quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Roönaän het volgende:
Hmm, 298 posts. Kan nog net even tussendoor
Met gepaste trots uitgerekend op 20 mei van dit jaar, onze dochter, onderstaand een foto van de pretecho.]
De mensen die 'Lief' nog hebben meegemaakt in de nacht slowchats zal het niet als een verrassing komen denk ik
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:
gefeliciteerd Roonaan mooie echo
wil je in t lijstje erbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef Roönaän het volgende:
Nee, geen FOK!baby, Lief heeft wel een door mij aangemaakt account ergens, maar moet verder niets van FOK! hebben
Kan je nagaan, ik ben twee weken niet on-line geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:39 schreef martine1984 het volgende:
jeetje ben 2 dagen niet online geweest, en heb al weer een half uur nodig om bij te lezen![]()
[..]
Ik had met 10 wk al positiekleding aan, dus ze is echt al een heel eind zonder, laat maar zeggen. Ik vond het echt een verademing, vooral de broeken....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:
Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren. Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen
.
Ha, dus jij hebt ook zo'n druktemaker... leuk hè!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
Ik word echt de hele dag al geschoptEn het is echt zoveel harder dan een week geleden
nu is het nog schattig en niet pijnlijk, dus ik geniet
![]()
You stubborn Silly, it will be such a relief!quote:Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:
Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren. Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen
.
Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk. Dat je in de supermarkt achter je boodschappenkarretje loopt en dat je ineens je buik tegen die stang voelt enzo!
En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komen
Dat lukt mij nog nèt, maar ik heb niet echt een hard bed.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...
Sterkte voor je vriendin Rockaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef RockabeIIa het volgende:Net een berichtje van mijn dinnetje dat het is misgegaan...
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Stiemie het volgende:
De eerste 2 dagen hadden wij een andere kraamverzorgster en die was ook ehm nogal knudde. Wc en badkamer heeft ze die 2 dagen niet gezienZe heeft wel 4 keer per dag gezegd dat mijn bed verschoond moest worden, en dat heb ik uiteindelijk maar zelf gedaan toen ze na de 2e dag wegging... O ja net toen ze zag dat mijn vriend en ik het heel druk hadden (net thuis uit het ziekenhuis, Linde wilde niet drinken, mijn ouders en schoonouders kwamen net langs om ons te helpen etc) besloot ze dat ze wel een kopje thee wilde en vroeg dus of iemand dat voor haar kon maken terwijl ze zelf op de bank zat
Die hoef ik dus ook echt niet terug...
Sat zal een hele opluchting zijn na het nieuws van je vriendinquote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net het mooiste geluid van de wereld gehoord.
Hij/zij doet het nog!
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha Takkembah, heb je toch nog wat te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |