Want zoals iedereen weet hebben enkel hoerenkasten en supermarkten klanten. Wij hebben....

Gasten!
Klacht 1:
Mensen die op het drukste moment van de dag in een niets leukers weten dan de bestelling te laten opnemen door hun kind dat amper kan praten, laat staan duidelijk kan praten.
Klacht 2:
Mensen die aan het eind van de avond denken dat ze met gezeur bij een collega toch nog wel een laatste biertje kunnen krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 3:
Mensen die pas bij levering van het eten wensen kenbaar maken. Vb: "Ik wilde geen sla op mijn hamburger hebben! Dat is voor konijnen!"
Klacht 4:
Mensen die sla voor konijnen vinden.
Klacht 5:
Onbeschofte mensen die op een rustig tijdstip geld op de bar gooien en niet de moeite nemen iets van een begroeting te tonen. Meestal gooi ik het wisselgeld zelf op de bar, soms met als gevolg dat het doorschuift en op de grond valt.
Klacht 6:
Britten die een schuimkraag-fobie lijken te hebben en weigeren iets met méér dan twee milimeter schuim te drinken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ensaf op 25-02-2009 17:13:12 ]
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
IK WERK OOK IN DE HORECA MAAR DAN IN DE AFWAS WANT IK BEN MENSENSCHUW!!!
Op zondag 8 februari 2009 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg een stijfje
Ensaf
IK DACHT HET NIET.
quote:
Klacht 8:
Mensen die servertjes over hun half-gegeten maaltijd leggen omdat ze denken dat de mensen van de bediening & afwas dan niet kunnen zien dat ze hun maaltijd maar half hebben gegeten.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Gasten laat je niet betalen. Klanten, dus.
Eens met ts
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.