Het is ongeveer hetzelfde en ja het kan gewoon naast elkaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
hey coltz die F1 voorspeller van Fok! is toch iets anders als dit of niet? Dat kan ik prima naast elkaar doen toch?
oké leukquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef ColtZ40 het volgende:
En hier kan je voorspellingen van de andere deelnemers zien. Tegen elkaar aan lullen en je hebt hier een teamgenoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat Ross Brawn zelf ging rijden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
- Brawn
sorry las de vraag verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ross Brawn zelf ging rijden.
TJ, vergeet je naam niet bovenaan je voorspelling te zettenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ross Brawn zelf ging rijden.
voor het forum kan niet meer. maar voor de f1 voorspeller op sport.fok.nl ben je welkom natuurlijk!quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik doe ook mee. Vanmiddag even de spelregels lezen
Ja, ColtZ was betrokken bij die F1-voorspeller, maar vooral voor wat betreft zijn idee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef LeXX het volgende:
Ik zag dat Fok nu op de FP een bericht had gezet dat ze een voorspeller hebben gelanceerd. Ik neem aan dat ColtZ hier ook bij betrokken is?
Leuk zo'n voorspeller met prijzenKan ik mooi, als ik hier de predictions doe, daar ook aan meedoen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
Deelnemers en Teams 2009:
BMW F1
Peterselieman BMW
Swindler BMW
BrawnGP
ElmarO Brawn GP
LeXX Brawn GP
Ferrari
Coltz40 Ferrari
Szura Ferrari
Force India