je topic heeft de beste fipo van 2009, die loopt vanzelf wel vol, maar ik hou m in de gaten, als er teveel onzinnig gekickt word gaat ie wel dichtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:15 schreef Wunny het volgende:
Kanker Windows Live Messenger
Zou een mod mijn topic wilen sluiten, bij nader inzien is mijn klacht nogal onzin omdat het eigenlijk erg fijn werkt.
Bedankt!
Oke, is goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je topic heeft de beste fipo van 2009, die loopt vanzelf wel vol, maar ik hou m in de gaten, als er teveel onzinnig gekickt word gaat ie wel dicht
je weet dondersgoed dat je dit soort acties niet moet doen, en er zeker geen heel topic aan wijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Emimich het volgende:
Waarom, waarom?
Waarom is mijn pareltje gesloten en is zelfs de OP ge-edit?
Je roept iets, vertrekt weer en wij moeten maar even kijken wat we antwoorden op een spugende 'Noord-Afrikaan'. Had je het ook komen vertellen wanneer het een Nederlander was geweest? Da's de vraag die me bezig houd bij jouw topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:10 schreef Xuk het volgende:
Ik post een topic over wat me vandaag is overkomen en wat me dwars zit (spugende mensen). Ben heel benieuwd wat anderen ervan vinden. Kom ik na 30mins kijken is het al geclosed omdat een of andere yoghurt gast er niets mee kan?!
Ik vraag me serieus af waarom mijn topic direct geclosed wordt, terwijl er plenty baggertopics openstaan.
Moet er soms een paint bij van een spugende marokaan?
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
je weet dondersgoed dat je dit soort acties niet moet doen, en er zeker geen heel topic aan wijden
userbashen is niet gewenst
dan post je maar in dat topic als het je stoortquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.
Het is gewoon niet nodig.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik bashte de users niet, stelde eerder het fenomeen aan de kaak.
Ik vind het overzichtelijker dan 10 keer "edit - niet doen" of "-kappen-".quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:57 schreef Olep het volgende:
Er worden wel erg veel posts verwijderd tegenwoordig.
Dat klopt, maar zelfs normale posts worden blijkbaar verwijderd tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind het overzichtelijker dan 10 keer "edit - niet doen" of "-kappen-".
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zelfs normale posts worden blijkbaar verwijderd tegenwoordig.
dat dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienTot nu toe is het me iig niet opgevallen. Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
Dat snap ik. Maar mijn post in een normaal topic is blijkbaar kwalitatief niet hoogwaardig genoeg, en is zonder verdere mededeling verwijderd. Het zou dan wel handig zijn als een mod post; ''posts verwijderd omdat..''', iets in die richting.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet altijd zienTot nu toe is het me iig niet opgevallen. Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
omdat je een hbo bash discussie startte, weet je zelf ook donderdgoedquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar mijn post in een normaal topic is blijkbaar kwalitatief niet hoogwaardig genoeg, en is zonder verdere mededeling verwijderd. Het zou dan wel handig zijn als een mod post; ''posts verwijderd omdat..''', iets in die richting.
Omdat ik zei ''mensen die topicsquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je een hbo bash discussie startte, weet je zelf ook donderdgoed
die ook ja, als jij mod wil worden snap je zelf ook wel dat datsoort posts niets anders bijdragen dan baggerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat ik zei ''mensen die topics'' ? Eh... niet echt nee.
Hé, dan is er ook een post van mij verwijderdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat ik zei ''mensen die topics'' ? Eh... niet echt nee.
klopt, die viel in dezelfde categoriequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Hé, dan is er ook een post van mij verwijderdTsja. Ik weet niet of je het echt als 'topickaping' kon zien. Wat mij betreft minder erg dan een patat-HBO-post.
Wat een kutreden swarma.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die ook ja, als jij mod wil worden snap je zelf ook wel dat datsoort posts niets anders bijdragen dan bagger
maar blijkbaar heb je je strijd opgegeven nu superworm gekozen is, en ga je baggeren
jammer
Ach, geen probleem. Wat mij betreft kun je overigens wel consequent zijn en de TT van het betreffende topic aanpassen, want zulke TT's zijn ook wel echt irritant en beklagenswaardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, die viel in dezelfde categorie
ik zat al na te denken over n nieuwe tt idd, maar had het even druk dus zal m eens veranderenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, geen probleem. Wat mij betreft kun je overigens wel consequent zijn en de TT van het betreffende topic aanpassen, want zulke TT's zijn ook wel echt irritant en beklagenswaardig
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een kutreden swarma.
Geef nu eens antwoord op mijn vraag dan.
daarom zijn ze dus verwijderd, editten geeft op zon moment alleen maar meer rotzooi, 6 edits na de OP is ook niet bevorderend voor een topic, dus zie het als een nieuwe start voor t topicquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:03 schreef TNA het volgende:
Sommige topics lopen standaard uit op de clichédiscussies over patat en HBO, dan lijkt verwijderen me ook normaal. Die posts hoeven an sich niet schokkend te zijn, maar verneuken een topic wel.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de vraag waarom ze zonder reden verwijderd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |