Pff, wat een paupers zeg. Dat staat ook minimaal 1 dag bij Gebruik. Wil je ff kijken hoeveel je nog over hebt, zijn ze weer bezig met werkzaamheden. Tief toch op zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
Ik niet.. Klasgenoot van mij ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef GodsSon het volgende:
Ik kan mijn tegoed gewoon opvragen hoor
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Crientj het volgende:
k ga denk ik maar naar T-Mobile.
Heb nog een telefoon liggen met een T-Mobile simlock erop en ben mijn ampere bereik meer dan zat.
Mooi niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, ik heb in vrijwel elke hoekje van nederland meer dan 60% bereik.
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:36 schreef Crientj het volgende:
Heeft Vodafone een leuk contact mailadres wat ik kan gaan bespammen..
Die eikels hebben wel 10 euro tegoed afgeschreven voor mn internetblox, maar deze is nog lang niet verlopen..
Und ik mag dubbel betalen om even te kunnen internetten -_-
Via Contact op de pagina krijg ik een foutmelding.
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik had hier vanochtend ook last van, 10 euro afgeschreven, maar als ik dan op internet ging, betaalde ik nog steeds via mijn prepaid tegoed, waardoor ik opeen 20euro lichter was. Vodafone opgebeld, blabla, 20euro erbij, en even opnieuw de blox geactiveerd, nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken, als ik 1200 bel, en dan optie 4 en dan 1, krijg ik een foutmelding. Ik kan dus niet checken waarvan ik nu gebruik maak.
Zal wel een of andere storing zijn? Ik wacht wel even tot morgen af, en anders even een bezoekje aan de vodafone winkel!
wel echt fucking irritant.
Ben je veel beltegoed daardoor kwijt geraakt? Bel je even de klantenservice op, leg je je verhaal uit. En dan storten ze je geld er weer bij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, dus ze naaien niet alleen mij (und mn vriend dus) op die manier.
Hmm.. naja, ik heb een mailtje gestuurd via het FAQ ding. Rechtsbovenin met Contact doet het niet bij me.
Dus... ben benieuwd
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terugquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:02 schreef Crientj het volgende:
Eum, volgens mij toch wel een euro of 5.
Maar vind het irritant om te bellen, vandaar dat ik liever eerst mail.
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;oquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Via de mail moet het ook wel lukken, maar ik belde en ze gooide mijn beltegoed er meteen weer op. Bij mij was het ook ruim 20euro, dus dat wou ik graag meteen terug
Alleen ik ben best wel chaggerijnig dat ik geen internet heb, ik heb een Xperia, en zon telefoon is alleen maar leuk als je internet hebt
Mail kwam bij mij ook al niet binnenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:40 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik hoop alleen wel dat die mail binnenkomt. ;o
Maar ik snap je punt, zeker als het 20 euro is.
Ik heb een HTC, dus dan is hij ook echt net iets leuker als je ook kan internetten. =]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Swindler het volgende:
Vodafone Onder Ons is helaas op dit moment niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak
DIt staat er al een week , hoe kan ik nu mijn groep wjizigen opzeggen ?
EDIT : Niet dus :![]()
Waarom kan ik me niet aan- of afmelden voor Vodafone Onder Ons?
In verband met werkzaamheden is Vodafone Onder Ons tijdelijk niet beschikbaar. Het is nog niet bekend wanneer je Vodafone Onder Ons weer kunt gebruiken. Onze excuses voor het ongemak.
echt te belachelijk voor woorden , het werkt nog steeds niet maar wel elke keer betalenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |