Te laat affuiten kan niet. Ken je regels.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eerst te laat affluiten, dan te vroeg.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Rucebo het volgende:
Haha Luinge trekt er tijd bij waarin Twente scoort en Blom fluit voor het einde af. Consequent hoor KNVB.
Ik ben het met je eens dat het lullig voor PSV is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Staat toch in de spoiler, maar als ze dat vorige week deden wordt er wel gewoon gewonnen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Het bekende, winnen we niet, waar ligt het aan?
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar wéér een fout van El Ahmadi....
Miskoop die jongen.
Dan laat 'ie de volgende keer maar 20 minuten langer doorspelen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Te laat affuiten kan niet. Ken je regels.
Wel heerlijk, dat publiek. Ik weet zeker dat er langer was doorgespeeld als de blessuretijd niet volledig voorzien werd van een fluitconcert.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
Als er ~3 min bijkomt is op 2.40 bij bal op de middenlijn affluiten prima...
Mwa het is niet janken, ze moeten consequent zijn vind ik, niet in één wedstrijd teveel extra tijd erbij trekken om vervolgens weer in een andere wedstrijd te min extra tijd te geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
Ben ik met je eens hoor. Maar dan hadden we vorige week 0-1 gewonnen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:29 schreef Espabilado het volgende:
Janken om 20 seconden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |