Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relaxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef cosmick het volgende:
JEZUS!!!!!Die godvergeten schijt-Mena. Lazer op. Ga diep in een grot met John Legend wonen
.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Cos, chill, kijk naar buiten, naar de zon, de bloemetjes, relax![]()
(en hou je oren dicht tot het nummer voorbij is)
Tering, die zijn lelijk!!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
Wanneer hoor je de uitslag??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:01 schreef borisz het volgende:
Tentamen Marketing van gister is wel binnen. Net de antwoorden gecheckt
:
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.quote:
Ah, spannend maar mooi natuurlijk dat het zo snel gaatquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel eind deze week zijn, MC tentamens worden in de computer gedaan en dan is de uitslag er redelijk snel, net zoals de vorige keer.
Jeetje, da's lullig als je zo lelijk bent...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:55 schreef Jimbo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_hadden_gekund.html
even een lachertje tussendoor
denkt die chick nou echt dat ze mooi is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Yeah, she is nice. Ze had alleen geen zangeres moeten worden.
Kijk, dat dacht ik al. Het wordt nog gezellig in die grot bij Maria Mena en John Legend als het aan jou ligtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Hmm.. nou, Maria Mania vind ik echt vreeeeselijk zingen. Zo ontzettend zeuren en klagen; he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat een schatje is het ook he
Cos.. Vind jij dit dezelfde categorie als Maria Mena?
Nou. Ik krijg de kriebels van haar stem. En dan niet op de goede manier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:24 schreef cosmick het volgende:
Nou, dit dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou. Ik krijg de kriebels van haar stem. En dan niet op de goede manier.
Katie haar looks zijn ook stukken beter dan Maria's.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. nou, Maria Mania vind ik echt vreeeeselijk zingen. Zo ontzettend zeuren en klagen; he-le-maal niks.
Heb wel meer sympathie voor Katie, maar wees eerlijk. Ze heeft niet echt een heel bijzondere stem.
quote:
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...
lolquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na twee woorden van die zangeres ben ik afgehaakt. M'n oren hebben het al zo zwaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |