abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69942231
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
Pff, wat een paupers zeg. Dat staat ook minimaal 1 dag bij Gebruik. Wil je ff kijken hoeveel je nog over hebt, zijn ze weer bezig met werkzaamheden. Tief toch op zeg.
pi_69944266
Vind het ook steeds minder worden. Ik kan nergens, maar dan ook nergens mijn tegoed opvragen omdat die service 'tijdelijk' niet beschikbaar is.

Als ik bel dan kunnen ze mij die informatie wel geven, maar dan zeggen ze er wel bij dat ze niet weten hoe oud dat beltegoed is
Noot noot.
pi_69947687
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
All management is Strategic Management.
pi_69949787
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
Ik niet.. Klasgenoot van mij ook niet.
Noot noot.
pi_70095934
Vodafone onder ons nog steeds niet beschikbaar , en ik betaal er wel elke maand voor , ik vind dit niet meer normaal.
<>
pi_70097175
k ga denk ik maar naar T-Mobile.

Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
pi_70097583
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Crientj het volgende:
k ga denk ik maar naar T-Mobile.

Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70097976
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Mooi niet.
In een andere telefoon; zelfde probleem. Mijn vriend heeft ook Vodafone en die heeft hetzelfde.
Alles valt de hele tijd weg.
pi_70830850
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..

Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-

Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
pi_70831188
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Crientj het volgende:
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..

Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-

Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.

Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70832252
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.

Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.

Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.

Dus... ben benieuwd
pi_70845659
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.

Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.

Dus... ben benieuwd
Ben je veel beltegoed daardoor kwijt geraakt? Bel je even de klantenservice op, leg je je verhaal uit. En dan storten ze je geld er weer bij.

Ik had vanochtend nog even met zon medewerkster gebeld, en ze waren bezig met onderhoud ofzo.
Ze kon niet laten weten tot wanneer.

Fijn dat ze dat even van te voren laten weten...
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70845705
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:20:59 #64
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_70846385
Ook Vodafone klant.
Vroeger bij geweest, toen een tijd andere providers en na een hoop gezeik weer terug bij Vodafone, omdat dat toch een stuk beter werkt.
Binnenkort loopt mijn abo af (2 jaar) en ik ga dus verlengen. Weet iemand nog een leuke aanbieding / combi met mooi toestel?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_70846961
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Crientj het volgende:
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70847033
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o

Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
pi_70847133
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o

Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
Mail kwam bij mij ook al niet binnen
Alles wat met internet gerelateerd is kan ik gewoon niet gebruiken

Ik vond het iets anders als ze zoiets even hadden aangekondigd, maar dat hebben ze niet gedaan en dat is toch een slecht punt. Want ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, dus heb ik hem opnieuw geinstalleerd enzo.
Loop vanmiddag toch even de vodafone winkel binnen om te kijken of ze daar iets meer weten. Tot hoelang het duurt etc.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70871340
Gisteren rond 6 uur belde een vodafone medewerkster mij dat het internet het weer deed, of ik het even wilde testen. En hij doet het weer
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  maandag 13 juli 2009 @ 22:44:35 #69
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_70949775
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak

DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?

EDIT : Niet dus :

Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?

In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.

DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_70971561
Nogsteeds geen mail terug...
pi_70973510
quote:
Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:

[..]


echt te belachelijk voor woorden , het werkt nog steeds niet maar wel elke keer betalen
<>
pi_71225369
Sinds vandaag officieel bij Hi . JES, eindelijk weg bij vodafone. Heerlijk gevoel.
pi_71271766
Mijn contract loopt bijna af. Nu wilden ze me van de week een Nokia 5800 aansmeren. Dat zie ik wel zitten, maar ik ga eerst eens kijken of ze eigenlijk wel zo voordelig zijn als ze zeggen.

Die knakker aan de telefoon zette zelfs de telefoon even in de wacht om speciaal voor mij een puike korting van 50% op het eerste jaar te regelen bij zijn baas koffie te slurpen en aan z'n ballen te krabben. Omdat ik zo'n ge-wel-dig goede klant ben. Die 50% krijgt elke jandoedel als hij een abo afsluit

Verder kan ik deze Nokia bij KPN voor veel meer korting afsluiten. Wat nou geweldige klant?

Wellicht zit het verschil hem in de gadgets die ze meegeven. Binnenkort bellen ze terug, dan zal ik nog wel eens vragen waar mijn voordeel nou precies zit, als zogenaamde superklant zijnde.
pi_71271815
Oja, even een vraag in grote orde van noobheid:

Mocht ik bij een andere provider een abonnement afsluiten; wordt alles dan automatisch geregeld. Of moet ik me dan zelf nog bij Vodafone uitschrijven o.i.d?
pi_71287968
Wordt zelf gefixed. Wel nummerbehoud aangeven dan.
pi_71288694
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 16:33 schreef Crientj het volgende:
Nogsteeds geen mail terug...
Nooit meer iets terug gehoord. Maar kan ineens wel weer kosteloos internetten.
Vaagh.
pi_71458665
Whoes, eergister een mailtje gestuurd met een klacht over mijn missende bereik hier.
Vandaag al een behoorlijke mail terug met een antwoord en verdere vragen over het missende bereik.

Yay, ik hoop dat het iets oplost.
pi_71459630
Ik heb m'n contract verlengd bij Vodafone. Krijg binnenkort een nieuw mobieltje thuis

Ik zou alleen schriftelijke bevestiging krijgen en die heb ik na 6 dagen nog steeds niet gezien. Misschien sturen ze die mee met de telefoon, maar hoe zit het dan met je 7 dagen annuleringsrecht?

Ik wel namelijk wel weten of ze mijn persoonlijke kortingen ook hebben meegenomen. Ze naaien je toch al waar ze je naaien kunnen.
pi_71624623
Ik heb vandaag weer mijn rekening voor augustus ontvangen.. staat ook gewoon 1 aug tot en met 31 aug op Dit had ik ook al in juli. Waarom doen ze dit en waar slaat t op? Welke periode nemen ze nou?
pi_71624733
Zucht, ging het net zo lekker met die mailtjes....

Nu weer helemaal niets. :/ Kut vodafone.
pi_71627489
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
pi_71661466
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
Geen idee, kaart het aan bij de klantenservice, vraag wat het is, of loop even de Vodafone winkel binnen die kunnen jou het beter vertellen dan wij denk ik.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_71662064
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71671195
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:47 schreef Nero22 het volgende:
Bah, we werden tijdens het eten gebeld door zo'n callcentermiep. Of ze met mevrouw L. <achternaam> sprak. Nee!
Infofilter?
pi_71672402
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb laatst m'n contract verlengd en een nieuw mobieltje besteld bij zo'n LOI callcenterrobot van Vodafone (het is gewoon eng om te horen hoe twee verschillende medewerkers die je aan de lijn krijgt exact hetzelfde tegen je praten).

Maar nu mijn point: ik heb nog geen mobieltje binnen, terwjl we bijna twee weken verder zijn. Mij was beloofd 1 tot 1,5 week, dus ik geef ze nog even. Maarrr...ze zouden me ook een schriftelijke bevestiging toesturen en die heb ik ook niet gehad. Waarschijnlijk krijg ik die samen met de telefoon. Maar geldt je 7 dagen annulering dan nog?

Ik wil namelijk wel even weten of ze alle persoonlijke kortingen hebben meegenomen in de deal.
0800-0560 is dan het makkelijkst
All management is Strategic Management.
pi_71678661
Nu twee weken verder hebben ze de hele verlenging + bestelling nergens staan

'Ja, we hadden een storing'

Prutsers

Dan ga ik maar een vodafonewinkel zoeken in de buurt en haal ik hem daar wel. Of alsnog naar een andere provider misschien.
pi_71686556
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:09 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Infofilter?
Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71687818
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zijn we voor aangemeld... Daarna belde er zo'n tapebandje op, dat we iets gewonnen hadden. Echt, wtf.
Belachelijk
quote:
Indien u gebeld wordt, is het van belang altijd het volgende te doen:
1. Vraag de naam van de bellende partij, haar opdrachtgever en bij voorkeur eveneens van de agent;
2. Vraag hoe men aan uw contactgegevens komt;
3. Geef expliciet aan dat u staat aangemeld bij infofilter;
4. Geef expliciet aan dat u niet meer benaderd wilt worden door de bellende partij.

De bellende partij is verplicht u antwoord te geven op uw vragen en uw verzoek te respecteren. Met dit laatste voorkomt u dat, ook al is de beller niet aangesloten bij infofilter, zij u niet nogmaals mogen bellen.
Bron: Infofilter

Maar vodafone heeft in my vodafone op hun site ook iets.. als ze je 3 keer in een maand lastigvallen kun je t daar opgeven en gaan zij t onderzoeken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:21:48 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73405991
net gestuurd naar vodafone:
quote:
Geachte Heer/Mevrouw

Omstreeks mei dit jaar is mijn vriendin die al jaren klant bij jullie is omgeschakeld naar een telefoon abbonement,
wij hadden daarvoor allebei vodafone (ik een abbonement).
Zei maakte met haar pre-paid kaartje gebruikt van jullie dienst onder ons, zodat wij elkaar onderling gratis konden bellen.
Toen ik vroeg wat zei per maand nog kwijt was stelde ik voor om ons voor te laten lichten voor een abbonement, dit zou veel goedkoper uit zijn voor haar.
In de vodafone winkel zijn wij prettig geholpen en is ons uitgelegd dat ze het beste een vodafone 27,50 abbonement met sms verdubbelaar en onder ons aan kon vragen, ze zou hier dan 37,50 per maand voor moeten betalen. Ze zeiden ons dat vodafone onder ons na een paar dagen weer werkend zou zijn, maar dat ze zich dan wel opnieuw moet aanmelden.
Nu zijn wij inmiddels een aantal maanden verder en werkt vodafone onder ons nog steeds niet, waardoor wij allebij heel erg op de kosten gejaagd worden.
mijn vriendin heeft van de week een rekening van 95! euro binnen gekregen, wat veel hoger ligt dan de verkoper verteld had En zelfs meer kost dan haar prepaid kaartje INCLUSIEF onder ons.
Omdat wij verkeerd zijn ingelicht en daardoor al een aantal maanden een hoge rekening hebben, wil ik jullie vragen om de bestaande rekening te schappen en vodafone onderons alsnog aan te sluiten.
pi_73407047
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:21 schreef makkie88 het volgende:
net gestuurd naar vodafone:
[..]
Lees het nog een keer of 2 door, verbeter de fouten en probeer het dan nog een keer.
Je idee is wel duidelijk, maar waarom duurt het zo lang voor dat je tot actie overgaat? Je rekeningen zijn waarschijnlijk al maanden hoger, dan ga je toch een keer langs de winkel om te vragen naar het hoe en wat?
All management is Strategic Management.
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:58:07 #91
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73407837
ja, spellfouten zijn een groot probleem voor mij,

ik ben ook langsgeweest, daar zeiden ze daarna dat ze het niet precies wisten hoe en waneer
pi_73411702
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
Waarom niet?
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:45:17 #93
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73411893
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Maxco het volgende:
Vodafone onder ons kan tijdelijk niet meer worden aangezet, het is er alleen nog voor mensen die het al aan hebben staan. Dus dat ga je niet krijgen denk ik...
ja ik weer het, maar we hadden het! tot mijn vriendin prepaid omzette naar abbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')