quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij opende in fb een naamtopic voor mij
en daar is dago mod, die kent onze relatie niet helemaal
Nou, ik doelde meer op die vorige ban voor die harige, klamme tostiquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Zijn briljante topic in FB waarin hij swarma tot de orde riep
Jij snapt hetquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
het gaat erom dat je em Yasha aanraadt, terwijl die een nieuwe laptop als primaire pc zeg maar wil hebben
Hmmm. Nu wil ik ook fruit uit Cyprusquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Alle fruit uit Cyprus is lekkerder.. maar vooral aardbeien, die zijn zooo lekker zoet.. daar zit vergeleken met aardbeien uit de supermarkt hier, zo'n 500% meer smaak aan.
Voor de wereldreis?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Deze motor ga ik zaterdag kopen![]()
klik!
jijquote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom moet ik swarmi tot de orde roepen?
Toch vreemd die topicgallery.. of doelde je daar niet op? Heb em ook net aan staan..quote:Op zondag 15 maart 2009 20:16 schreef Sander het volgende:
De OP is een btje verneukt
Wacht dat is Danny's layout
Oh, ik hoor tegenwoordig niet meer bij we.quote:
Misschien durf je dan ooit mee met de megastoere puppies van MF!quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien durf je dan ooit mee met de megastoere puppies van MF!
Dat zou fijn zijn he..
het is een offroadmotorquote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef swarmahoer het volgende:
owja de motorvet ding
maar is dat niet een sportieve motor zegmaar? je hebt ook meer ''elegante'' motoren
[ afbeelding ]
zoeen ofzo
die rijdt dus ook echt anders dan degene die je nu hebt? aangezien je er mee moet oefenen ?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is een offroadmotordus voor in het zand en in de blubber
als hij hetzelfde zou rijden, zou ik er dan nóg een bijkopen?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die rijdt dus ook echt anders dan degene die je nu hebt? aangezien je er mee moet oefenen ?
ik ben de verkeerde om dat tegen te zeggenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij hetzelfde zou rijden, zou ik er dan nóg een bijkopen?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben de verkeerde om dat tegen te zeggen![]()
ik zou t ook doen namelijk, gewoon omdat t kan
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien durf je dan ooit mee met de megastoere puppies van MF!
Dat zou fijn zijn he..
Je begrijpt dat ik meer CP's posts belachelijk maakte he?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
niet willen is iets anders dan niet durven
ja, weet ikquote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik meer CP's posts belachelijk maakte he?
Zonder!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
even een ladies-vraag:
heb dus ook bandjes bij mn galajurk mét lusjes almaar vraag me af wat meer chique is: met of zonder
het zijn bandjes met uiteinden zoals bij een strapless-bhquote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonder!
Maar wat bedoel je met lusjes al?
Ooh zo, dat heb ik ook ja! Maar ik vind zonder echt mooier..quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het zijn bandjes met uiteinden zoals bij een strapless-bhop mijn vorige strapless jurk moest ik ze zeg maar vastnaaien
maar hier kan ik ze er zo in 'klikken'
juist een manquote:Op zondag 15 maart 2009 21:25 schreef Sander het volgende:
Zonder natuurlijk, dat kan zelfs een man je vertellen
ik had ze al gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 21:49 schreef LastRequest het volgende:
Haha.. maar volgens mij is dat meer een gevoel dat je zelf hebt, dan dat er echt iets aan de hand is.
Ik vind zonder bandjes echt mooier
Mijn officiele galafoto's staan trouwens op hyves voor de geinteresseerden
De onofficiele (mijn eigen camera) komen nog.. die zijn ook leuk haha.
Iddquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En Dupje ik zag je reactie net bij m'n foto, wist idd dat jij em nog kende, van de debatdingen enzo
Zal ik doen!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
IddDoe m maar een keer de groetjes van me
Nog niet, maar wil m wel zien!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
Dus.... iemand de Shopaholic film al gezien?
Whahahahaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:19 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Heb ik trouwens al eens geprobeerd toen ik em voor het eerst sprak.. ik zei dat ik iemand kende, die hij van de debatdinges kende.. Maar toen noemde ik de voornaam van Cali, ik was ff in de warEn hij maar zeggen dat ie niemand kende die zo heette, en ik maar zeker weten van wel
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik meer CP's posts belachelijk maakte he?
Thanks! En thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
LRwat een mooie jurk
En Mr lovahlovah ziet er ook goed uit
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef LastRequest het volgende:
Dit is trouwens écht geniaal: http://www.fmylife.com/
En Mikkie? Nog wat gebatst in het weekend? Of ligt dat nog steeds in de taboe-sfeer?quote:Op maandag 16 maart 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Wat een gekut met die afbeeldingen die ineens nog maar moeilijk weergeven zeg.
(vervolgens nog een paar andere reacties.. en dan een tijdje later: )quote:
cora avn dijk
mijn zoon heeft gisteren (13-07-2007)dmv zijn arts in het ziekenhuis *naam middel* voorgeschreven gekregen. De dermatoloog vond dit een betere optie dan de gebruikelijke injecties.
En dan:quote:
cora van dijk
mijn zoon heeft met het medicijn moeten stoppen doordat hij er door in shock raakte !!! nadat hij de tablet gebruikte kreeg hij : een dikke tong, moeite met slikken, pijn op de borst, ademhalings klachten, jeuk in de oren en tranende ogen. kijk dus uit met dit medicijn !!!
Nou jongens, daar ga ikquote:cora van dijk
me zoon is dood door dit product
Niet kiek, maar iemand anders, ken je denk ik niet. En het was een voornamelijk leeg bed waar ik in belandde hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 10:09 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
@ hosti: Probeerde Kiek je te versierenen in wiens bed ben je belandt
ik ben nieuwschierig wat jij allemaal hebt uitgevreten
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, heb je nu geneukt of wat?
En je bent er opin gegaanquote:Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet kiek, maar iemand anders, ken je denk ik niet. En het was een voornamelijk leeg bed waar ik in belandde hoor
Zet 'm weer aan en voeg forum.fok.nl expliciet toe als uitzondering. Dan laadt ie alles gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef LastRequest het volgende:
Jongens help.. ik krijg de hele tijd die adblockermeldingen van Fok, maar ik heb voor zover ik weet geen adblocker aan staan
Maar ik heb er geeneens eenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zet 'm weer aan en voeg forum.fok.nl expliciet toe als uitzondering. Dan laadt ie alles gewoon.
Nee joh, daar was ik sowieso niet toe in staatquote:Op maandag 16 maart 2009 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus, heb je nu geneukt of wat?
Zei de toekomstige vader!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, daar was ik sowieso niet toe in staat
Na de 3e heb ik maar besloten er een knipje in te laten maken.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, zal niet de eerste keer zijn
Dat heb ik ook gedaan! Stereo eraan, tv eraan en gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 17:06 schreef IrishBastard het volgende:
Meh, ik dacht fijn electricteitskabel te gaan leggen, heb ik geen goede schroevendraaier
Nu bezig m'n oude PC om te toveren tot media centre, lijkt me wel handig
Tegen wat? Een lege maag? De bittere smaak van IB in je mond?quote:
al n beamer aangeschaftquote:Op maandag 16 maart 2009 17:06 schreef IrishBastard het volgende:
Meh, ik dacht fijn electricteitskabel te gaan leggen, heb ik geen goede schroevendraaier
Nu bezig m'n oude PC om te toveren tot media centre, lijkt me wel handig
Nah, ik ga m straks gewoon aasluiten op de TV en stereo. Heb een afstandsbediening van m'n TV kaart, die weer gecracked is, dus heb dan ook nog afstandsbediening voor allesquote:
Perfectquote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
René zei trouwens ook dat er wrsch gewoon drie losse stekkeraansluitinkjes zitten naast de scartaansluiting IB
Sanderquote:
Dude, fucking bazoo! Met date dus?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sander
Ik ga morgen waarschijnlijk ook kaartjes halen voor het gala.
Ik ga ook met de auto, al is het meer voor de praktisch. Om 1 uur terug met de bus, en dan lopend naar Arnhem zeker. Hoe romantischquote:Op maandag 16 maart 2009 20:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet alleen nog even kijken wat ik doe.
De bus is echt verre van gala-like, dus wil wellicht met de auto gaan. Maar ja, dan houdt het feest op na drie biertjes, da's ook weer jammer.
dude!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sander
Ik ga morgen waarschijnlijk ook kaartjes halen voor het gala.
Mja, zoiets dusquote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga ook met de auto, al is het meer voor de praktisch. Om 1 uur terug met de bus, en dan lopend naar Arnhem zeker. Hoe romantisch
quote:Volksraadpleging
Hoe vind jij de moderatie op FOK!?
Stemmen: 34
Te streng
(18%)
Te soepel
(9%)
Ach, wel redelijk
(44%)
Toch wel matig
(6%)
Te Links
(6%)
Te Rechts
(3%)
Geen mening.
(9%)
Gewoon goed
(6%)
Op maandag 16 maart 2009 @ 20:16 door PietjePuk007:quote:
over de FP lijkt mequote:
Of coursequote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auto klinkt wel errug aanlokkelijk zoaangezien mijn wekker ook om die tijd gaat donderdag
sinds wanneer moet jij op donderdagen zo vroeg op?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auto klinkt wel errug aanlokkelijk zoaangezien mijn wekker ook om die tijd gaat donderdag
Het grote swarmi-is-heel-nieuwsgierig-maar-niet-welkom-galaquote:
wathijzeiquote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het grote swarmi-is-heel-nieuwsgierig-maar-niet-welkom-gala
he, damnquote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het grote swarmi-is-heel-nieuwsgierig-maar-niet-welkom-gala
Sowieso, ga ik niet in galakleding de stad in. En ik moet de volgende dag naar de rechtbank in den bosch voor tutoraat. Dus ik moet echt zo vroeg mogelijk in bed liggen..quote:Op maandag 16 maart 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sinds wanneer moet jij op donderdagen zo vroeg op?
we gaan toch nog wel de stad in na 't gala
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:08 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn opa is doodgegaan aan Windows Live Messenger, doe ff normaal.
Nah, helaas voor jullie heb ik waarschijnlijk al een paar gegadigdenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en mik, ik zou best mee willen rijdenmaar dat moet natuurlijk even overlegt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
*spam*
galajurkfoto'seven voor mams gemaakt en kan meteen wel ff spammen
staat mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ga ik doenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:32 schreef Mikkie het volgende:
En het is natuurlijk wel ultiem veel relaxter om met je eigen autootje bij het gala te komen ipv met die schrale bus.
Owh Sander, hou er trouwens rekening mee dat er, als je over de A73 rijdt en afslag Mill neemt, er zowel in Haps als in St. Hubert twee flitspalen staan in de bebouwde kom (vier in totaal dus). Als je daar netjes 50 rijdt kun je de rest doorknallen.
Heb jij het ook nog wel eens ergens anders over?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Haps is serieus verschrikkelijk om te rijden...ervoor/na liggen wel heerlijke bochten
Motor rijden, eten en zuipen, en sex. Enige waarvoor ik op deze aardkloot benquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij het ook nog wel eens ergens anders over?
wat is er mis met gewone windows xp?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
Stoer hoor!
Torrent van XP Media center edition is echt te traag![]()
Zit je helemaal klaar al?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
Stoer hoor!
Torrent van XP Media center edition is echt te traag![]()
Wilde 'm voor media center pc, gewoon, om te kijken of ie bevaltquote:Op maandag 16 maart 2009 22:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wat is er mis met gewone windows xp?
Windows xp, vlc en vnc erop knallen, hdmi kabeltje en gaan met die banaanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wilde 'm voor media center pc, gewoon, om te kijken of ie bevalt
Graag gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Ga ik doen, thx voor de tip. En anders hoort het gewoon bij het budget van die avond
als dat km/u is is t idd zonde, als t leuke dames zijn is er niks mis meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:48 schreef Mikkie het volgende:
het zou zonde zijn als je avond verknald wordt doordat je ergens met 70 op de foto gaat.
Ik had het over flitspalen, wat denk je zelf. Dan is 70 nog een lachertje!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat km/u is is t idd zonde, als t leuke dames zijn is er niks mis mee
wathijzeiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:50 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen!
Weer veel te weinig geslapen.
Ho!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, vrolijk als altijd tussen de klagers.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Ho!De reden dat ik niet sliep was niet bepaald beklagenswaardig!
Ik neukte al toen cp nog niet eens kon fietsen johquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje CP-imitators.
Dat kan ook. En toch geleuf ik er niks vanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij liggen gewoon urenlang te kletsenen te knuffelen enzo, wel met de handjes boven de dekens
![]()
Seks doen wij heul niet aan
Dat ik beter ben in die dingen is ook geen geheim hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou beter IB dan ik, denk ik dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is het zover trouwens.... Hosti gaat van oud naar bejaard
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef Californium het volgende:
Eens met yashaa!!! hosti kan ook veel lullen hoorMaar eerst gigantisch feest vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is het zover trouwens.... Hosti gaat van oud naar bejaard
Volgens mij komen er best veel mensen, maar ik vlei mezelf niet door te denken dat het voor mij is, maar gewoon omdat men graag St. Patricks viert.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
ik ga ook St. Patricks vierenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar eerst gigantisch feest vanavond
Volgens mij komen er best veel mensen, maar ik vlei mezelf niet door te denken dat het voor mij is, maar gewoon omdat men graag St. Patricks viert.
Dan zal ik speciaal voor deze opmerking vanavond helemaal niet aan je denken, deal?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ga ook St. Patricks vierenjammer dat ik er niet bij kan zijn
gebeurt niet zo vaak dat mensen ZO oud worden
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zal ik speciaal voor deze opmerking vanavond helemaal niet aan je denken, deal?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig weet ik dat je dat toch wel zal doen
? met wie? waarover?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren al genoeg over je gehad![]()
Desi en Anne, toen we gisteren in de blauwe hand zatenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Desi en Anne, toen we gisteren in de blauwe hand zaten
Dat het leuk was als jij er bij bent en over je bierflesjeblowjobskillz tijdens gangfeesten
Weet ik, daarom hadden we het ook over jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik mis mijn vriendjes en vriendinnetjes
![]()
en mijn bierwijnflesblowjobskillz zijn wel geweldig hoor![]()
Ik ben zo funny als ik dronken of in een melige bui ben
kreeg gister nog een mailtje van Dees
maar maar... de rest mag mij toch ook nog welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik, daarom hadden we het ook over je
Ach blijkbaar zijn er hier toch nog wel mensen die je mogen![]()
" thijsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
[..]
maar maar... de rest mag mij toch ook nog welJon
Nicky
thijs
??? of nie
Das echt superleuk voor je, maar niet meer meldenswaardig.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Motor rijden, eten en zuipen, en sex. Enige waarvoor ik op deze aardkloot ben
ik vind thijs wel aardig jahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
" thijs" serieus??
Maarre... vast wel zover ik weet
hoiquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das echt superleuk voor je, maar niet meer meldenswaardig.
Hoi ik ben chagrijnig!
Maar LR, jij bent veel te mooi en vrolijk om chagrijnig te zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoi ik ben chagrijnig!
Dan krijg je zo "$%%^$^% slijmbal!!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar LR, jij bent veel te mooi en vrolijk om chagrijnig te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar LR, jij bent veel te mooi en vrolijk om chagrijnig te zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoi ik ben chagrijnig!
En ik niet danquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind thijs wel aardig jahniet goed?
![]()
Maar Jon en Nick en Sjoerd is meer
hahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik niet dan
Maar ja thijs is een aardige kerel, maar wel een beetje een euhm... doos
Ja tis toch gewoon niet normaal dat het pas 11u is....quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:41 schreef Mikkie het volgende:
Oh, môgguh, trouwens.
Heerlijk geslapen, eindelijk weer eens blijven liggen tot na half acht.
Toch niet je date hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Sommige mensen zijn stom!
De hele tijd roepen dat ze zeer waarschijnlijk naar dat gala gaan, en dan uiteindelijk gewoon niet gaan!.
Die is keihard aan het overlijden. Loopt constant vast. Brak en rammelig. Nog een week en hij dondert definitief uit elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Jij had toch al een iPod? Waarom dan ook nog een shuffle?
Dek je jezelf alvast in?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Sommige mensen zijn stom!
De hele tijd roepen dat ze zeer waarschijnlijk naar dat gala gaan, en dan uiteindelijk gewoon niet gaan!.
Nee, zo was het niet bedoeldquote:
Ik werk hier ook pas sinds vorige zomer, maar inderdaad boven de 23 gaat dat verhaaltje sowieso niet op. En het is een opslag van 11%quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
jij bent morgen pas jarig
en krijg je niet altijd opslag als je jarig bentow wacht.. na je 23 niet meer, maar nu toch
das tof
Da's een nette raise zeg, damnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk hier ook pas sinds vorige zomer, maar inderdaad boven de 23 gaat dat verhaaltje sowieso niet op. En het is een opslag van 11%
hey! nicequote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik werk hier ook pas sinds vorige zomer, maar inderdaad boven de 23 gaat dat verhaaltje sowieso niet op. En het is een opslag van 11%
Waar staan de foto's dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:45 schreef Californium het volgende:
mag ik even zeggen dat ik vind dat dees er heel erg mooi uitziet in haar galajurk
waar denk jequote:
Geen idee anders vroeg ik het toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |