abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67120288
Ben zelf al bijna 4 jaar klant van Vodafone. In het begin geen klachten erover, maar de laatste paar maanden gaat het hard berg afwaarts. Weinig bereik meer en als ik dan in een gesprek zit, valt deze al snel weg. En dat hebben steeds meer mensen in mijn omgeving zo. Daarnaast vind ik de service heel slecht. Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.

Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen met Vodafone, vandaar maar een centraal topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nashje op 16-03-2009 22:58:27 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 23:05:30 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67120893
Waar bedrijven je kunnen naaien daar naaien ze je. Dat is echt niet alleen zo bij Vodafone.
pi_67120967
quote:
Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef Nashje het volgende:
Vorig jaar hebben ze mij persoonlijk gebeld om te vragen of ik door wilde gaan met de sim-only aanbieding die ik op dat moment al een jaar lang had (8,95 voor 200 minuten). Daar ben ik mee akkoord gegaan, verder geen uitleg gehoord. Nu zie ik dat ik maandelijks ineens 13,47 betaal. Verder niets over gehoord of uitleg gekregen, nee gewoon dokken dus. En zo is mijn moeder ook genaaid.
En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
pi_67121199
Ben inmiddels zo'n 7 a 8 jaar klant bij Vodafone (toen nog Libertel met zo'n gare MN2+).

Ben altijd zeer te spreken geweest over hun service en bereik. Je betaalde wel wat meer, maar daarvoor had (ik in elk geval) ik altijd en overal bereik. Nu sinds enkele maanden krijg ik de meest vreemde rekeningen en gaat mijn bereik achteruit. Heb tot 3,5 jaar terug altijd prepaid gehad en daarna 2x een 2 jarig abonnement, deze verloopt komende augustus en mij gaan ze ook als klant verliezen. Heb inmiddels al een nieuw abbo besteld bij T-Mobile (ook daar gaan geruchten over, maar op het werk bij mij werkt het altijd waar het moet). Ik vind het jammer dat ik na zo'n lange tijd weg ga bij hun, maar als je gekke rekeningen gaat krijgen en kwakkelend bereik hebt dan ga je toch echt op zoek naar een andere provider.
pi_67121649
Ik ben trouwens ook klant van Vodafone sinds augustus vorig jaar. Geen problemen met het bereik en ik ben vooral tevreden over het internet.
Hopelijk blijft het zo, maar goed... Een centraal topic per provider is opzich wel een prima idee. De dekking kan natuurlijk per locatie verschillen.

En ik ben natuurlijk nog steeds benieuwd naar wat TS van Vodafone te horen heeft gekregen over de gewijzigde facturen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 23:23:45 ]
pi_67122466
Ook Vodafone klant. Al sinds de Libertel postduif. En tot nu toe nog nooit problemen gehad. Heb een tweejarig zakelijk abbonement en heb overal bereik. Wordt altijd keurig geholpen bij hun klantenservice en heb net een nieuwe Sony Ericsson C905 CyberShot gekregen bij het verlengen van mijn abbo. Vrijdag gebelt en zaterdag in huis.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_67122736
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
All management is Strategic Management.
pi_67125124
tot dusver diverse prepaid kaarten van Libertel/Vodafone gehad.
Zelf ook nog uit het MN2 tijdperk.

nog nooit klachten ondervonden.
het komt voor mij dus eigenlijk als donderslag bij heldere hemel dat er klachten over zijn.
met de klanten-service heb ik geen ervaring tot nu toe,deze heb ik nooit nodig gehad.

Al met al,in mijn ogen een prima bedrijf.
maar een kleine kant-tekening is dan wel,dat ik de afgelopen 2 jaar alweer geen Vodafone meer gebruik.
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_67127608
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

En natuurlijk heb je daarover direct contact opgenomen met Vodafone en heb je daar een antwoord op gekregen. Dus waarom betaal je nu ¤ 13.47 i.p.v. ¤ 8.95?
Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef GodsSon het volgende:
Als je problemen hebt, spookfacturen en dergelijke waarom ga je dan niet naar de winkel om tot een oplossing te komen?
Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
pi_67128042
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
[..]

Daar zeggen ze dat ze mij daar niet kunnen helpen omdat ze mijn abonnement destijds telefonisch hebben afgesloten...

Oh btw. Het is niet mijn bedoeling hier een klaagtopic van te maken, maar een topic waar ervaringen ed worden uitgewisseld.
Laat ze het bandje maar opvragen, dan kunnen ze kijken waar je mee akkoord bent gegaan
All management is Strategic Management.
pi_67128061
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
<>
pi_67129084
Ik werd laatst gebeld met de meededeling dat mijn abbonement binnenkort afliep..
Hij garandeerde mij dat ik een mooier abbonementje zou krijgen.. Altijd prima, dacht ik nog..
Toen hij een mooi verhaaltje vertelde met de kosten + belminuten etc.. Kwam ik al snel tot de conclusie dat ik meer ging betalen, voor minder belminuten.

Toen ik de heer vriendelijk vroeg of de huidige sim-only abbonementen eruit moesten, kon hij eigenlijk geen kant op.

Toen heb ik maar een nieuw toestel genomen voor 27 euro per maand, terwijl ik daarvoor maar 20 euro betaalde voor zon 275 belminuten + 1000 smsjes.

Daarnaast ging me telefoon binnen een maand stuk.

Maargoed, vodafone rekeningen zijn beter te verklaren dan KPN. Daar kreeg ik hem echt droog van achter had ik het gevoel.
pi_67130681
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Swindler het volgende:
Gisteren me abonnement weer verlengt met 40% korting, ga ook onder ons aansluiten , weet iemand of personen in de groep ook gratis naar de groepsleider kunnen bellen?
Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
All management is Strategic Management.
pi_67130871
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Er werd dus tegen mij verteld dat er niets aan kon worden gedaan en ik vorig jaar wel zou moeten zijn ingelicht... Geweldige service dus.
Vanaf dat moment maak ik helemaal niks meer over naar vodafone.
pi_67141715
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Jeps, 4 personen op alle mogelijke manieren onderling bellen

Dus ook nummer 2 naar 3 en terug!
Thnx
<>
pi_67141766
Lullig, ik wou misschien wel vodafone internet nemen op me mobiel, wat blijkt nou, als je dit begin januari bestelde hoefte je t eerste jaar maar 2,50 per maand te betalen, nu isda niet meer
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69238725
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
pi_69238829
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
<>
pi_69238922
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Swindler het volgende:

[..]

Gaat het om een basis abbonoment / sim only / vodafone scherp?
is i.c.m. een telefoon dus dat is een basis toch?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:03 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239063
ik ben al sinds Libertel ( ) klant bij ze en nog nooit problemen gehad. bereik is top, facturen kloppen, aanbiedingen voor verlengingen zijn altijd scherp, gewoon helemaal goed
Oké, je betaalt wat meer dan bij anderen, maar dan heb je ook wat. Als je (zoals ik) meerdere aansluitingen hebt, is service nog belangrijker dan tarieven. En zó onzinnig hoog zijn de tarieven nu ook weer niet

Ik merk wel dat het sinds een jaar ongeveer wat minder persoonlijk is allemaal. "Vroeger" was de klantenservice top, tegenwoordig gewoon goed.. beetje jammer en ik hoop dat deze trend zich niet doorzet, maar vooralsnog one happy customer
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:41:48 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239134
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
Ah mooi.. toch nog een centraal vodafone topic gevonden

Ik wil ook even iets weten. In hun abonnementen staat .. belminuten OF .. smsjes. Moet je dan van te voren kiezen welke van de 2 je wil of gaan beide gewoon van een bepaald getal af? Als het die eerste is zijn t gigantische naaiers want elke debiel gebruikt toch allebei
Ik krijg gemengde antwoorden hierop van vrienden.

200 belminuten of 400 SMSjes
Slechts ¤ 27,50 per maand

Wat zou ik hier dus in feite hebben?
je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69239267
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef teamlead het volgende:

[..]

je smsjes worden tegen bedrag x verrekend met de belbundel. 1 minuut bellen kost bij dit abo dus 0,13 en 1 smsje 0,07
Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:47:27 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239337
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dan word ik er nog niet veel wijzer van om eerlijk te zijn .. Stel er staat 150 belminuten of 150 smsjes. En ik bel 5 minuten en verstuur 10 smsjes.. heb ik dan nog 135 over of moet ik van te voren kiezen of die 150 ALLEEN minuten of ALLEEN smsjes zijn. (hopelijk is t duidelijk )
Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69239410
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

Je hoeft niet van te voren te kiezen nee... Bij jouw voorbeeld heb je nog
150-5-(10/2)=140 minuten over die je dan meeneemt naar de volgende maand
Ok dat is duidelijk. DANKJEWEL!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:52:57 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69239548
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69240103
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
Afhankelijk van je sms gedrag kan een sms-blox van 10,- voor 1000 smsjes nog handig zijn Alle smsjes vanaf 1001 worden dan weer gewoon verrekend met je bundel
1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
pi_69254784
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

1000 smsjes is niet nodig Ik verstuur 200 p/m denk ik en bel 100 minuten p/m. Zit te kijken welk abonnement het beste is voor de HTC Magic die volgende week uitkomt
Magic zal altijd met internet verkochtworden, met jouw gedrag zou je een basis abonnement van 27.50¤ moeten hebben. Dan kan je 100 minuten bellen en 200smsjes sturen
Edit: daarbij komt dan nog 9.50¤ voor het internet!
All management is Strategic Management.
pi_69270364
Meer mensen er last van dat ze geen smsjes meer ontvangen? Of is dit geen Vodafone probleem?

[ Bericht 1% gewijzigd door SikFok op 21-05-2009 21:19:52 (vodaphone --> vodafone (alsof dát ergens op lij) ]
pi_69271387
Goede spelling van je provider!
Voor mij lastig om te kijken, als ik niks krijg weet ik ook niet of ik iets mis
Maar volgens mij komt alles binnen!
All management is Strategic Management.
pi_69272648
jaa hier heb ik ook last van!

is er een storing ofzo?

Ik moet belangrijke smsjes binnen krijgen:(
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:52:13 #31
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69639686
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69640087
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Knevelt het volgende:
Even een vraag.

Ik ben een abonnementleek die nog met Hi-Prepaid belt maar nu wil overstappen op een Vodafone Scherp Sim-Only abonnement. Nu de vraag: Als ik straks de bestelling ontvang en ik prop die SIM-kaart in mijn (SIM-lock vrije) mobiel van HI, bel ik dan ineens met het abonnement van Vodafone? Oftewel: bestaat heel die overstap in feite alleen uit het verwisselen van SIM?
Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69641526
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69651442
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef Antony1989 het volgende:
Hier ook een tevreden vodafone klant.
Ben nu zon 5-6 jaar klant, eerste paar jaar prepaid. Daarna 1x2 jarig abonnement. Nu weer prepaid, omdat ik de laatste tijd alleen maar sms, en dan gebeld word.
Dus ik doe voor 10'tje p.m. een sms blox.
Daarnaast ook nog voor 9.50 een internet blox.

Zeer tevreden daarmee, alleen over dat internet, de snelheid is zeer goed, maar ze doen zo onduidelijk over de FUP. Maximaal 10x het gemiddelde van andere internet gebruikers bij vodafone. Heb ze al tig keer gebeld en gemaild, maar krijg telkens antwoord: Ja dat kunnen wij niet zeggen omdat dit elke maand verandert.
En dan vraag ik om een richtlijn, nee dat kunnen wij niet zeggen. Wel dit:
De eerste maand krijg je een sms.
De tweede maand krijg je ook een sms.
De derde maand word er telefonisch contact met je opgenomen, en je vriendelijk verzocht om je verbruik te verminderen.
Nou is dat op zich geen probleem, maar ze mogen van mij wel een stukje duidelijker zijn.
Gewoon elke maand het gemiddelde op de site zetten, of in ieder geval een richtlijn geven.
Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!
All management is Strategic Management.
pi_69658729
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Gewoon gebruiken, iedere maand een gemiddelde is ook geen werken. Als je verkeerd zit krijg je bericht, ik weet uit ervaring dat je het erg bont moet maken om een bericht te krijgen!
Het is gewoon "onbeperkt" je mag het echter niet gebruiken als modem voor een laptop of iets dergelijks, met je telefoon kan je eigenlijk alles!

Ik gebruik het maar heel af en toe op de laptop, dat is max. zo'n 75MB per maand ofzo.
Is er trouwens ook een manier om te zien wanneer je BloX afloopt? Dat ben ik dus vergeten, en niet dat ik straks opeens mn beltegoed kwijt bent
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69658825
OP de site van vodafone! Myvodafone
All management is Strategic Management.
pi_69659037
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef GodsSon het volgende:
OP de site van vodafone! Myvodafone
Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69659225
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad al gekeken, maar niet zoveel kunnen vinden.
Bij verbruik en blox
All management is Strategic Management.
pi_69659278
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Bij verbruik en blox
Helaas staat dat er niet bij, heb al alles wat er bij MyVodafone staat onderzocht, en niks kunnen vinden.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69660535
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
pi_69660755
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
pi_69660832
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef Gutz het volgende:
Iemand een idee wanneer de N97 bij vodafone te verkrijgen is. Mag mijn abonnement verlengen en nieuw toestel uitzoeken dus vandaar.
Nog compleet onbekend, toestel is in NL nog nergens te verkrijgen. Ik hoop dat het toestel ergens in augustus in Nederland is, is echter nergens op gebaseerd!~Kan ook veel later zijn!
All management is Strategic Management.
pi_69660852
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
All management is Strategic Management.
pi_69662957
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Misschien een nieuwe simkaart of nieuwe software op het toestel zetten?
Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
pi_69663014
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Crientj het volgende:

[..]

Hmm.. Dat zou kunnen.
Binnenkort kijken met een ander toestel dat wél een kabel heeft om te connecten naar een computer.


Ahoewel. Als zowel ik als mn vriend er last van hebben...
Zijn telefoon is nog geen jaar oud. Simkaart hetzelfde.
Denk dat het komt vanwege de school een straat verderop. Daarbinnen heeft niemand bereik dankzij een metaal in de muren van dat gebouw.

(Ik weet; het klinkt raar. Maar het is wel zo)
Zou kunnen, metaal is een hel om de signalen door te sturen (gaat vaker niet dan wel) Fabriekshallen geven vaak eenzelfde probleem.
Maar een straat verder en niet binnen het gebouw zou het (zonder technische kennis) geen problemen moeten geven.
All management is Strategic Management.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:30:36 #46
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_69671930
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja, je krijgt dan een paar smsjes om mms en internet in te stellen en daarna werkt alles
Bedankt!
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_69671985
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:00 schreef Crientj het volgende:
En hier ook een Vodafone klant.

Alleen begint het me te irriteren dat alle gesprekken wegvallen. -_-
Ligt niet aan mijn telefoon, mn vriend (ook Vodafone) heeft hetzelfde.

Terwijl telford wel genoeg bereik heeft. :/ Naja, het zal ook wel.
Hier hetzelfde probleem. Collega van me ook al.

Vind het nogal lullig. Je zit midden in een gesprek, je valt weg en betaalt voor de volle minuut en vervolgens mag je het weer opnieuw proberen. Oplichterij imo.
pi_69672092
Ik zit te twijfelen of ik terug ga naar Vodafone. Zit nu bij T-Mobile en het bereik en internet zijn belabberd, maar als ik het zo lees is dat bij Vodafone tegenwoordig ook?

Het scheelt nogal namelijk, contract verlengen bij T-Mobile kost mijn nieuwe foon me 2 tientjes, bij Vodafone nieuw abo 100 euro. En dan is het abo ook nog eens iets duurder (euro of 6).

Dus zit nog in dubio
pi_69887379
Vodafone is te duur, ik ga denk ik overstappen.
pi_69941779
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
<>
pi_69942231
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
Pff, wat een paupers zeg. Dat staat ook minimaal 1 dag bij Gebruik. Wil je ff kijken hoeveel je nog over hebt, zijn ze weer bezig met werkzaamheden. Tief toch op zeg.
pi_69944266
Vind het ook steeds minder worden. Ik kan nergens, maar dan ook nergens mijn tegoed opvragen omdat die service 'tijdelijk' niet beschikbaar is.

Als ik bel dan kunnen ze mij die informatie wel geven, maar dan zeggen ze er wel bij dat ze niet weten hoe oud dat beltegoed is
Noot noot.
pi_69947687
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
All management is Strategic Management.
pi_69949787
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
Ik niet.. Klasgenoot van mij ook niet.
Noot noot.
pi_70095934
Vodafone onder ons nog steeds niet beschikbaar , en ik betaal er wel elke maand voor , ik vind dit niet meer normaal.
<>
pi_70097175
k ga denk ik maar naar T-Mobile.

Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
pi_70097583
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Crientj het volgende:
k ga denk ik maar naar T-Mobile.

Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70097976
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Mooi niet.
In een andere telefoon; zelfde probleem. Mijn vriend heeft ook Vodafone en die heeft hetzelfde.
Alles valt de hele tijd weg.
pi_70830850
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..

Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-

Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
pi_70831188
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Crientj het volgende:
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..

Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-

Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.

Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70832252
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.

Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.

Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.

Dus... ben benieuwd
pi_70845659
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.

Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.

Dus... ben benieuwd
Ben je veel beltegoed daardoor kwijt geraakt? Bel je even de klantenservice op, leg je je verhaal uit. En dan storten ze je geld er weer bij.

Ik had vanochtend nog even met zon medewerkster gebeld, en ze waren bezig met onderhoud ofzo.
Ze kon niet laten weten tot wanneer.

Fijn dat ze dat even van te voren laten weten...
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70845705
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:20:59 #64
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_70846385
Ook Vodafone klant.
Vroeger bij geweest, toen een tijd andere providers en na een hoop gezeik weer terug bij Vodafone, omdat dat toch een stuk beter werkt.
Binnenkort loopt mijn abo af (2 jaar) en ik ga dus verlengen. Weet iemand nog een leuke aanbieding / combi met mooi toestel?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_70846961
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Crientj het volgende:
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70847033
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o

Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
pi_70847133
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o

Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
Mail kwam bij mij ook al niet binnen
Alles wat met internet gerelateerd is kan ik gewoon niet gebruiken

Ik vond het iets anders als ze zoiets even hadden aangekondigd, maar dat hebben ze niet gedaan en dat is toch een slecht punt. Want ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, dus heb ik hem opnieuw geinstalleerd enzo.
Loop vanmiddag toch even de vodafone winkel binnen om te kijken of ze daar iets meer weten. Tot hoelang het duurt etc.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70871340
Gisteren rond 6 uur belde een vodafone medewerkster mij dat het internet het weer deed, of ik het even wilde testen. En hij doet het weer
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  maandag 13 juli 2009 @ 22:44:35 #69
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_70949775
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.

DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_70971561
Nogsteeds geen mail terug...
pi_70973510
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:

[..]


echt te belachelijk voor woorden , het werkt nog steeds niet maar wel elke keer betalen
<>
pi_71225369
Sinds vandaag officieel bij Hi . JES, eindelijk weg bij vodafone. Heerlijk gevoel.
pi_71271766
Mijn contract loopt bijna af. Nu wilden ze me van de week een Nokia 5800 aansmeren. Dat zie ik wel zitten, maar ik ga eerst eens kijken of ze eigenlijk wel zo voordelig zijn als ze zeggen.

Die knakker aan de telefoon zette zelfs de telefoon even in de wacht om speciaal voor mij een puike korting van 50% op het eerste jaar te regelen bij zijn baas koffie te slurpen en aan z'n ballen te krabben. Omdat ik zo'n ge-wel-dig goede klant ben. Die 50% krijgt elke jandoedel als hij een abo afsluit

Verder kan ik deze Nokia bij KPN voor veel meer korting afsluiten. Wat nou geweldige klant?

Wellicht zit het verschil hem in de gadgets die ze meegeven. Binnenkort bellen ze terug, dan zal ik nog wel eens vragen waar mijn voordeel nou precies zit, als zogenaamde superklant zijnde.
pi_71271815
Oja, even een vraag in grote orde van noobheid:

Mocht ik bij een andere provider een abonnement afsluiten; wordt alles dan automatisch geregeld. Of moet ik me dan zelf nog bij Vodafone uitschrijven o.i.d?
pi_71287968
Wordt zelf gefixed. Wel nummerbehoud aangeven dan.
pi_71288694
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Crientj het volgende:
Nogsteeds geen mail terug...
Nooit meer iets terug gehoord. Maar kan ineens wel weer kosteloos internetten.
Vaagh.
pi_71458665
Whoes, eergister een mailtje gestuurd met een klacht over mijn missende bereik hier.
Vandaag al een behoorlijke mail terug met een antwoord en verdere vragen over het missende bereik.

Yay, ik hoop dat het iets oplost.
pi_71459630
Ik heb m'n contract verlengd bij Vodafone. Krijg binnenkort een nieuw mobieltje thuis

Ik zou alleen schriftelijke bevestiging krijgen en die heb ik na 6 dagen nog steeds niet gezien. Misschien sturen ze die mee met de telefoon, maar hoe zit het dan met je 7 dagen annuleringsrecht?

Ik wel namelijk wel weten of ze mijn persoonlijke kortingen ook hebben meegenomen. Ze naaien je toch al waar ze je naaien kunnen.
pi_71624623
Ik heb vandaag weer mijn rekening voor augustus ontvangen.. staat ook gewoon 1 aug tot en met 31 aug op Dit had ik ook al in juli. Waarom doen ze dit en waar slaat t op? Welke periode nemen ze nou?
pi_71624733
Zucht, ging het net zo lekker met die mailtjes....

Nu weer helemaal niets. :/ Kut vodafone.
pi_71627489
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
pi_71661466
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Geen idee, kaart het aan bij de klantenservice, vraag wat het is, of loop even de Vodafone winkel binnen die kunnen jou het beter vertellen dan wij denk ik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71662064
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71671195
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
Infofilter?
pi_71672402
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
0800-0560 is dan het makkelijkst
All management is Strategic Management.
pi_71678661
Nu twee weken verder hebben ze de hele verlenging + bestelling nergens staan

'Ja, we hadden een storing'

Prutsers

Dan ga ik maar een vodafonewinkel zoeken in de buurt en haal ik hem daar wel. Of alsnog naar een andere provider misschien.
pi_71686556
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Infofilter?
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71687818
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
Belachelijk
quote:
Indien u gebeld wordt, is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.

De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
Bron: Infofilter

Maar vodafone heeft in my vodafone op hun site ook iets.. als ze je 3 keer in een maand lastigvallen kun je t daar opgeven en gaan zij t onderzoeken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:21:48 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73405991
net gestuurd naar vodafone:
quote:
Geachte Heer/Mevrouw

Omstreeks mei dit jaar is mijn vriendin die al jaren klant bij jullie is omgeschakeld naar een telefoon abbonement,
wij hadden daarvoor allebei vodafone (ik een abbonement).
Zei maakte met haar pre-paid kaartje gebruikt van jullie dienst onder ons, zodat wij elkaar onderling gratis konden bellen.
Toen ik vroeg wat zei per maand nog kwijt was stelde ik voor om ons voor te laten lichten voor een abbonement, dit zou veel goedkoper uit zijn voor haar.
In de vodafone winkel zijn wij prettig geholpen en is ons uitgelegd dat ze het beste een vodafone 27,50 abbonement met sms verdubbelaar en onder ons aan kon vragen, ze zou hier dan 37,50 per maand voor moeten betalen. Ze zeiden ons dat vodafone onder ons na een paar dagen weer werkend zou zijn, maar dat ze zich dan wel opnieuw moet aanmelden.
Nu zijn wij inmiddels een aantal maanden verder en werkt vodafone onder ons nog steeds niet, waardoor wij allebij heel erg op de kosten gejaagd worden.
mijn vriendin heeft van de week een rekening van 95! euro binnen gekregen, wat veel hoger ligt dan de verkoper verteld had En zelfs meer kost dan haar prepaid kaartje INCLUSIEF onder ons.
Omdat wij verkeerd zijn ingelicht en daardoor al een aantal maanden een hoge rekening hebben, wil ik jullie vragen om de bestaande rekening te schappen en vodafone onderons alsnog aan te sluiten.
pi_73407047
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef makkie88 het volgende:
net gestuurd naar vodafone:
[..]
Lees het nog een keer of 2 door, verbeter de fouten en probeer het dan nog een keer.
Je idee is wel duidelijk, maar waarom duurt het zo lang voor dat je tot actie overgaat? Je rekeningen zijn waarschijnlijk al maanden hoger, dan ga je toch een keer langs de winkel om te vragen naar het hoe en wat?
All management is Strategic Management.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:58:07 #91
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73407837
ja, spellfouten zijn een groot probleem voor mij,

ik ben ook langsgeweest, daar zeiden ze daarna dat ze het niet precies wisten hoe en waneer
pi_73411702
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
Waarom niet?
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:45:17 #93
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73411893
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Maxco het volgende:
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
ja ik weer het, maar we hadden het! tot mijn vriendin prepaid omzette naar abbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')