En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben me er van bewustMaargoed, ik ga maar een weekendje, dus dan ga ik er ook gewoon lekker van genieten
Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: voor de meeste mensen zou ik How To Eat aanraden, maar misschien is voor jou -bakfanaat- de Domestic Goddess beter
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
OP volgt, ik ben net met m'n vuist in de spitskool aan het pielen..
Staat genoteerd. Cocktailsquote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!
En natuurlijk naar het theater gaan; er zijn er veel in Praag en de voorstellingen zijn heel erg divers.
Komt goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef sigme het volgende:
Ik ga![]()
![]()
.
D&D, ik hoop dat jullie het bijleggen voor het slapen gaan. Anders zit je daar met je koolsla en gehaktballetjes in die rottrein morgenochtend.
Ik heb 'm zelf niet, maar ik dacht van wel, ja. Ik heb van Nigella de Goddelijke Huisvrouw en Feest. Die laatste is ook erg leuk; wel vaak erg grote hoeveelheden!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè..
Kwak, dat jong is 17.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
õh men... ik kijk de x factor herhaling, en die té jonge, té matige jongen...laurens ofzo... is ZO mijn type dat t eng wordt. qua uiterlijk dan he....
ugh...kwijl...
ja precies. dus ik zou wel een oudere versie prefereren. maar verder, uiterlijksgewijs...quote:
Hij vertelt het in ieder geval niet meer aan mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef mspoez het volgende:
Grijns @ loveli. En? Doet ie het nu niet meer?
Ik vind hem zo keurigjes! Beetje te clean.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja precies. dus ik zou wel een oudere versie prefereren. maar verder, uiterlijksgewijs...
precies, geen grammetj testosteron te veel... de ruige man doet t niet voor me. daarom val ik op jongetjes, muzieknerds, lieve sullen etc....quote:Op zondag 15 maart 2009 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem zo keurigjes! Beetje te clean.
Die wilde ik ook nog maken! Klinkt heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het recept 'fluweelzachte kip korma' gemaakt uit de nieuwste Allerhande. Lekker!
En goedkoper dan pakjes en zakjes; de saus bestaat uit Griekse yoghurt, een paar tl garam masala, gember, knoflook en een rood pepertje.
Ik las het.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi Vik, ik heb gisteren Cyclechick geminimeet-ed
Haha I bet you are!quote:
Oeh, bedankt voor de tip. Ik hou wel van Midden Oosters-eten dus misschien schaf ik wel wat aan van Rodenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf niet, maar ik dacht van wel, ja. Ik heb van Nigella de Goddelijke Huisvrouw en Feest. Die laatste is ook erg leuk; wel vaak erg grote hoeveelheden!
Als je een goeie Turk hebt gevonden daar in Grunn, moet je zeker eens een boek van Claudia Roden aanschaffen, dat is echt de beste Midden-Oosten foodwriter, vind ik
Nynke, die kun je ook nog bestellen bij Amazon. HET boek heet volgens mij in het Engels Arabesque.
Hopelijk werkte dat in mijn voordeelquote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha I bet you are!Ik was wel wat lichtelijk beneveld na 75 km Utrechtse heuvelrug, een nuchtere maag en 3 tripels..
Hoe vroeg?quote:
Biedt ze een wodka'tje aan en vraag of het morgen wat later kanquote:
Hier hetzelfde!quote:Op zondag 15 maart 2009 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend is een vrouw en ik een man..
Jeutje
Nee hoor, ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Ben ik de enige die meer verdient dan haar mannelijke wederhelft?
Kwart voor 8quote:Op maandag 16 maart 2009 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vroeg?![]()
En I'm with Kwak on the X-factor dude!
't Is mijn type niet - en ik ben dubbel zo oud- maar ik snap wat ze er in ziet! Hij is stout! En fout!
Hoezo hopelijk niets? Als je te lang zonder eten moet doen is dat nergens goed voor, integendeel.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghut
L: drie boterhammen met filet amércain
T: hopelijk niets, maar heb tot 6 uur college en moet dan nog met de trein naar huis - dus misschien een sultana ofzo.
Nee, het hangt er vanaf hoe laat ik lunch - ik heb nl pas om half 10 ontbeten, dus als ik om 1 uur lunch is er niets aan de hand - dan heb ik geen trek meer tot het avond eten. Mocht ik nu om 12 uur al honger krijgen en lunchen, dan heb ik wel een tussendoortje nodig om het tot het avondeten uit te houdenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk niets? Als je te lang zonder eten moet doen is dat nergens goed voor, integendeel.
Kan je niet beter hopelijk wel iets tussendoor te eten inplannen?
Hihihihi!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Kwart voor 8![]()
Was ik net in slaap gekukeld, belt m'n beste vriendinnetje op om me te vertellen dat m'n horoscoop in de Elle wat aan de late kant is, omdat die voorspellen wat al is gebeurd, maar zij is ook Ram, dus betrok het maar op zichzelf.(dit alles was natuurlijk een grapje, maar hee, Co was wel weer wakker!)
Ik ga er maar eens uit dan.
Heb je de goeie wel voor je? Ik bedoel die Laurens, die eigenwijze, die denkt dat ie niet hoef te repeteren en te oefenen enzo omdat ie toch wel een posterboy en een lekker ding is. Vindt ie zelf danquote:[Die Xfactor dude fout&stout??Als je boe zegt begintie te janken!!
Duidelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 11:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, het hangt er vanaf hoe laat ik lunch - ik heb nl pas om half 10 ontbeten, dus als ik om 1 uur lunch is er niets aan de hand - dan heb ik geen trek meer tot het avond eten. Mocht ik nu om 12 uur al honger krijgen en lunchen, dan heb ik wel een tussendoortje nodig om het tot het avondeten uit te houden.
Dito! Morgen sleutel dus zit meer met huisje in m'n hoofd dan met schoolquote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Druk! Ik zou eigenlijk aan school moeten werken nu, maar SOGgen is veel leuker![]()
En met jou?
Jeej!quote:Op maandag 16 maart 2009 09:32 schreef kwakveense het volgende:
arme co!
ik heb me verslapen, weer, de jetlag is nog niet over...
maqarrrr ik heb t niet als smoes gebruikt om niet te gaan hardlopen, dus nu zit ik bezweet met bonkend hoofd op de bank. zo maar douchen en dan naar kantoor. trots is!
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die Laurens eruit zien als een mislukte soap-acteur, en zo gedraagt hij zich ook
hij moet ook vooral zn mond niet open trekkenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die Laurens eruit zien als een mislukte soap-acteur, en zo gedraagt hij zich ook
rest van het plan:quote:Op maandag 16 maart 2009 12:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jeej!*ook trots is*
Wat is de rest van je plan?
* Mini_rulez zit ook met een bonkend hoofd.![]()
Niet eens door hardlopen, gewoon migraine.
Maria: wel een leuk weekje zo te horen. Wat fijn dat jullie eindelijk de sleutel krijgen!Dan vind ik het heel begrijpelijk als je nergens anders aan kunt denken...
Wat braaf!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hou het nooit uit als ik om 1 uur lunch en dan pas rond 6/7 ga eten.
Gepland lijstje vandaag:
O: Brinta met banaan (9:30)
L: gekookt eitje op crackers, boterham pindakaas
T: optimel yoghurt, misschien nog een cracker
D: ik heb zin in iets met spinazie. Misschien met tagliatelle ofzo.
Muizelllllll! Ben blij dat je er weer bent!quote:
Klinkt goed... Ook goed dat je niet als er iets verandert meteen denkt "ja nu is het toch al mislukt" maar het toch weer oppakt, want er gaat altijd wel iets mis.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
rest van het plan:
*op tijd op staan mislukt!
*hardlopen met mn nieuwe chippie check!
*chippie calibreren op basis van afstandmeten.nl check!
O- volkoren cruesli (extra carbs, want gesport) check!
*langs de autoverhuur, langs politieburo (klusjes) dan naar kantoor. op kantoor mn werk weer goed opstarten en alle achterstallige projectorganisatiemails versturen half mislukt dus, half check! (dinsdag is het nieuwe maandag... ik werk thuis vandaag verder, wel nuttige dingen allemaal...)
T- volk kiprolletje te laat ontbeten, verplaatst naar after D
L- volk kiprolletjes en zoete puntpaprika
*lunchpauze met zangzelfstudie in een kelderpianostudiootje (zelfde gebouw als kantoor)thuis met mn keyboard
T- volk kiprolletje
*gauw naar huis, koken
D- garnalen met knoflook gewokt en groentes
*zingen van 18.15 tot 22.30
T- volk kiprolletje
T- geen wijn dit keer! grom!
ik kjk t ook nooit...quote:Op maandag 16 maart 2009 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hé, MoBlo is weer terug.![]()
Ben ik de enige die niet naar X-factor kijkt?
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Sturen jullie eigenlijk allemaal een kaartje naar Vivi?
Ik wil haar wel sterkte wensen maar toen dacht ik "hoe goed ken je haar nou, zit ze daar wel op te wachten?" en nu weet ik het niet meer.
Misschien een beetje raar dat ik het hier vraag maar ik heb dit soort dingen nog nooit hoeven doen, ik weet niet hoe het hoort enzo.
Een sterktewens per PM of op haar Hyves kan ook prima hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Sturen jullie eigenlijk allemaal een kaartje naar Vivi?
Ik wil haar wel sterkte wensen maar toen dacht ik "hoe goed ken je haar nou, zit ze daar wel op te wachten?" en nu weet ik het niet meer.
Misschien een beetje raar dat ik het hier vraag maar ik heb dit soort dingen nog nooit hoeven doen, ik weet niet hoe het hoort enzo.
Tuurlijk mag je hier meeposten.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
Ik ben sinds vandaag ook weer begonnen () Wil er graag veur de zomer 5 - 7 kg afhebben. Heb in het verleden 2x zeer succesvol geSonja'd en ben daarmee zo'n 15 kg afgevallen. Daar zit inmiddels dus wel weer iets bij en voor het mooie voor de zomer mag het dus weer ietsjes minder.
Mag ik hier gezellig meeposten of mot ik naar het centrale Sonja-topic
Dit:quote:Op maandag 16 maart 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]Ja... nou... dát maakt hem dus fout en stout!
Maar je hebt wel gelijk over dat 'mislukte' soapacteur, want hij schat zichzelf veel hoger in dan hij is
Dankjewelquote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier meeposten.Veel succes!
Ja. Nou... IK vond Laurens ook wel lekker rebels (quote:Op maandag 16 maart 2009 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
is fout&stout.
Die Laurens is een nitwit.
Ja ik heb hem vanochtend gekeken dus kom maar op!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat braaf!![]()
Dat je het redt van je ontbijt tot je lunch zonder tussendoortje!
[..]
Muizelllllll! Ben blij dat je er weer bent!
We moeten van de week even dringend de nieuwe GA bespreken!
Wil je weer Sonja-en? Wat 'ons' betreft kun je Sonja beter laten voor wat het is en gevarieerd en gezond gaan eten. En sporten.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hallo
Ik ben sinds vandaag ook weer begonnen () Wil er graag veur de zomer 5 - 7 kg afhebben. Heb in het verleden 2x zeer succesvol geSonja'd en ben daarmee zo'n 15 kg afgevallen. Daar zit inmiddels dus wel weer iets bij en voor het mooie voor de zomer mag het dus weer ietsjes minder.
Mag ik hier gezellig meeposten of mot ik naar het centrale Sonja-topic
Sonja werkt voor mij erg goedquote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je weer Sonja-en? Wat 'ons' betreft kun je Sonja beter laten voor wat het is en gevarieerd en gezond gaan eten. En sporten.
Als het voor jou werkt en je blijft wel enigszins zelf nadenken, dan is het toch prima.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sonja werkt voor mij erg goed. Ik weet wat de gangbare mening over haar is hoor en ik voeg zelf elke dag nog wel iets aan het programma toe als ik echt het gevoel heb dat het te weinig is. Maar het voorgeprogrammeerde 'dit mag je' werkt als een tierelier voor mij.
Dat is goedquote:Op maandag 16 maart 2009 12:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt en je blijft wel enigszins zelf nadenken, dan is het toch prima.
Ga je ook lijstjes posten? Ik ben wel benieuwd wat je dan zoal eet en of dat echt zo anders is dan wat wij allemaal eten.
Hm, dat ziet er toch uit als een prima lijstje.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is goed
Vandaag:
Ontbijt: 250 ml magere yoghurt + 2 mandarijntjes
Tussendoor: 1 appel
Lunch: 2 boterhammen, 1 met kipfilet en 1 met 30+ kaas
Tussendoor: 1 liga
Avond: tartaartje + 125 gr gekookte aardappelen + gemengde groente (broccoli, bloemkool, etc)
's Avonds: 1 liga
En tussendoor thee. Veeeel thee![]()
@loveli: dankjewel!
Met een eitje, zout en Afrikaanse pepermix: peper, knoflook, citroen en sinaasappel (in een molentje, bij de Wereldwinkel vandaan). Waren lekker! Vooral ook door de appelabrikozencompote die ik er nog bij had.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik lees net dat een oud-klasgenootje zwanger is. Best een raar idee, ze is even oud als ik!
DaD: jij ook al aan de gehaktballetjes? Ik heb toevallig gisteren ook een lading gebakken om mee te nemen, maar ze hadden wel wat pittiger gemogen.Hoe heb jij ze gemaakt?
Zo, nu ga ik mezelf eerst maar eens naar de uni slepen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |