Oja. Dat zag ik vorige week al. Nu zit die nieuwsmuts erinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je het al opgemerkt cos? Jacqueline is weg
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Dat zag ik vorige week al. Nu zit die nieuwsmuts erin.
Timoooooooquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeedemorgen![]()
![]()
Happy St. Patrick`s Day!
Ziggy?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Soms doet met mijn ploeggie een donkere jongen met dreadlocks mee, hij heet Marley. Jullie mogen één keer raden hoe we hem noemen.
Geertquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Soms doet met mijn ploeggie een donkere jongen met dreadlocks mee, hij heet Marley. Jullie mogen één keer raden hoe we hem noemen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
JEZUS!!!!!Die godvergeten schijt-Mena. Lazer op. Ga diep in een grot met John Legend wonen
.
Euhjquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
JEZUS!!!!!Die godvergeten schijt-Mena. Lazer op. Ga diep in een grot met John Legend wonen
.
Mogguh Brenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Brennel het volgende:
M'n was hangt buiten in het zonnetje te drogen![]()
Mogge trouwens
Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relaxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relax![]()
(en hou je oren dicht tot het nummer voorbij is)
Tering, die zijn lelijk!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
Wanneer hoor je de uitslag??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
Tentamen Marketing van gister is wel binnen. Net de antwoorden gecheckt
:
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.quote:
Ah, spannend maar mooi natuurlijk dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.
Jeetje, da's lullig als je zo lelijk bent...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Yeah, she is nice. Ze had alleen geen zangeres moeten worden.
Kijk, dat dacht ik al. Het wordt nog gezellig in die grot bij Maria Mena en John Legend als het aan jou ligtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Hmm.. nou, Maria Mania vind ik echt vreeeeselijk zingen. Zo ontzettend zeuren en klagen; he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat een schatje is het ook he
Cos.. Vind jij dit dezelfde categorie als Maria Mena?
Nou. Ik krijg de kriebels van haar stem. En dan niet op de goede manier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Nou, dit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou. Ik krijg de kriebels van haar stem. En dan niet op de goede manier.
Katie haar looks zijn ook stukken beter dan Maria's.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. nou, Maria Mania vind ik echt vreeeeselijk zingen. Zo ontzettend zeuren en klagen; he-le-maal niks.
Heb wel meer sympathie voor Katie, maar wees eerlijk. Ze heeft niet echt een heel bijzondere stem.
quote:
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...
lolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga even pauze houden en het hele topic slaat dood
Werk? zoiets jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Ah! Jij bent er nog
Vandaag aan het werk?
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zit volgens mij de laatste dagen op meer dan 100 posts per dag
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werk? zoiets ja. Even de stad ingeweest maar damn wat een super lekker weer!
hoop dat ie van die lijst wel een paar leuke gaan draaienquote:
Als we dit weer nou in het weekend hadden gehad dan hadden we er nog wat aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik zit vandaag ook maar weer binnen met die mooie weer
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik woon vanaf vandaag samen met mijn vriendin.
we hebben wat dingen anders ingericht en straks komt mijn schoonvader de nieuwe gordijnen ophangen
Nu moet ik haar nog overhalen om van 538 naar 3fm te switchen want 538 komt niet aan in mijn huis
Dat is de goede instellingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik woon vanaf vandaag samen met mijn vriendin.
we hebben wat dingen anders ingericht en straks komt mijn schoonvader de nieuwe gordijnen ophangen
Nu moet ik haar nog overhalen om van 538 naar 3fm te switchen want 538 komt niet aan in mijn huis
dan kon ze het alsnog in NL uitbrengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef themauster het volgende:
Roosbeefemigreerde zij maar naar het buitenland
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb even dat rare vertekende plaatje van je aangepast.
[ afbeelding ].
maar dan mis je speciale metmichiel uitzendingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, stukje van de parade gezien.Moest helaas weer aan het werk.
![]()
Vanavond om 17.00 uur word ik in de kroeg verwacht.
Zeer mooie zomer! 3 mooie potten voetbal.. Helaas kwam toen Ruslandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Just for Tonight![]()
![]()
![]()
.
Herinneringen aan een fijne sportzomer.
Legendarischquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:56 schreef Impry het volgende:
Gaaf inderdaad, die herinneringen van juigend in een café staan komen toch meteen weer terug!
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.html
De wedstrijden daarvóór waren geweldigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeer mooie zomer! 3 mooie potten voetbal.. Helaas kwam toen Rusland
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De wedstrijden daarvóór waren geweldig. En de supporters misschien nog wel meer. Zag laatst nog een foto van oranje-supporters onderweg naar het stadion met schitterende bergen in de verte. Erg mooi
.
Die foto bedoelde ik idd. Dat geeft toch het hele toernooi weer eik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede plaats bij de Zilver Camera-wedstrijd van 2008. Fantastisch ook die koeien aan de linkse kant
Had wat mij betreft eerste plaats mogen krijgen, vind het een mooiere foto dan deze: http://www.photofacts.nl/(...)eren_camera_2008.jpg
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede plaats bij de Zilver Camera-wedstrijd van 2008. Fantastisch ook die koeien aan de linkse kant
Had wat mij betreft eerste plaats mogen krijgen, vind het een mooiere foto dan deze: http://www.photofacts.nl/(...)eren_camera_2008.jpg
Voor de UJDT zeker Rowwen Heze inderdaad! Alhoewel Brabant natuurlijk een prachtig nummer isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Brabant bovenaan in de UJDT-poll? Dat nummer is wel mooi, maar veel te traag als UJDT!
* Sirolf gaat voor Rowwen Heze.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:14 schreef Sirolf het volgende:
Brabant bovenaan in de UJDT-poll? Dat nummer is wel mooi, maar veel te traag als UJDT!
* Sirolf gaat voor Rowwen Heze.
Ja dat snap ik niet wat is er zo goed aan deze plaat? het lijkt wel of tienermeisjesde markt beheersenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef Impry het volgende:
Wereldwijd heeft deze superveel al op 1 gestaan, of hij staat er nu nog. Kan Nederland niet achterblijven natuurlijk.
http://top40-charts.com/song.php?sid=25734
Dat doen ze ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet wat is er zo goed aan deze plaat? het lijkt wel of tienermeisjesde markt beheersen
houdt et al een tijdje niet meer bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat doen ze ookMaar ik vind het geen slechte plaat.
Ik heb trouwens pas 12 van de 25 vakjes bij de bingo, iemand er al meer?
quote:Zometeen op Q-music: vervelende nieuws over Twitter. Aldus @jeroenvaninkel. En dat vanuit een vliegende studio, moet niet gekker worden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je op dit forum nog een beetje gekleurde tekst weergeven behalve dan rood
Mij nog niet geluktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je op dit forum nog een beetje gekleurde tekst weergeven behalve dan rood
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga het einde van dit topic niet meer meekrijgenIk ga lekker door de zon en 16 graden op de fiets naar huis
Have fun !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga het einde van dit topic niet meer meekrijgenIk ga lekker door de zon en 16 graden op de fiets naar huis
Vervelend? Dat ze met ads aan 't experimenteren zijn zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
vinden jullie het erg als ik ff Q aant volgen benik weet niet of het al is gekomen of dat het nog komt maar
van twitter @elger
[..]
ik weet niet, ik ben aant luisteren nu dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vervelend? Dat ze met ads aan 't experimenteren zijn zekerVrij logisch, denk ik.
Stiekem toch wel leuk eigenlijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Spice Girls.
Geloof dat de teller op 7000 staat, oidquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:47 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of LLink het aantal gaat halen...
ja johquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:47 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of LLink het aantal gaat halen...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:53 schreef LeonH het volgende:
Gaslight Anthem en Dr. Lektroluv op Pinkpop!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |