Zoals elke weekquote:Op zondag 15 maart 2009 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Lazovic gaat nog wel zijn hoofd verliezen vandaag.
Inderdaad. Die Timmer blijft natuurlijk wel een oude man. In het ergste geval breekt hij een heup.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef NoizEkick het volgende:
Lazovic ook niet even kijken hoe het is met Timmer. Wat een botte lul.
Als ie scoort gaat ie weer helemaal uit z'n bolquote:Op zondag 15 maart 2009 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, die Lazovic gaat nog wel zijn hoofd verliezen vandaag.
What else is newquote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef borisz het volgende:
Publiek is ook niet origineel met Je moeder is een hoer.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:08 schreef VatosLoco het volgende:
Was al aan het F5'en, duurde me te lang, denk maak er maar ene aan
Pass net niet goedquote:
Hahaha, iedere week dezelfde praatjes vooraf, wetende dat we dadelijk weer een TT hebben: live eredivisieverslagen #182: De Graafschap beter!quote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow Feyenoord
PSV
Het is wachten op het echte werk van Ajax en Barcelona.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over 5 jaar speelt ie wel bij Liverpool hoor! Zag je die sprint zojuist?! Wat een explosie, wat een gogme!
Als Benitez dit jaar weg gaat bij Liverpool zou dat best mogelijk zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over 5 jaar speelt ie wel bij Liverpool hoor! Zag je die sprint zojuist?! Wat een explosie, wat een gogme!
Dus dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:13 schreef venomsnake het volgende:
Nou Feyenoord, doe eens scoren..
Net op tijd die 2e zin erbij gezet.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Chadi het volgende:
Goalllllllllll![]()
Of telt aan de achterkant scoren niet meer?
quote:
Na vorige week, 0.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik ga naar het stadion, wens me.....
3 punten?
degradatie toegewenstquote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik ga naar het stadion, wens me.....
3 punten?
quote:
Zal eerst maar eens even ontbijten...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:19 schreef Chadi het volgende:
Effe een bak koffie hoor.. trek dit niet meer
Zodat je 2 kleuren kan schijten?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga ontbijten met witte bonen in tomatensaus denk ik!!!1
Ik ga ook ontbijten, ff een eitje of zoquote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Reifpannenkoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Chinees halenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
Ik heb gisteren vergeten boodschappen te doen. Heb nog 1 beschuitje, een vriendin die nog ligt te pitten en ook wel honger zal hebben zo en een halve paprika..
wat te doen.
Vriendin spuitje geven en de barbecue uit de schuur halen, saus bij de buuf lenenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
Ik heb gisteren vergeten boodschappen te doen. Heb nog 1 beschuitje, een vriendin die nog ligt te pitten en ook wel honger zal hebben zo en een halve paprika..
wat te doen.
Nog 40 minuten honger lijden.quote:
En is meer een gebrek aan verstand van voetbal dan slecht zicht.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef msnk het volgende:
Die Humberto is echt blind geworden of zo de laatste tijd.
Nog maar 1 wissel overquote:Op zondag 15 maart 2009 13:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Timmer ook eruit voor Van Dijk.tering.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef detulp050 het volgende:
Staar? Varivocale glazen? Die krijg je toch op die leeftijd?
naar de avondwinkel maar ja die gaat pas om 16.00 uur openquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
wat te doen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef detulp050 het volgende:
Hij heeft een afspraak bij de oogarts, heeft er al langer last vanquote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Timmer heeft problemen met het zicht
Varifocaal.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef detulp050 het volgende:
3de keeperquote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Timmer alweer gewisseld, wat een jankerd. En dit is dan onze 2e keeper...![]()
Bert
Hij wil hogerop.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wijnaldum gebruikt de rug als trapje
Inherent aan oude knarren.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit gaat toch nergens over wat een pech zeg![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Als die eruit gaat geen wissels meer bij Feyenoordhopen dat Gio z'n pacemaker het houd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef VatosLoco het volgende:
Als die eruit gaat geen wissels meer bij Feyenoordhopen dat Gio z'n pacemaker het houd.
Pech... pech... kijk eens naar de leeftijden...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Dit gaat toch nergens over wat een pech zeg![]()
Ik denk niet dat de blessures van Hofland en Timmer met leeftijd te maken hebben.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pech... pech... kijk eens naar de leeftijden...
Hoezo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:45 schreef Zwansen het volgende:
Coolsingel zal wel volstaan als het 0-0 blijft.
Timmer begint blind te worden, dat heeft wel degelijk met leeftijd te maken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de blessures van Hofland en Timmer met leeftijd te maken hebben.
Dat kan PSV niet...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef detulp050 het volgende:
Nu moet PSV gewoon een tandje sneller gaan spelen, dat houden ze bij Feyenoord echt niet vol tot het eind.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Timmer begint blind te worden, dat heeft wel degelijk met leeftijd te maken.
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Timmer begint blind te worden, dat heeft wel degelijk met leeftijd te maken.
Koef is de enige aanvaller op de bank, Nijland is geblesseerd...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef detulp050 het volgende:
Doe Nijland en Koevermans erin, die brengen wel wat snelheid met zich mee. En dit werkt toch niet
Voetbal in een notendop.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
bal kwijt , bal weer terug , bal weer kwijt
Tis een zeer slechte wedstrijd. Aan het begin een kansje voor Mendez. Daarna is Feyenoord beter, vooral in het laatste kwartier voor rust. Feyenoord heeft door blessures al 3x gewisseld (Timmer, Hofland, Tomasson). Lijkt een 0-0 te worden. PSV verdient iig niet te winnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Yo de_kromme, geef is samenvatting dan, word net wakker namelijk.
Nijland is geblesseerdquote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef detulp050 het volgende:
Doe Nijland en Koevermans erin, die brengen wel wat snelheid met zich mee. En dit werkt toch niet
Inderdaad. En maar voooortdurend lopen te janken over blessures...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pech... pech... kijk eens naar de leeftijden...
Que?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:49 schreef detulp050 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. En maar voooortdurend lopen te janken over blessures...
Joh gek hé als het weer de rollator figuren zijn.
Je weet dat jij jezelf vorige week ook enorm belachelijk hebt gemaakt?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef De_kromme het volgende:
HAAHAHAH
Dit is weer typisch PSV hoor. Ze spelen tegen een gemankeerd Feyenoord, en wat doen ze? Ze halen hun spits eruit, en gooien een middenvelder erin. Dat die club nog supporters heeft..
Snelheid zit hem niet alleen in loopactiesquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef De_kromme het volgende:
HAAHAHAH
Dit is weer typisch PSV hoor. Ze spelen tegen een gemankeerd Feyenoord, en wat doen ze? Ze halen hun spits eruit, en gooien een middenvelder erin. Dat die club nog supporters heeft..
Hahaha idd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef De_kromme het volgende:
HAAHAHAH
Ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ola eruit dus. Toch een aparte wissel.
De zon schijnt, ideale weer om je haar te doen...
Ik hoor meer PSV-supporters dan Feyenoordsupportersquote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef De_kromme het volgende:
Waarmee?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Je weet dat jij jezelf vorige week ook enorm belachelijk hebt gemaakt?
Idd. Toivonen is toch de man van de wedstrijdquote:Op zondag 15 maart 2009 13:52 schreef De_kromme het volgende:
HAAHAHAH
Nee dat zeker niet. Maar als je hem er dan uit wilt halen, dan wissel je hem toch voor Koevermans. Knakkerquote:Op zondag 15 maart 2009 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Toivonen is toch de man van de wedstrijd
Iedereen ging aan de haal met jouw uitspraken.quote:
Die is even niet inzetbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laat de man van 4 miljoen maar warm lopen en invallen zodat ie weer een mooie voorzet kan geven op Lazovic.
Wat een gejank hele tijd over de wedstrijd man, is dat mode ofzo? Gemiddelde eredivisie wedstrijd is echt wel slechter dan dit.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Laat de man van 4 miljoen maar warm lopen en invallen zodat ie weer een mooie voorzet kan geven op Lazovic.
Die jongen heeft nog 4 jaar te gaan. Vraagprijs was 5 miljoen, dus ja 1,25 miljoen per jaar is veel te veel.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De volgende die op zijn hoofd word geraakt.
Maarja, hij is al een jaar of 26 he...! Eigen schuld. xD!
Dit zou meer dan een gemiddelde Eredivisiewedstrijd moeten zijn...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:57 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wat een gejank hele tijd over de wedstrijd man, is dat mode ofzo? Gemiddelde eredivisie wedstrijd is echt wel slechter dan dit.
Tja, dat zegt meer over die mensen dan over mij. Ik kijk gewoon naar de wedstrijd. In dit geval naar het wisselbeleid. En dan kan ik niet anders constateren dat het een typische psv-wissel is. PSV zou toch moeten willen winnen van dit feyenoord. Maar ze zijn blijkbaar tevreden met een 0-0.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iedereen ging aan de haal met jouw uitspraken.
"Dat er nog spelers voor PSV willen scoren zeg". Nadat PSV tegen Twente scoorde. Etc.
Hoezo? Alsof 2 'betere' teams altijd een betere wedstrijd moeten neerzetten. Dat hebben we inderdaad vaak genoeg in de CL of op het WK gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dit zou meer dan een gemiddelde Eredivisiewedstrijd moeten zijn...
Meteen selecteren voor Oranjequote:Op zondag 15 maart 2009 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Contract voor het leven aanbieden die Rob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |