Verliezen van Volendam ga je dan nog lang aanhoren hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik maar dat wij de bekerfinale niet halen

Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:08 schreef Espabilado het volgende:
[..]Je hebt liever dat ze 6de worden en dat het dan in de beker zo verloopt dat plek 5 een uefa cup ticket krijgt?

quote:

Inderdaad. Werd gewoon volop gezongen voor dat doelpunt...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze gingen er bij de hoekschop al wel achter staan

Arsenal - FC Volendam... Van Persie vs Platjequote:Op zondag 15 maart 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Verliezen van Volendam ga je dan nog lang aanhoren hoor.

quote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.

Ze kunnen idd maar beter geen UEFA cup spelen. Hebben ze niks te zoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na 4 keer op rij kampioen ga ik me echt niet druk maken of we nu wel of niet UEFA cup spelen.

Ik denk dat Arsenal dan hun C1 opstelt.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Arsenal - FC Volendam... Van Persie vs Platje

En dan verliezenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal dan hun C1 opstelt.

quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef VatosLoco het volgende:
Mee eens, hetzelfde met clubs die niet van Ado of Volendam kunnen winnen.

I died a little insidequote:Op zondag 15 maart 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is een bijzonder seizoen inderdaad

Yep, is idd ook een ander kaliber dan Ado of Volendamquote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
psv! feyenoord verslaan is nogal lastig voor jullie blijkbaar

Ajax lukte het dit seizoen ook maar 1x toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=24849quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:

quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef VatosLoco het volgende:
Mee eens, hetzelfde met clubs die niet van Ado of Volendam kunnen winnen.

4-1 was het toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Yep, is idd ook een ander kaliber dan Ado of Volendam

Ik ben dus weg om 16:00, dus je moet even wachten tot Ray, BS of Sjimz er weer zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Als Ajax nu ook nog punten verspeelt ga ik 1 van de VBL-mods anaal nemen vanmiddag

Dude.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:
Als Ajax nu ook nog punten verspeelt ga ik 1 van de VBL-mods anaal nemen vanmiddag

Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:

Hey, een vrijwilligerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben dus weg om 16:00, dus je moet even wachten tot Ray, BS of Sjimz er weer zijn.

Uh..quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef SCH het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |