Spelregels en puntenverdelingquote:Naam deelnemer
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Ik open het nieuwe prediction topic de maandag of dinsdag na de race. Dat makkelijk ivm met vakantie van deelnemers.quote:
heel goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik open het nieuwe prediction topic de maandag of dinsdag na de race. Dat makkelijk ivm met vakantie van deelnemers.
waarom niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef HPoi het volgende:
tvp.
EDIT: ow, sorry schrap mij maar, dit wordt niks voor mij.![]()
Omdat ze misschien tijdens de testen sneller waren dan vorig jaar voordat het seizoen begon?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen denken dat de auto's sneller gaan met de huidige regels dan dat ze vorig jaar gingen.
In april 2008 reden de auto's tijdens testen op Catalunya (in 2008 spec met gegroefde banden) ruim 1 sec langzamer dan de snelsten er reden in februari 2009.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van wat ik kan vinden een halve seconde. Maar vergeet niet, dat de tijden die ik van jerez 08 kan vinden van feb 2008 zijn.
Jerez feb 08 was snelste tijd 1:17.9 geloof ik
In feb 09 reden de huidige auto's nog 1:20's.
In maar 09 reden ze 1:17's de snelste..
Waarom zouden de 2008 auto's destijds niet die sprong naar voren hebben gemaakt?
Nee, ik denk dat de huidge auto's langzamer zijn.
Googol! Nu ik je hier zie, PM gezien?quote:
En dan vraag ik me weer af, gebruikten ze bij de test de chicane voor de laatste bochtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In april 2008 reden de auto's tijdens testen op Catalunya (in 2008 spec met gegroefde banden) ruim 1 sec langzamer dan de snelsten er reden in februari 2009.
Dus ik denk dat de auto's sneller zijn.
Don't know.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En dan vraag ik me weer af, gebruikten ze bij de test de chicane voor de laatste bocht
TJDOORNBOSquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:<<<<------------NAAM
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Button
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
Button
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
Button
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: Button
2: Vettel
3: Raikonnen
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1.17.325
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Brawn
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1: Button
2: Barrichello
3: Massa
4: Raikkonen
5: Kovalainen
6: Kubica
7: Alonso
8: Piquet
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
- Button
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
- Toyota
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
Farce India
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door TJDoornbos op 26-03-2009 13:05:59 ]
Dat vindt ColtZ wel handig namelijk: een naam van een deelnemer erbovenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:47 schreef Sally het volgende:
[..]
TJ, vergeet je naam niet bovenaan je voorspelling te zetten\
Oh: en niet hier... Maar in dit topic: F1 Predictions Australië Melbourne 2009
staat toch in het blauw mevrouwtje S?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Sally het volgende:
En je vergeet nog iets, TJ
[..]
Dat vindt ColtZ wel handig namelijk: een naam van een deelnemer erboven![]()
Maar dat is niet makkelijk te kopiëren naar excel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
staat toch in het blauw mevrouwtje S?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |