt ingediend tegen de legaliteit van deze wagens. De wedstrijdleiding moet dan beslissen of deze diffusers legaal zijn of niet.
Die uitspraak gold over de diffusers van Toyota en Williams, toen was de BGP001 nog niet onthuld.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:37 schreef vosss het volgende:
Leuk, maar de FIA gaf al aan dat het wel degelijk conform de regels is.
En als er protesten van andere teams zijn dat het dan aan de stewards is om te beslissen wat ze er mee doen.
Overigens is BrawnGP niet de enige met een dergelijk ontwerp.
Ik denk dat zij gewoon de regels beter bestudeert hebben dan de rest en dat het wel degelijk (volgens de regels zoals ze nu (nog?) zijn) legaal is.
We zullen wel zien.
De site ziet er redelijk uit. IS dit iets nieuws ofzo? Iemand al ervaring mee?quote:Watch Formula 1 and MotoGP Racing Live Online
Watch F1 live online at www.watchf1.net, the global F1 Live Streaming Video Feed providers on the Internet to watch live f1 racing.
You will not miss the chance to watch Formula 1 races anymore. No longer will you need to depend on local TV coverage or Radio commentaries like other ordinary people to enjoy this most exciting racing series. Join Now to our members area to Watch F1 Races Online at HD Quality and feel the SPEED.
The Formula 1 2009 season set to begin in March of this year 2009 at the Australian Grand Prix at Melbourne. The schedule of 17 Formula Grand Prix races will end at the Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix (Yas Marina Circuit). There are 10 teams set to compete this year and in addition to the aforementioned Williams, Ferrari, Red Bull, Force India, Renault and Toyota are the highlights among the other participants.
The year 2009 will also feature the debut of one new race circuits with the Yas Marina Circuit to be used for the Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix October 2009. At www.watchf1.net you will be able to watch Australian Grand Prix (Australian GP) to the Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix live online as www.watchf1.net provide formula 1 live streaming feeds throughout the F1 season.
Nee bestaat al langer , jammer dat het geld kostquote:Op maandag 23 maart 2009 21:25 schreef vosss het volgende:
Is iemand van jullie bekend met www.watchf1.net?
Ik krijg er zojuist het volgende bericht van:
[..]
De site ziet er redelijk uit. IS dit iets nieuws ofzo? Iemand al ervaring mee?
Die mening heb ik ook. Maar je kunt regeltjes vaak op meerdere manieren interpreteren.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:49 schreef bodylotion het volgende:
ben benieuwd hoe dat met BrawnGP gaat aflopen. We kunnen toch aannemen dat ze zich wel degelijk aan de regels gehouden hebben aangezien ze niet echt veel tijd te verliezen hadden tijdens de tests...
heb ik ook ergens gelezen ... ma kan zosnel niet vinden waarquote:Op maandag 23 maart 2009 22:36 schreef RowanF1 het volgende:
Dit jaar gaat BBC in UK weer F1 uitzenden toch? Dat betekend dat de iTV Livestream voor vrije trainingen verdwijnen.. Hopen dat het op één van de BBC zenders komt, kan ik dat tenminste bekijken.
Hmm, daar kan ik wel iets mee regelen.. Dan kan ik het via Justin doorzenden.. Bedankt voor de tip in ieder gevalquote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef Atreidez het volgende:
BBC heeft ook al aangegeven via hun site streams ter beschikking te stellen voor alle sessies van de F1, maar wel alleen voor engelse ip's. Hopelijk verschijnt er dus weer ergens een stream die daar gebruik van maakt
Dat zou erg vet zijn!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:25 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik wel iets mee regelen.. Dan kan ik het via Justin doorzenden.. Bedankt voor de tip in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |