Geen idee, maar Cali maakte er grapjes overquote:
Oja, eten! Straks maar eens boodschappen doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga vanaaf uit eten met mijn studievereniging, niemand heeft er echt zin in maar hee gratisch eten he
Nopequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
sander weet jij iets af over mobiele internet abonementen icm een laptop
had m gezien jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
55 euro verdienen?
Nog geïnteresseerden? Lijkt me wel geinig misschien.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had m gezien ja
ik heb nog n tip voor je hier komt ie:
als je in de winkel staat moet je een beetje voorover de toonbank leunen en jezelf breed maken, dat komt wat beter over
als je op een dinsdag of vrijdag gaat (of weekend, geen idee of dat erbij zat) wil ik wel mee opzichquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]Het gaat om het totaalplaatje hè
. Bovendien heeft dat alleen zin als je stampij wil maken. Bij onderhandelen werkt een dergelijke aanvallende tactiek lang niet altijd
.
Niks voor jou, swarmi, zo'n middagje?
Ik moet nog wat dingen regelen, en als ik dan dingen ga vergeten ben ik weer de pineut. Auto ophalen, corsages ophalen, smoking ophalen, paspoort/rijbewijs mee, telefoon opgeladen. Allemaal van dat soort kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:42 schreef IrishBastard het volgende:
Alle spulletjes? Wat ben je allemaal van plan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |