Pff, wat een paupers zeg. Dat staat ook minimaal 1 dag bij Gebruik. Wil je ff kijken hoeveel je nog over hebt, zijn ze weer bezig met werkzaamheden. Tief toch op zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
Ik niet.. Klasgenoot van mij ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Crientj het volgende:
k ga denk ik maar naar T-Mobile.
Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
Mooi niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Crientj het volgende:
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..
Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-
Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.
Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Ben je veel beltegoed daardoor kwijt geraakt? Bel je even de klantenservice op, leg je je verhaal uit. En dan storten ze je geld er weer bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.
Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.
Dus... ben benieuwd
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terugquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Crientj het volgende:
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Mail kwam bij mij ook al niet binnenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o
Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
echt te belachelijk voor woorden , het werkt nog steeds niet maar wel elke keer betalenquote:
Geen idee, kaart het aan bij de klantenservice, vraag wat het is, of loop even de Vodafone winkel binnen die kunnen jou het beter vertellen dan wij denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).
Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?
Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Infofilter?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
0800-0560 is dan het makkelijkstquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).
Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?
Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.quote:
Belachelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
Bron: Infofilterquote:Indien u gebeld wordt, is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.
De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
quote:Geachte Heer/Mevrouw
Omstreeks mei dit jaar is mijn vriendin die al jaren klant bij jullie is omgeschakeld naar een telefoon abbonement,
wij hadden daarvoor allebei vodafone (ik een abbonement).
Zei maakte met haar pre-paid kaartje gebruikt van jullie dienst onder ons, zodat wij elkaar onderling gratis konden bellen.
Toen ik vroeg wat zei per maand nog kwijt was stelde ik voor om ons voor te laten lichten voor een abbonement, dit zou veel goedkoper uit zijn voor haar.
In de vodafone winkel zijn wij prettig geholpen en is ons uitgelegd dat ze het beste een vodafone 27,50 abbonement met sms verdubbelaar en onder ons aan kon vragen, ze zou hier dan 37,50 per maand voor moeten betalen. Ze zeiden ons dat vodafone onder ons na een paar dagen weer werkend zou zijn, maar dat ze zich dan wel opnieuw moet aanmelden.
Nu zijn wij inmiddels een aantal maanden verder en werkt vodafone onder ons nog steeds niet, waardoor wij allebij heel erg op de kosten gejaagd worden.
mijn vriendin heeft van de week een rekening van 95! euro binnen gekregen, wat veel hoger ligt dan de verkoper verteld had En zelfs meer kost dan haar prepaid kaartje INCLUSIEF onder ons.
Omdat wij verkeerd zijn ingelicht en daardoor al een aantal maanden een hoge rekening hebben, wil ik jullie vragen om de bestaande rekening te schappen en vodafone onderons alsnog aan te sluiten.
Lees het nog een keer of 2 door, verbeter de fouten en probeer het dan nog een keer.quote:
ja ik weer het, maar we hadden het! tot mijn vriendin prepaid omzette naar abboquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Maxco het volgende:
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |