abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71288694
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Crientj het volgende:
Nogsteeds geen mail terug...
Nooit meer iets terug gehoord. Maar kan ineens wel weer kosteloos internetten.
Vaagh.
pi_71458665
Whoes, eergister een mailtje gestuurd met een klacht over mijn missende bereik hier.
Vandaag al een behoorlijke mail terug met een antwoord en verdere vragen over het missende bereik.

Yay, ik hoop dat het iets oplost.
pi_71459630
Ik heb m'n contract verlengd bij Vodafone. Krijg binnenkort een nieuw mobieltje thuis

Ik zou alleen schriftelijke bevestiging krijgen en die heb ik na 6 dagen nog steeds niet gezien. Misschien sturen ze die mee met de telefoon, maar hoe zit het dan met je 7 dagen annuleringsrecht?

Ik wel namelijk wel weten of ze mijn persoonlijke kortingen ook hebben meegenomen. Ze naaien je toch al waar ze je naaien kunnen.
pi_71624623
Ik heb vandaag weer mijn rekening voor augustus ontvangen.. staat ook gewoon 1 aug tot en met 31 aug op Dit had ik ook al in juli. Waarom doen ze dit en waar slaat t op? Welke periode nemen ze nou?
pi_71624733
Zucht, ging het net zo lekker met die mailtjes....

Nu weer helemaal niets. :/ Kut vodafone.
pi_71627489
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
pi_71661466
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Geen idee, kaart het aan bij de klantenservice, vraag wat het is, of loop even de Vodafone winkel binnen die kunnen jou het beter vertellen dan wij denk ik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71662064
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71671195
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
Infofilter?
pi_71672402
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
0800-0560 is dan het makkelijkst
All management is Strategic Management.
pi_71678661
Nu twee weken verder hebben ze de hele verlenging + bestelling nergens staan

'Ja, we hadden een storing'

Prutsers

Dan ga ik maar een vodafonewinkel zoeken in de buurt en haal ik hem daar wel. Of alsnog naar een andere provider misschien.
pi_71686556
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Infofilter?
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71687818
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
Belachelijk
quote:
Indien u gebeld wordt, is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.

De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
Bron: Infofilter

Maar vodafone heeft in my vodafone op hun site ook iets.. als ze je 3 keer in een maand lastigvallen kun je t daar opgeven en gaan zij t onderzoeken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:21:48 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73405991
net gestuurd naar vodafone:
quote:
Geachte Heer/Mevrouw

Omstreeks mei dit jaar is mijn vriendin die al jaren klant bij jullie is omgeschakeld naar een telefoon abbonement,
wij hadden daarvoor allebei vodafone (ik een abbonement).
Zei maakte met haar pre-paid kaartje gebruikt van jullie dienst onder ons, zodat wij elkaar onderling gratis konden bellen.
Toen ik vroeg wat zei per maand nog kwijt was stelde ik voor om ons voor te laten lichten voor een abbonement, dit zou veel goedkoper uit zijn voor haar.
In de vodafone winkel zijn wij prettig geholpen en is ons uitgelegd dat ze het beste een vodafone 27,50 abbonement met sms verdubbelaar en onder ons aan kon vragen, ze zou hier dan 37,50 per maand voor moeten betalen. Ze zeiden ons dat vodafone onder ons na een paar dagen weer werkend zou zijn, maar dat ze zich dan wel opnieuw moet aanmelden.
Nu zijn wij inmiddels een aantal maanden verder en werkt vodafone onder ons nog steeds niet, waardoor wij allebij heel erg op de kosten gejaagd worden.
mijn vriendin heeft van de week een rekening van 95! euro binnen gekregen, wat veel hoger ligt dan de verkoper verteld had En zelfs meer kost dan haar prepaid kaartje INCLUSIEF onder ons.
Omdat wij verkeerd zijn ingelicht en daardoor al een aantal maanden een hoge rekening hebben, wil ik jullie vragen om de bestaande rekening te schappen en vodafone onderons alsnog aan te sluiten.
pi_73407047
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef makkie88 het volgende:
net gestuurd naar vodafone:
[..]
Lees het nog een keer of 2 door, verbeter de fouten en probeer het dan nog een keer.
Je idee is wel duidelijk, maar waarom duurt het zo lang voor dat je tot actie overgaat? Je rekeningen zijn waarschijnlijk al maanden hoger, dan ga je toch een keer langs de winkel om te vragen naar het hoe en wat?
All management is Strategic Management.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:58:07 #91
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73407837
ja, spellfouten zijn een groot probleem voor mij,

ik ben ook langsgeweest, daar zeiden ze daarna dat ze het niet precies wisten hoe en waneer
pi_73411702
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
Waarom niet?
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:45:17 #93
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73411893
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Maxco het volgende:
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
ja ik weer het, maar we hadden het! tot mijn vriendin prepaid omzette naar abbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')