Geen idee, maar Cali maakte er grapjes overquote:
Oja, eten! Straks maar eens boodschappen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanaaf uit eten met mijn studievereniging, niemand heeft er echt zin in maar hee gratisch eten he
Nopequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
sander weet jij iets af over mobiele internet abonementen icm een laptop
had m gezien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
55 euro verdienen?
Nog geïnteresseerden? Lijkt me wel geinig misschien.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had m gezien ja
ik heb nog n tip voor je hier komt ie:
als je in de winkel staat moet je een beetje voorover de toonbank leunen en jezelf breed maken, dat komt wat beter over
als je op een dinsdag of vrijdag gaat (of weekend, geen idee of dat erbij zat) wil ik wel mee opzichquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]Het gaat om het totaalplaatje hè
. Bovendien heeft dat alleen zin als je stampij wil maken. Bij onderhandelen werkt een dergelijke aanvallende tactiek lang niet altijd
.
Niks voor jou, swarmi, zo'n middagje?
Ik moet nog wat dingen regelen, en als ik dan dingen ga vergeten ben ik weer de pineut. Auto ophalen, corsages ophalen, smoking ophalen, paspoort/rijbewijs mee, telefoon opgeladen. Allemaal van dat soort kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:42 schreef IrishBastard het volgende:
Alle spulletjes? Wat ben je allemaal van plan dan
Corsages?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet nog wat dingen regelen, en als ik dan dingen ga vergeten ben ik weer de pineut. Auto ophalen, corsages ophalen, smoking ophalen, paspoort/rijbewijs mee, telefoon opgeladen. Allemaal van dat soort kleine dingetjes.
Ik regel dat graag vooraf, en goed (al is het maar op een lijstje op papier), dan zit ik een stuk relaxer in mijn vel
rozequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Corsages?
Zo officieel maak ik het echt niet. Oh en als ik ga, voldoe ik niet eens aan het kledingvoorschrift
. Ik heb (nog) geen zwarte of witte das, dus ik doe gewoon lekker m'n roze overhemd met roze das aan
.
Weet je hoe netjesquote:
Kistenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:23 schreef Sander het volgende:
Ik heb kisten aan, verder ben ik 100%. Maar het is ook een beetje voor Anne, die is zo heerlijk romantisch ingesteld
Uhuh, het is een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kisten
Ik heb dan wel weer nette zwarte schoenen. Heb ook wel een mooi wit overhemd (of nouja: licht champagne), maar dus geen das erbij. En ik vind het nogal zonde om morgen een nieuwe das te gaan kopen enkel voor dat gala...
Uhuh, dat zijn bruine schoenen. Maar op zich, een paar nette zwarte schoenen is niet superduur.. kan morgen nog wel ff shoppen. We zien wel. Die kisten ziet ook niemand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
En ik dacht dat jij nette schoenen had? Of is dat alleen onder je gewone pak?
Nee gek, jij trekt een jaren oude jurk aanquote:
strikje he, met galaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kisten
Ik heb dan wel weer nette zwarte schoenen. Heb ook wel een mooi wit overhemd (of nouja: licht champagne), maar dus geen das erbij. En ik vind het nogal zonde om morgen een nieuwe das te gaan kopen enkel voor dat gala...
vorig jaar moesten we 3x of 4x per week in pak naar school, dus ja...quote:
Ik wil een nieuwequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee gek, jij trekt een jaren oude jurk aan![]()
Grapje hoor
Kledingvoorschrift 'black tie/white tie'. Een tie is bij mij een stropdas. Maar sowieso zal dat me jeuken, eigenlijkquote:
Een overhemd heb ik niet nodig, maar de kans dat het past is inderdaad nogal kleinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:42 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh, het is een beetjeidd. Maar verder wel helemaal top. Ik zou je een overhemd lenen, als ik dacht dat je hem zou passen
had m gezien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef LastRequest het volgende:
Swarma!
Dit lijkt me wel een spelletje voor jou... Tetris... succes jongen![]()
http://sovietrussia.org/f/src/tetoris.swf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |