quote:
En dat zonder te slaanquote:
Maar dat deden jullie niet hé?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Maar dan hadden we vorige week 0-1 gewonnen...
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
snap niet dat Aissati niet speelt. zijn creativiteit kunnen we goed gebruiken. nu zal het van Urby moeten komen.
Krijg je dit weerquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef VatosLoco het volgende:
Typisch Arena, je hoort gewoon de spelers communiceren onder elkaar, publiek niet aanwezig?
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:33 schreef venomsnake het volgende:
Berry Power Flower gaat scoren vandaag
Oeh.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Geel De Zeeuw en is geschorst voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel heerlijk, dat publiek. Ik weet zeker dat er langer was doorgespeeld als de blessuretijd niet volledig voorzien werd van een fluitconcert.
Feyenoord
De Kuip
Het Legioen
ligt er ook aan waar de bal is, of men in een aanval bevind, of er nog een hoekschop/vrije trap wordt toegekend etcquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Mwa het is niet janken, ze moeten consequent zijn vind ik, niet in één wedstrijd teveel extra tijd erbij trekken om vervolgens weer in een andere wedstrijd te min extra tijd te geven.
Neemt niet weg dat Feyenoord verdiend gewonnen heeft.
Misschien schreeuwen ze wel gewoon hard?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef VatosLoco het volgende:
Typisch Arena, je hoort gewoon de spelers communiceren onder elkaar, publiek niet aanwezig?
Klavan toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nou ja.. zojuist werd het Feyenoord publiek op dezelfde wijze beoordeeld hoor. Dus verwacht het terug.quote:
Let jij eens op tong zijn baggertopicsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou ja.. zojuist werd het Feyenoord publiek op dezelfde wijze beoordeeld hoor. Dus verwacht het terug.
De eerste 10 min.quote:
Ligt niet aan jou.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat hele fok veranderd
Nieuwe versie Baggerlayout onlinequote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat hele fok veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |