Oja. Dat zag ik vorige week al. Nu zit die nieuwsmuts erinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je het al opgemerkt cos? Jacqueline is weg
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Dat zag ik vorige week al. Nu zit die nieuwsmuts erin.
Timoooooooquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:18 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeedemorgen![]()
![]()
Happy St. Patrick`s Day!
Ziggy?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Soms doet met mijn ploeggie een donkere jongen met dreadlocks mee, hij heet Marley. Jullie mogen één keer raden hoe we hem noemen.
Geertquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Soms doet met mijn ploeggie een donkere jongen met dreadlocks mee, hij heet Marley. Jullie mogen één keer raden hoe we hem noemen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
JEZUS!!!!!Die godvergeten schijt-Mena. Lazer op. Ga diep in een grot met John Legend wonen
.
Euhjquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
JEZUS!!!!!Die godvergeten schijt-Mena. Lazer op. Ga diep in een grot met John Legend wonen
.
Mogguh Brenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef Brennel het volgende:
M'n was hangt buiten in het zonnetje te drogen![]()
Mogge trouwens
Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relaxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relax![]()
(en hou je oren dicht tot het nummer voorbij is)
Tering, die zijn lelijk!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
Wanneer hoor je de uitslag??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
Tentamen Marketing van gister is wel binnen. Net de antwoorden gecheckt
:
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.quote:
Ah, spannend maar mooi natuurlijk dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.
Jeetje, da's lullig als je zo lelijk bent...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |