Net op tijd die 2e zin erbij gezet.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Chadi het volgende:
Goalllllllllll![]()
Of telt aan de achterkant scoren niet meer?
quote:
Na vorige week, 0.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik ga naar het stadion, wens me.....
3 punten?
degradatie toegewenstquote:Op zondag 15 maart 2009 13:18 schreef JeffreyADO het volgende:
Ik ga naar het stadion, wens me.....
3 punten?
quote:
Zal eerst maar eens even ontbijten...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:19 schreef Chadi het volgende:
Effe een bak koffie hoor.. trek dit niet meer
Zodat je 2 kleuren kan schijten?quote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga ontbijten met witte bonen in tomatensaus denk ik!!!1
Ik ga ook ontbijten, ff een eitje of zoquote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Reifpannenkoekenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Chinees halenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
Ik heb gisteren vergeten boodschappen te doen. Heb nog 1 beschuitje, een vriendin die nog ligt te pitten en ook wel honger zal hebben zo en een halve paprika..
wat te doen.
Vriendin spuitje geven en de barbecue uit de schuur halen, saus bij de buuf lenenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
Ik heb gisteren vergeten boodschappen te doen. Heb nog 1 beschuitje, een vriendin die nog ligt te pitten en ook wel honger zal hebben zo en een halve paprika..
wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |