Mensen die gaan zeiken over het correct schrijven van mensennamen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds niet weten hoe je het correct schrijft
Die zou weer 1 seconden te laat zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 14:01 schreef Rucebo het volgende:
Koef had 'm gemaakt...
Ook goed mogelijk jaquote:Op zondag 15 maart 2009 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zou weer 1 seconden te laat zijn
Het is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 14:04 schreef VatosLoco het volgende:
Tering PSVverloren seizoen, verliezen van dit feyenoord, zo waardeloos spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben nog niet gewonnen van De Graafschapquote:
Voor PSV idd ook niet. Sterker nog, of PSV nu 5 of 11 wordt interesseert me ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Maakt voor Groningen tcoh geen zak uit, 5e, 6e of 7e?
5e = direct Europees lijkt het. 6e en 7e is playoffs.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Reker waar is je beker?
Reker waar is je schaal?
Reker waar is je trainer?
En je miljoenen allemaal
Poëzie
Maar ze zijn er wel, meestal in grote getalen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Rucebo het volgende:
Wat zijn die boeren stilZe hebben zelf de hele wedstrijd niks laten horen
Wow zijn we toch trendsetters.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Reker waar is je beker?
Reker waar is je schaal?
Reker waar is je trainer?
En je miljoenen allemaal
Poëzie
Het bekende zingen waarneer je voorstaatquote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zijn die boeren stil
Volgens mij zijn hun met 50x meer
Ligt eraan wie de beker wint.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:04 schreef VatosLoco het volgende:
Tering PSVverloren seizoen, verliezen van dit feyenoord, zo waardeloos spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dan hoop ik maar dat wij de bekerfinale niet halenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
5e = direct Europees lijkt het. 6e en 7e is playoffs.
Wat zijn die boeren stil.Stelletje hypocrieten.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor PSV idd ook niet. Sterker nog, of PSV nu 5 of 11 wordt interesseert me ook niet.
Verliezen van Volendam ga je dan nog lang aanhoren hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik maar dat wij de bekerfinale niet halen
Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]Je hebt liever dat ze 6de worden en dat het dan in de beker zo verloopt dat plek 5 een uefa cup ticket krijgt?
quote:
Inderdaad. Werd gewoon volop gezongen voor dat doelpunt...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze gingen er bij de hoekschop al wel achter staan
Arsenal - FC Volendam... Van Persie vs Platjequote:Op zondag 15 maart 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verliezen van Volendam ga je dan nog lang aanhoren hoor.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.
Ze kunnen idd maar beter geen UEFA cup spelen. Hebben ze niks te zoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.
Ik denk dat Arsenal dan hun C1 opstelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Arsenal - FC Volendam... Van Persie vs Platje
En dan verliezenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal dan hun C1 opstelt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef VatosLoco het volgende:
Mee eens, hetzelfde met clubs die niet van Ado of Volendam kunnen winnen.
I died a little insidequote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is een bijzonder seizoen inderdaad
Yep, is idd ook een ander kaliber dan Ado of Volendamquote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
psv! feyenoord verslaan is nogal lastig voor jullie blijkbaar
Ajax lukte het dit seizoen ook maar 1x toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=24849quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef VatosLoco het volgende:
Mee eens, hetzelfde met clubs die niet van Ado of Volendam kunnen winnen.
4-1 was het toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep, is idd ook een ander kaliber dan Ado of Volendam
Ik ben dus weg om 16:00, dus je moet even wachten tot Ray, BS of Sjimz er weer zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Als Ajax nu ook nog punten verspeelt ga ik 1 van de VBL-mods anaal nemen vanmiddag
Dude.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Als Ajax nu ook nog punten verspeelt ga ik 1 van de VBL-mods anaal nemen vanmiddag
Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Hey, een vrijwilligerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben dus weg om 16:00, dus je moet even wachten tot Ray, BS of Sjimz er weer zijn.
Uh..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Hoe zou het hier zijn als hier tientallen AZ fans actief zouden zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef Zwansen het volgende:
PSV'ers hebben dit seizoen al menig keer kunnen lachen om Feyenoord en Ajax. Idem voor Ajacieden die PSV en Feyenoord hebben kunnen uitlachen.
Maar als je vervolgens kijkt waar PSV, Ajax en Feyenoord staan hebben we niks te lachen.
Die riepen alleen maar "reteketet AZ"quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe zou het hier zijn als hier tientallen AZ fans actief zouden zijn
4-1quote:Op zondag 15 maart 2009 14:15 schreef VatosLoco het volgende:
Dat er wederom Ajax supporters nu op PSV beginnen te k*nk*r*n Ajax moet nog tegen De Graafschap hoor, en het zou al de zoveelste keer zijn dat Ajax op hun bek gaat dit seizoen
*spoedsollicitatie naar de FA's stuurt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Irrem het volgende:
Ik heb het gevoel dat PSV nog gelijk maakt.
True, truequote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Die riepen alleen maar "reteketet AZ"
* achterdeur al wagenwijd open heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
[..]
*voordracht probeert te regelen achter
Jullie zouden toch verliezen?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoeveel zal erbij komen? 3? 2 zou ik reeel vinden.
Die haakjes mogen wel wegquote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef SimK het volgende:
Voor het eerst dat Bahia zich prima staande houdt tegen een (sub)topper
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:21 schreef borisz het volgende:
+3
Dat (gebrek aan) middenveldquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax: Vermeer; Silva, Wielaert, Oleguer, Vermaelen; Anita, Schilder, Emanuelson; Suárez, Cvitanich en Sulejmani.
De Graafschap: Heijblok; Nalbantoglu, Hese, Volmer, Buijs; Schuurman, Meijer, Wuytens, Van den Ouweland; Sahar en De Jong.
Silva.
Nja, echt recht hebben we er niet meer op gehad na al die wissels. Had makkelijk door PSV gewonnen kunnen wordenquote:
Eerst te laat affluiten, dan te vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Rucebo het volgende:
Haha Luinge trekt er tijd bij waarin Twente scoort en Blom fluit voor het einde af. Consequent hoor KNVB.
Het is een complot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Luinge trekt er tijd bij waarin Twente scoort en Blom fluit voor het einde af. Consequent hoor KNVB.
Het bekende, winnen we niet, waar ligt het aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat affuiten kan niet. Ken je regels.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eerst te laat affluiten, dan te vroeg.
Ik ben het met je eens dat het lullig voor PSV is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Staat toch in de spoiler, maar als ze dat vorige week deden wordt er wel gewoon gewonnen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Het bekende, winnen we niet, waar ligt het aan?
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar wéér een fout van El Ahmadi....
Miskoop die jongen.
Dan laat 'ie de volgende keer maar 20 minuten langer doorspelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Te laat affuiten kan niet. Ken je regels.
Wel heerlijk, dat publiek. Ik weet zeker dat er langer was doorgespeeld als de blessuretijd niet volledig voorzien werd van een fluitconcert.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
Als er ~3 min bijkomt is op 2.40 bij bal op de middenlijn affluiten prima...
Mwa het is niet janken, ze moeten consequent zijn vind ik, niet in één wedstrijd teveel extra tijd erbij trekken om vervolgens weer in een andere wedstrijd te min extra tijd te geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
Ben ik met je eens hoor. Maar dan hadden we vorige week 0-1 gewonnen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
quote:
En dat zonder te slaanquote:
Maar dat deden jullie niet hé?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Maar dan hadden we vorige week 0-1 gewonnen...
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
snap niet dat Aissati niet speelt. zijn creativiteit kunnen we goed gebruiken. nu zal het van Urby moeten komen.
Krijg je dit weerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef VatosLoco het volgende:
Typisch Arena, je hoort gewoon de spelers communiceren onder elkaar, publiek niet aanwezig?
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Berry Power Flower gaat scoren vandaag
Oeh.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Geel De Zeeuw en is geschorst voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel heerlijk, dat publiek. Ik weet zeker dat er langer was doorgespeeld als de blessuretijd niet volledig voorzien werd van een fluitconcert.
Feyenoord
De Kuip
Het Legioen
ligt er ook aan waar de bal is, of men in een aanval bevind, of er nog een hoekschop/vrije trap wordt toegekend etcquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa het is niet janken, ze moeten consequent zijn vind ik, niet in één wedstrijd teveel extra tijd erbij trekken om vervolgens weer in een andere wedstrijd te min extra tijd te geven.
Neemt niet weg dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft.
Misschien schreeuwen ze wel gewoon hard?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef VatosLoco het volgende:
Typisch Arena, je hoort gewoon de spelers communiceren onder elkaar, publiek niet aanwezig?
Klavan toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nou ja.. zojuist werd het Feyenoord publiek op dezelfde wijze beoordeeld hoor. Dus verwacht het terug.quote:
Let jij eens op tong zijn baggertopicsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou ja.. zojuist werd het Feyenoord publiek op dezelfde wijze beoordeeld hoor. Dus verwacht het terug.
De eerste 10 min.quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat hele fok veranderd
Nieuwe versie Baggerlayout onlinequote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat hele fok veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |