quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga even pauze houden en het hele topic slaat dood
Werk? zoiets jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Ah! Jij bent er nog
Vandaag aan het werk?
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:11 schreef TIM-846 het volgende:
Ik zit volgens mij de laatste dagen op meer dan 100 posts per dag
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werk? zoiets ja. Even de stad ingeweest maar damn wat een super lekker weer!
hoop dat ie van die lijst wel een paar leuke gaan draaienquote:
Als we dit weer nou in het weekend hadden gehad dan hadden we er nog wat aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik zit vandaag ook maar weer binnen met die mooie weer
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik woon vanaf vandaag samen met mijn vriendin.
we hebben wat dingen anders ingericht en straks komt mijn schoonvader de nieuwe gordijnen ophangen
Nu moet ik haar nog overhalen om van 538 naar 3fm te switchen want 538 komt niet aan in mijn huis
Dat is de goede instellingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:46 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik woon vanaf vandaag samen met mijn vriendin.
we hebben wat dingen anders ingericht en straks komt mijn schoonvader de nieuwe gordijnen ophangen
Nu moet ik haar nog overhalen om van 538 naar 3fm te switchen want 538 komt niet aan in mijn huis
dan kon ze het alsnog in NL uitbrengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:56 schreef themauster het volgende:
Roosbeefemigreerde zij maar naar het buitenland
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb even dat rare vertekende plaatje van je aangepast.
[ afbeelding ].
maar dan mis je speciale metmichiel uitzendingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, stukje van de parade gezien.Moest helaas weer aan het werk.
![]()
Vanavond om 17.00 uur word ik in de kroeg verwacht.
Zeer mooie zomer! 3 mooie potten voetbal.. Helaas kwam toen Ruslandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Just for Tonight![]()
![]()
![]()
.
Herinneringen aan een fijne sportzomer.
Legendarischquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:56 schreef Impry het volgende:
Gaaf inderdaad, die herinneringen van juigend in een café staan komen toch meteen weer terug!
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.html
De wedstrijden daarvóór waren geweldigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zeer mooie zomer! 3 mooie potten voetbal.. Helaas kwam toen Rusland
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De wedstrijden daarvóór waren geweldig. En de supporters misschien nog wel meer. Zag laatst nog een foto van oranje-supporters onderweg naar het stadion met schitterende bergen in de verte. Erg mooi
.
Die foto bedoelde ik idd. Dat geeft toch het hele toernooi weer eik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede plaats bij de Zilver Camera-wedstrijd van 2008. Fantastisch ook die koeien aan de linkse kant
Had wat mij betreft eerste plaats mogen krijgen, vind het een mooiere foto dan deze: http://www.photofacts.nl/(...)eren_camera_2008.jpg
Prachtig inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:02 schreef Impry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede plaats bij de Zilver Camera-wedstrijd van 2008. Fantastisch ook die koeien aan de linkse kant
Had wat mij betreft eerste plaats mogen krijgen, vind het een mooiere foto dan deze: http://www.photofacts.nl/(...)eren_camera_2008.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |