Spelregels en puntenverdelingquote:Naam deelnemer
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Ik open het nieuwe prediction topic de maandag of dinsdag na de race. Dat makkelijk ivm met vakantie van deelnemers.quote:
heel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik open het nieuwe prediction topic de maandag of dinsdag na de race. Dat makkelijk ivm met vakantie van deelnemers.
waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef HPoi het volgende:
tvp.
EDIT: ow, sorry schrap mij maar, dit wordt niks voor mij.![]()
Omdat ze misschien tijdens de testen sneller waren dan vorig jaar voordat het seizoen begon?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen denken dat de auto's sneller gaan met de huidige regels dan dat ze vorig jaar gingen.
In april 2008 reden de auto's tijdens testen op Catalunya (in 2008 spec met gegroefde banden) ruim 1 sec langzamer dan de snelsten er reden in februari 2009.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van wat ik kan vinden een halve seconde. Maar vergeet niet, dat de tijden die ik van jerez 08 kan vinden van feb 2008 zijn.
Jerez feb 08 was snelste tijd 1:17.9 geloof ik
In feb 09 reden de huidige auto's nog 1:20's.
In maar 09 reden ze 1:17's de snelste..
Waarom zouden de 2008 auto's destijds niet die sprong naar voren hebben gemaakt?
Nee, ik denk dat de huidge auto's langzamer zijn.
Googol! Nu ik je hier zie, PM gezien?quote:
En dan vraag ik me weer af, gebruikten ze bij de test de chicane voor de laatste bochtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In april 2008 reden de auto's tijdens testen op Catalunya (in 2008 spec met gegroefde banden) ruim 1 sec langzamer dan de snelsten er reden in februari 2009.
Dus ik denk dat de auto's sneller zijn.
Don't know.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dan vraag ik me weer af, gebruikten ze bij de test de chicane voor de laatste bocht
TJDOORNBOSquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:<<<<------------NAAM
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Button
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
Button
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
Button
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Button
2: Vettel
3: Raikonnen
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1.17.325
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Brawn
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1: Button
2: Barrichello
3: Massa
4: Raikkonen
5: Kovalainen
6: Kubica
7: Alonso
8: Piquet
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
- Button
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
- Toyota
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
Farce India
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door TJDoornbos op 26-03-2009 13:05:59 ]
Dat vindt ColtZ wel handig namelijk: een naam van een deelnemer erbovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
TJ, vergeet je naam niet bovenaan je voorspelling te zetten\
Oh: en niet hier... Maar in dit topic: F1 Predictions Australië Melbourne 2009
staat toch in het blauw mevrouwtje S?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Sally het volgende:
En je vergeet nog iets, TJ
[..]
Dat vindt ColtZ wel handig namelijk: een naam van een deelnemer erboven![]()
Maar dat is niet makkelijk te kopiëren naar excel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
staat toch in het blauw mevrouwtje S?
Formula1.com heeft bij de Results van de Race een Pit Stop Summary in het dropdownmenu staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:20 schreef eNGine10 het volgende:
Coltz, waar vind jij eigenlijk die info over wie de snelste pitstop heeft gemaakt tijdens een race?
oke bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Formula1.com heeft bij de Results van de Race een Pit Stop Summary in het dropdownmenu staan.
Per race zijn ook de Fastest Laps te vinden.
Voorbeeld van Italie 2008 van de pitstops: http://www.formula1.com/r(...)it_stop_summary.html
En dan maar kijken welke tijd het laagst is van alle pitstops, toch ColtZ?
Voor FOK!sport is het een onmisbare sitequote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke bedanktIk gebruik die site wel al voor de live timing van de vrije trainingen maar heb dat eerlijk gezegd nog nooit gezien.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van wat ik kan vinden een halve seconde. Maar vergeet niet, dat de tijden die ik van jerez 08 kan vinden van feb 2008 zijn.
Jerez feb 08 was snelste tijd 1:17.9 geloof ik
In feb 09 reden de huidige auto's nog 1:20's.
In maar 09 reden ze 1:17's de snelste..
Waarom zouden de 2008 auto's destijds niet die sprong naar voren hebben gemaakt?
Nee, ik denk dat de huidge auto's langzamer zijn.
Jammer inderdaad...quote:
Ai.. slechte start voor STRquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:50 schreef Googolplexian het volgende:
sh1t ... vergeten =_+
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van: Australië Melbourne1 TJDoornbos 26 1 Force India 40
Gefeliciteerd TJDoornbos en Force India.
Ik sta er niet tussen.. Mijn voorspelling staat op de 1e pagina van dit topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:59 schreef ColtZ40 het volgende:
De uitslag van: Australië Melbourne1 TJDoornbos 26 2 LeXX 17 3 WEST 17 4 Peterselieman 14 5 rene29 14 6 ElmarO 14 7 franklop 14 8 sasquatsch 13 9 Swindler 11 10 Ruud_Kawasaki 11 11 TheClown 9 12 Almighty 7 13 Coltz40 6 14 Szura 6 15 Tarado 6 16 Sally 5 17 Bouncer_Bone 5 18 eNGine10 4 1 Force India 40 2 Brawn GP 31 3 BMW 25 4 Toyota 23 5 Williams 18 6 Red Bull 18 7 McLaren 17 8 Ferrari 12 9 Renault 10 10 STR 5
Gefeliciteerd TJDoornbos en Force India.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Burnie88 het volgende:
Ik sta er niet tussen.. Mijn voorspelling staat op de 1e pagina van dit topic.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:14 schreef Sally het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik zie twee verstekelingen die zich niet hadden aangemeld in het andere topic, maar die hier wel hun voorspelling hebben gedaan.
Glijdt_licht en Burnie88 hebben geen zitje in dit forumspel...
De F1-voorspeller van FOK!sport is niet via dit topic in te vullen, mocht dat gedacht worden
Kan je maar met 1 van de 2 meedoen? Of begrijp ik het niet helemaal?quote:
Bij dit spel heb ik plaats voor 20 deelnemers. En we zitten vol.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Kan je maar met 1 van de 2 meedoen? Of begrijp ik het niet helemaal?
Om bij deze mee te kunnen doen moet je je voor het seizoen aanmelden en dan kijkt Coltz (die dit spel regelt) of er plaats voor je isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:22 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Kan je maar met 1 van de 2 meedoen? Of begrijp ik het niet helemaal?
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Of 3e
WEST zijn tijd voorspelling was beter! Ik zet je op de derde plaats.![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Niet slecht voor de eerste ronde, maar het kan natuurlijk stukken beter nog en daar gaan we eens even ons best voor doen bij BMW
Ik heb net een nieuwe diffuser in mijn Renault gelegd dus dat moet helemaal goed komen dit weekendquote:Op woensdag 1 april 2009 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
Niet slecht voor de eerste ronde, maar het kan natuurlijk stukken beter nog en daar gaan we eens even ons best voor doen bij BMW
Goeie vraagquote:Op donderdag 2 april 2009 00:20 schreef eNGine10 het volgende:
Nog even een vraagjeStel dat later de uitslag van de race nog veranderd word, veranderd de uitslag in dit spel dan ook of word die gewoon 1x vast gesteld en daarna niet meer veranderd. Vroeg ik mezelf af omdat Trulli bijvoorbeeld nog zijn 3e plek terug zou kunnen krijgen.
lol ik hoop eigenlijk dat Trulli niet zijn plek terug krijgt ook al zou het voor mijn punten beter zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet ik het opnieuw uitrekenen.Maar toch hoop ik dat Trulli zijn plek terug krijgt.
Diskwalificatie Hamilton, Trulli weer derdequote:Op donderdag 2 april 2009 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol ik hoop eigenlijk dat Trulli niet zijn plek terug krijgt ook al zou het voor mijn punten beter zijn
Dat is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef -moppie- het volgende:
arme Colt
Hiet geldt geen sluitingsdatum, zoals bij de voorspeller??quote:
Zo heb ik het afgelopen jaar ook gedaan! Dus het lijkt mij eerlijk om dat zo te houden.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hiet geldt geen sluitingsdatum, zoals bij de voorspeller??
Dat betekent dat je na elke wijziging in het jaar, je de hele stand opnieuw mag berekenen. Lijkt me niet handig.
Zeker niet als alle teams met een aparte diffuser na 14 april hun punten kwijtraken.
Zoveel is er niet uit te rekenen met je 5 punten.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:07 schreef Sally het volgende:
Jammer van Hamilton![]()
Wat het precies doet met mijn punten, weet ik niet zo snel.
ColtZ? Wil je dan ook dit jaar na elke de werkelijke uitslag (waarmee je de punten hebt berekend, dus) posten?
Ik meen dat je het vorig seizoen de laatste paar races hebt gedaan, dat was wel handig om je punten na te rekenen
NOG minder dan eerstquote:Op donderdag 2 april 2009 20:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zoveel is er niet uit te rekenen met je 5 punten.![]()
Ik plaats het de volgende berekening erbij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |