Ik snap alleen nog steeds niet warom jij als vrouwenliefhebber Denali er niet in had. Misschien wel de mooist zingende zangeres van de afgelopen twee deceniaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:31 schreef ranja het volgende:
Ik had Bettie Serveert er wel in, en ik denk The Gathering ook wel.
Mooi oude helden van mequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Dos37 het volgende:
aan de hand van deze lijst The Smiths even gechecked geweldige muziek
Mensen haten waarschijnlijk niet eens zozeer de band, maar de fans van Radiohead. Die zijn zo mogelijk nog irritanter dan fans van Tool.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mensen, die bands haten zijn sowieso triest. Het is en blijft maar muziek. Dat kan je leuk of niet vinden. Maar haten is imo een heel sterke emotie, die bedoeld is tegen mensen, die je persoonlijk kent en/of iets verschrikkelijks hebben gedaan, zoals je ex of Mugabe, niet voor muziek, die je niet om aan te horen vind. Om over de triestheid van het haten van mensen met een andere smaak nog maar te zwijgen.
Be my guestquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
tijd voor een nieuwe lijst?
Maar hij was hier nog niet dood hoor. 2010 komt 'ie erbij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef Jigzz het volgende:
ehhh waar is michael jackson?
hij hoort sowieso in de top 3 hands down
Jouw favoriete artiesten staan niet vanboven dus is de lijst niet serieus?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:00 schreef HalloweenJack het volgende:
43 Ryan Adams
61 Frank Zappa
Ik wou het nog bijna serieus gaan nemen, maar..
Ik neem het niet serieus omdat brain adams boven frank zappa staatquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jouw favoriete artiesten staan niet vanboven dus is de lijst niet serieus?
Ik neem jou niet echt serieus als je het verschil niet eens weet tussen ryan en bryan adamsquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:04 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Ik neem het niet serieus omdat brain adams boven frank zappa staat
O gut, wat doe je me aan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:16 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik neem jou niet echt serieus als je het verschil niet eens weet tussen ryan en bryan adams
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |