FOK!features, Bugs & Development of BETA BAGGERLAYOUT V2009 TOPIC (#3)quote:Op maandag 16 maart 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Wat irritant dat wanneer je nu een youtube link aanklikt je het in hetzelfde scherm bekijkt. Zo moet je 'm helemaal afkijken voordat je weer kunt typen. Is dat anders in te stellen?
het topic is geslotenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef DurumDoner het volgende:
Waarom is dat patatvorkje topic geopend? Je kan toch ook gewoon alle posts wissen van die mensen die beweren dat het friet is, zij verpesten het topic namelijk!
Ik zei toch gefeliciteerd?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:38 schreef afcajos het volgende:
Bio mijn topic, wat doe je![]()
Het lijkt mij een vrij terechte klacht
Je hebt gelijk, mijn doel van het topic was om felicitaties van jou te krijgen.quote:
Zie je, komt alles op z'n pootjes terecht.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn doel van het topic was om felicitaties van jou te krijgen.
Justum! Ik dacht zelf dat een frietvorkje/patatvorkje een totaal andere discussie was. Ik zal dat heroverwegen en in de tussentijd geplande vorkjestopics temporiseren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
om te beginnen volgende keer even linkjes e.d. neerzetten aub
Uri Geller, Bob Saget & mijn gebogen potlood (met PAINTS!) dit topic is verplaatst, ik neem aan dat je zelf ook snapt dat dat wel in onz thuishoort ipv klb (het vorige was daarom dus terecht dicht)
vanochtend heb je dit topic geopend
Muur van onbegrip op Wikipedia
zoals je zelf ook ziet ontstaat er een patat/friet discussie (die ook onvermijdelijk is aangezien de aard van je klacht) en dat soort discussies hebben we al genoeg gehad dus die kennen we wel, zoals in de sluitpost vermeld staat
nog meer onduidelijkheden?
Doe maar weer open!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
Kut Gasten Topic #1 Voor de noeste Horeca-arbeiders deze zie ik nog, daar is opzich niet heel veel mis mee.... wil je die weer open hebben(ook weet je waarschijnlijk dat deeltopics niet toegestaan zijn, dus je tt gaat wel anders heten)
en dat moderators klaag topic had je bij voorbaat al van kunnen bedenken dat ie op slot ging
Jep. Totdat een aantal onverlaten meende ontzettend lollig te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
"Is dat niet racistisch?" Was best een leuk topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |