FOK!features, Bugs & Development of BETA BAGGERLAYOUT V2009 TOPIC (#3)quote:Op maandag 16 maart 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat irritant dat wanneer je nu een youtube link aanklikt je het in hetzelfde scherm bekijkt. Zo moet je 'm helemaal afkijken voordat je weer kunt typen. Is dat anders in te stellen?
het topic is geslotenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef DurumDoner het volgende:
Waarom is dat patatvorkje topic geopend? Je kan toch ook gewoon alle posts wissen van die mensen die beweren dat het friet is, zij verpesten het topic namelijk!
Ik zei toch gefeliciteerd?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef afcajos het volgende:
Bio mijn topic, wat doe je![]()
Het lijkt mij een vrij terechte klacht
Je hebt gelijk, mijn doel van het topic was om felicitaties van jou te krijgen.quote:
Zie je, komt alles op z'n pootjes terecht.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn doel van het topic was om felicitaties van jou te krijgen.
Justum! Ik dacht zelf dat een frietvorkje/patatvorkje een totaal andere discussie was. Ik zal dat heroverwegen en in de tussentijd geplande vorkjestopics temporiseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
om te beginnen volgende keer even linkjes e.d. neerzetten aub
Uri Geller, Bob Saget & mijn gebogen potlood (met PAINTS!) dit topic is verplaatst, ik neem aan dat je zelf ook snapt dat dat wel in onz thuishoort ipv klb (het vorige was daarom dus terecht dicht)
vanochtend heb je dit topic geopend
Muur van onbegrip op Wikipedia
zoals je zelf ook ziet ontstaat er een patat/friet discussie (die ook onvermijdelijk is aangezien de aard van je klacht) en dat soort discussies hebben we al genoeg gehad dus die kennen we wel, zoals in de sluitpost vermeld staat
nog meer onduidelijkheden?
Doe maar weer open!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
Kut Gasten Topic #1 Voor de noeste Horeca-arbeiders deze zie ik nog, daar is opzich niet heel veel mis mee.... wil je die weer open hebben(ook weet je waarschijnlijk dat deeltopics niet toegestaan zijn, dus je tt gaat wel anders heten)
en dat moderators klaag topic had je bij voorbaat al van kunnen bedenken dat ie op slot ging
Jep. Totdat een aantal onverlaten meende ontzettend lollig te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
"Is dat niet racistisch?" Was best een leuk topic.
je topic heeft de beste fipo van 2009, die loopt vanzelf wel vol, maar ik hou m in de gaten, als er teveel onzinnig gekickt word gaat ie wel dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef Wunny het volgende:
Kanker Windows Live Messenger
Zou een mod mijn topic wilen sluiten, bij nader inzien is mijn klacht nogal onzin omdat het eigenlijk erg fijn werkt.
Bedankt!
Oke, is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je topic heeft de beste fipo van 2009, die loopt vanzelf wel vol, maar ik hou m in de gaten, als er teveel onzinnig gekickt word gaat ie wel dicht
je weet dondersgoed dat je dit soort acties niet moet doen, en er zeker geen heel topic aan wijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Emimich het volgende:
Waarom, waarom?
Waarom is mijn pareltje gesloten en is zelfs de OP ge-edit?
Je roept iets, vertrekt weer en wij moeten maar even kijken wat we antwoorden op een spugende 'Noord-Afrikaan'. Had je het ook komen vertellen wanneer het een Nederlander was geweest? Da's de vraag die me bezig houd bij jouw topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef Xuk het volgende:
Ik post een topic over wat me vandaag is overkomen en wat me dwars zit (spugende mensen). Ben heel benieuwd wat anderen ervan vinden. Kom ik na 30mins kijken is het al geclosed omdat een of andere yoghurt gast er niets mee kan?!
Ik vraag me serieus af waarom mijn topic direct geclosed wordt, terwijl er plenty baggertopics openstaan.
Moet er soms een paint bij van een spugende marokaan?
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
je weet dondersgoed dat je dit soort acties niet moet doen, en er zeker geen heel topic aan wijden
userbashen is niet gewenst
dan post je maar in dat topic als het je stoortquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.
Het is gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.
Ik vind het overzichtelijker dan 10 keer "edit - niet doen" of "-kappen-".quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:57 schreef Olep het volgende:
Er worden wel erg veel posts verwijderd tegenwoordig.
Dat klopt, maar zelfs normale posts worden blijkbaar verwijderd tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het overzichtelijker dan 10 keer "edit - niet doen" of "-kappen-".
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zelfs normale posts worden blijkbaar verwijderd tegenwoordig.
dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienTot nu toe is het me iig niet opgevallen. Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
Dat snap ik. Maar mijn post in een normaal topic is blijkbaar kwalitatief niet hoogwaardig genoeg, en is zonder verdere mededeling verwijderd. Het zou dan wel handig zijn als een mod post; ''posts verwijderd omdat..''', iets in die richting.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienTot nu toe is het me iig niet opgevallen. Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
omdat je een hbo bash discussie startte, weet je zelf ook donderdgoedquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar mijn post in een normaal topic is blijkbaar kwalitatief niet hoogwaardig genoeg, en is zonder verdere mededeling verwijderd. Het zou dan wel handig zijn als een mod post; ''posts verwijderd omdat..''', iets in die richting.
Omdat ik zei ''mensen die topicsquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je een hbo bash discussie startte, weet je zelf ook donderdgoed
die ook ja, als jij mod wil worden snap je zelf ook wel dat datsoort posts niets anders bijdragen dan baggerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat ik zei ''mensen die topics'' ? Eh... niet echt nee.
Hé, dan is er ook een post van mij verwijderdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat ik zei ''mensen die topics'' ? Eh... niet echt nee.
klopt, die viel in dezelfde categoriequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Hé, dan is er ook een post van mij verwijderdTsja. Ik weet niet of je het echt als 'topickaping' kon zien. Wat mij betreft minder erg dan een patat-HBO-post.
Wat een kutreden swarma.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die ook ja, als jij mod wil worden snap je zelf ook wel dat datsoort posts niets anders bijdragen dan bagger
maar blijkbaar heb je je strijd opgegeven nu superworm gekozen is, en ga je baggeren
jammer
Ach, geen probleem. Wat mij betreft kun je overigens wel consequent zijn en de TT van het betreffende topic aanpassen, want zulke TT's zijn ook wel echt irritant en beklagenswaardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, die viel in dezelfde categorie
ik zat al na te denken over n nieuwe tt idd, maar had het even druk dus zal m eens veranderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, geen probleem. Wat mij betreft kun je overigens wel consequent zijn en de TT van het betreffende topic aanpassen, want zulke TT's zijn ook wel echt irritant en beklagenswaardig
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een kutreden swarma.
Geef nu eens antwoord op mijn vraag dan.
daarom zijn ze dus verwijderd, editten geeft op zon moment alleen maar meer rotzooi, 6 edits na de OP is ook niet bevorderend voor een topic, dus zie het als een nieuwe start voor t topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?
lees de rest van die post ook evenquote:
Omdat ik geen mod meer kan worden is de post verwijderd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees de rest van die post ook evenis t nu duidelijk of
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een kutreden swarma.
Geef nu eens antwoord op mijn vraag dan.
daarom zijn ze dus verwijderd, editten geeft op zon moment alleen maar meer rotzooi, 6 edits na de OP is ook niet bevorderend voor een topic, dus zie het als een nieuwe start voor t topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
En mijn post zou die discussie starten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
deze post:
[..]
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?
[..]
daarom zijn ze dus verwijderd, editten geeft op zon moment alleen maar meer rotzooi, 6 edits na de OP is ook niet bevorderend voor een topic, dus zie het als een nieuwe start voor t topic
waar gaat het topic dan overquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:25 schreef Herr_Munk het volgende:
De term "Untermensch" in de TT van de topic: Untermenschen als vrienden, vind ik niet getuigen van veel beschaving moet ik zeggen. Dan kan het weliswaar KLB zijn, maar hiermee gaan typeringen te ver vind ik.
Is dat relevant dan? Als je dan toch de oorlog erbij wilt betrekken kun je die vrienden net zo goed NSB'ers noemen. Ik vind dit een geval van een user die hip probeert te doen door een ander scheldwoord te gebruiken dan gebruikelijk is, en daarbij de plank gruwelijk mis slaat. Ik kan me niet voorstellen dat FOK! dit een voorbeeld vindt voor beschaafd en respectvol met elkaar omgaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je roept iets, vertrekt weer en wij moeten maar even kijken wat we antwoorden op een spugende 'Noord-Afrikaan'.
Ja, als het een Nederlander was had ik het ook gepost. Dan was ik zelfs geschokter geweest omdat spugen dan geen vooroordeelbevestigende actie was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]Had je het ook komen vertellen wanneer het een Nederlander was geweest? Da's de vraag die me bezig houd bij jouw topic.
ohw in beide gevallen vind ik dat je overdrijftquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:55 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Is dat relevant dan? Als je dan toch de oorlog erbij wilt betrekken kun je die vrienden net zo goed NSB'ers noemen. Ik vind dit een geval van een user die hip probeert te doen door een ander scheldwoord te gebruiken dan gebruikelijk is, en daarbij de plank gruwelijk mis slaat. Ik kan me niet voorstellen dat FOK! dit een voorbeeld vindt voor beschaafd en respectvol met elkaar omgaan.
Mocht je opmerking niet cynisch zijn; Het gaat over een kerel die zich verraden voelt door zijn vrienden omdat hij zich heeft opgegeven voor een Kennedy Mars en die vrienden niet,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |