En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben me er van bewustMaargoed, ik ga maar een weekendje, dus dan ga ik er ook gewoon lekker van genieten
Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: voor de meeste mensen zou ik How To Eat aanraden, maar misschien is voor jou -bakfanaat- de Domestic Goddess beter
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
OP volgt, ik ben net met m'n vuist in de spitskool aan het pielen..
Staat genoteerd. Cocktailsquote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!
En natuurlijk naar het theater gaan; er zijn er veel in Praag en de voorstellingen zijn heel erg divers.
Komt goed.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef sigme het volgende:
Ik ga![]()
![]()
.
D&D, ik hoop dat jullie het bijleggen voor het slapen gaan. Anders zit je daar met je koolsla en gehaktballetjes in die rottrein morgenochtend.
Ik heb 'm zelf niet, maar ik dacht van wel, ja. Ik heb van Nigella de Goddelijke Huisvrouw en Feest. Die laatste is ook erg leuk; wel vaak erg grote hoeveelheden!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè..
Kwak, dat jong is 17.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
õh men... ik kijk de x factor herhaling, en die té jonge, té matige jongen...laurens ofzo... is ZO mijn type dat t eng wordt. qua uiterlijk dan he....
ugh...kwijl...
ja precies. dus ik zou wel een oudere versie prefereren. maar verder, uiterlijksgewijs...quote:
Hij vertelt het in ieder geval niet meer aan mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef mspoez het volgende:
Grijns @ loveli. En? Doet ie het nu niet meer?
Ik vind hem zo keurigjes! Beetje te clean.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja precies. dus ik zou wel een oudere versie prefereren. maar verder, uiterlijksgewijs...
precies, geen grammetj testosteron te veel... de ruige man doet t niet voor me. daarom val ik op jongetjes, muzieknerds, lieve sullen etc....quote:Op zondag 15 maart 2009 23:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind hem zo keurigjes! Beetje te clean.
Die wilde ik ook nog maken! Klinkt heerlijkquote:Op zondag 15 maart 2009 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het recept 'fluweelzachte kip korma' gemaakt uit de nieuwste Allerhande. Lekker!
En goedkoper dan pakjes en zakjes; de saus bestaat uit Griekse yoghurt, een paar tl garam masala, gember, knoflook en een rood pepertje.
Ik las het.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi Vik, ik heb gisteren Cyclechick geminimeet-ed
Haha I bet you are!quote:
Oeh, bedankt voor de tip. Ik hou wel van Midden Oosters-eten dus misschien schaf ik wel wat aan van Rodenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf niet, maar ik dacht van wel, ja. Ik heb van Nigella de Goddelijke Huisvrouw en Feest. Die laatste is ook erg leuk; wel vaak erg grote hoeveelheden!
Als je een goeie Turk hebt gevonden daar in Grunn, moet je zeker eens een boek van Claudia Roden aanschaffen, dat is echt de beste Midden-Oosten foodwriter, vind ik
Nynke, die kun je ook nog bestellen bij Amazon. HET boek heet volgens mij in het Engels Arabesque.
Hopelijk werkte dat in mijn voordeelquote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha I bet you are!Ik was wel wat lichtelijk beneveld na 75 km Utrechtse heuvelrug, een nuchtere maag en 3 tripels..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |