En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef GodsSon het volgende:
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
Laat ze het bandje maar opvragen, dan kunnen ze kijken waar je mee akkoord bent gegaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...Geweldige service dus.
[..]
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...
Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Swindler het volgende:
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
Vanaf dat moment maak ik helemaal niks meer over naar vodafone.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht...Geweldige service dus.
Thnxquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen
Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden
Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.
200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand
Wat zou ik hier dus in feite hebben?
is i.c.m. een telefoon dus dat is een basis toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Swindler het volgende:
[..]
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden
Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.
200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand
Wat zou ik hier dus in feite hebben?
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn.. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk
)
Ok dat is duidelijk. DANKJEWEL!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
1000 smsjes is niet nodigquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijnAlle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
Magic zal altijd met internet verkochtworden, met jouw gedrag zou je een basis abonnement van 27.50¤ moeten hebben. Dan kan je 100 minuten bellen en 200smsjes sturenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1000 smsjes is niet nodigIk verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt allesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Knevelt het volgende:
Even een vraag.
Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Antony1989 het volgende:
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.
Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!
Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.quote:
Bij verbruik en bloxquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Helaas staat dat er niet bij, heb al alles wat er bij MyVodafone staat onderzocht, en niks kunnen vinden.quote:
Nog compleet onbekend, toestel is in NL nog nergens te verkrijgen. Ik hoop dat het toestel ergens in augustus in Nederland is, is echter nergens op gebaseerd!~Kan ook veel later zijn!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef Gutz het volgende:
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.
Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.
Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Hmm.. Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
Zou kunnen, metaal is een hel om de signalen door te sturen (gaat vaker niet dan wel) Fabriekshallen geven vaak eenzelfde probleem.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.
Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.
(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Hier hetzelfde probleem. Collega van me ook al.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.
Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.
Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Pff, wat een paupers zeg. Dat staat ook minimaal 1 dag bij Gebruik. Wil je ff kijken hoeveel je nog over hebt, zijn ze weer bezig met werkzaamheden. Tief toch op zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
Ik niet.. Klasgenoot van mij ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Crientj het volgende:
k ga denk ik maar naar T-Mobile.
Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
Mooi niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Crientj het volgende:
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..
Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-
Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.
Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Ben je veel beltegoed daardoor kwijt geraakt? Bel je even de klantenservice op, leg je je verhaal uit. En dan storten ze je geld er weer bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.
Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.
Dus... ben benieuwd
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terugquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Crientj het volgende:
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Mail kwam bij mij ook al niet binnenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o
Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
echt te belachelijk voor woorden , het werkt nog steeds niet maar wel elke keer betalenquote:
Geen idee, kaart het aan bij de klantenservice, vraag wat het is, of loop even de Vodafone winkel binnen die kunnen jou het beter vertellen dan wij denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).
Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?
Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Infofilter?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
0800-0560 is dan het makkelijkstquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).
Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?
Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.quote:
Belachelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
Bron: Infofilterquote:Indien u gebeld wordt, is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.
De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
quote:Geachte Heer/Mevrouw
Omstreeks mei dit jaar is mijn vriendin die al jaren klant bij jullie is omgeschakeld naar een telefoon abbonement,
wij hadden daarvoor allebei vodafone (ik een abbonement).
Zei maakte met haar pre-paid kaartje gebruikt van jullie dienst onder ons, zodat wij elkaar onderling gratis konden bellen.
Toen ik vroeg wat zei per maand nog kwijt was stelde ik voor om ons voor te laten lichten voor een abbonement, dit zou veel goedkoper uit zijn voor haar.
In de vodafone winkel zijn wij prettig geholpen en is ons uitgelegd dat ze het beste een vodafone 27,50 abbonement met sms verdubbelaar en onder ons aan kon vragen, ze zou hier dan 37,50 per maand voor moeten betalen. Ze zeiden ons dat vodafone onder ons na een paar dagen weer werkend zou zijn, maar dat ze zich dan wel opnieuw moet aanmelden.
Nu zijn wij inmiddels een aantal maanden verder en werkt vodafone onder ons nog steeds niet, waardoor wij allebij heel erg op de kosten gejaagd worden.
mijn vriendin heeft van de week een rekening van 95! euro binnen gekregen, wat veel hoger ligt dan de verkoper verteld had En zelfs meer kost dan haar prepaid kaartje INCLUSIEF onder ons.
Omdat wij verkeerd zijn ingelicht en daardoor al een aantal maanden een hoge rekening hebben, wil ik jullie vragen om de bestaande rekening te schappen en vodafone onderons alsnog aan te sluiten.
Lees het nog een keer of 2 door, verbeter de fouten en probeer het dan nog een keer.quote:
ja ik weer het, maar we hadden het! tot mijn vriendin prepaid omzette naar abboquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Maxco het volgende:
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |