abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67062046
Heerlijk Mefke, geniet ervan!
  zondag 15 maart 2009 @ 10:13:07 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67062108
Aangezien het niet te doen is voor me om hier alles bij te houden, kijk ik zo af en toe het zwangeren-lijstje even door om te kijken of er nog opmerkelijke namen bij zijn gekomen..

Zie ik ineens Roonaan staan Gefeliciteerd!

Ik kan meteen meebelissen voor BE: egeltje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator zondag 15 maart 2009 @ 10:16:20 #53
5428 crew  miss_sly
pi_67062152
mefke, fijne vakantie

BE, egeltjes zijn cute
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 15 maart 2009 @ 10:47:22 #54
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_67062488
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:39 schreef martine1984 het volgende:
jeetje ben 2 dagen niet online geweest, en heb al weer een half uur nodig om bij te lezen
[..]
Kan je nagaan, ik ben twee weken niet on-line geweest.
Ik ben nog niet eens aan bijlezen begonnen, gewoon maar weer in het diepe springen .

Bij ons niet zoveel nieuws, alles gaat naar wens.
Buik groeit, volume van de boeren ook, Silly is dus weer op weg om zich als een volleerde straatwerker te gedragen .

Ik geloof dat het laatse wat ik hier gemeld heb dat we de lurfmeting zouden gaan doen. Bij beide waren de lurven prima, zo goed dat toen we buiten de kamer nog even de kinderen weer in het gelid brachten, de dokter naar buiten kwam en met een grote glimlach vertelde dat het er allemaal prachtig uitzag (en hij staat nu niet bepaald bekend om zijn patiëntvriendelijkheid; ook onder zijn collegae is zijn horkerigheid legendarisch, dus wij waren blij verrast met deze ongekend vriendelijke mededeling).

Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren . Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_67063621
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:

Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren . Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen .
Ik had met 10 wk al positiekleding aan, dus ze is echt al een heel eind zonder, laat maar zeggen. Ik vond het echt een verademing, vooral de broeken....
Fijn dat alles goed gaat!
pi_67063683
Mefke, je bent al weg, maar ik wens je een hele fijne vakantie! Lekker genieten en straks volgeladen weer terug!
pi_67063966
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef innepin het volgende:

Ik word echt de hele dag al geschopt En het is echt zoveel harder dan een week geleden nu is het nog schattig en niet pijnlijk, dus ik geniet
Ha, dus jij hebt ook zo'n druktemaker... leuk hč!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67063996
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:

You stubborn Silly, it will be such a relief!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_67064034
Ik heb gisteren een afspraak gemaakt, als ik 34 weken zwanger ben ga ik een fotosessie doen. Samen met Harold

En geen blotepensenentietenfoto's, ik denk dat het met 34 weken duidelijk genoeg is.
  zondag 15 maart 2009 @ 12:08:26 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67064282
Ik heb me echt niet druk gemaakt over het aantal weken en positiekleding dit keer, hoor. Ik ben blij dat het lekker zit en leuk staat
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67064416
Ik ook niet nee. Ik heb me wel even afgevraagd of ik niet heel vroeg was met het kopen van een positiebroek maar dat was gewoon echt omdat ik er geen flauw idee van had wanneer mensen gemiddeld nou zo'n broek kopen en dragen. Ik vond het ook een verademing Ik geloof dat ik mijne vanaf halverwege week 14 ben gaan dragen, zoiets.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67065068
Ik had hem met een week of 12/13 aan, en was zo blij dat die vervelende druk van mijn buik af was!
  zondag 15 maart 2009 @ 13:20:02 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67066600
Martineke, als je op zo´n linkje van iemand anders klikt kan je zien van welke site ze dat tellertje hebben. Daar kan je er dan zelf eentje maken. Als je dat linkje hier post zetten wij het in de openingspost.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:25:31 #64
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67066795
BE, dat egeltje! wat een snoetje

Roonaan, welkom

Zo ik heb ook even bij moeten lezen zeg, het is weer hard gegaan dit topic. Heeft hier iemand ervaring met een sluitband/sluitlaken? Geen van mijn vriendinnen heeft er 1 gebruikt, maar ik heb er net zelf wel 1 besteld, het lijkt me heerlijk.
Niet mieten! Door gieten!
pi_67068759
Hebben jullie ook dat jullie zo (hebben) moeten wennen aan jullie buik?
Telkens als ik mezelf in de spiegel zie vind ik het zo vreemd op de een of andere manier En mijn buik heeft volgens mij ook een groeispurt gehad, 'ineens' zit-ie er

Ik heb me steeds verheugd op het krijgen van een echt zichtbare buik en nu-ie er is vind ik het zo 'raar' op de een of andere manier

Ben ik nu weird?
#geen
  zondag 15 maart 2009 @ 14:22:15 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67068983
Ik vind het juist wel leuk. Dat je in de supermarkt achter je boodschappenkarretje loopt en dat je ineens je buik tegen die stang voelt enzo!
pi_67069870
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk. Dat je in de supermarkt achter je boodschappenkarretje loopt en dat je ineens je buik tegen die stang voelt enzo!
Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komen
pi_67070126
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:43 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komen
En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...
#geen
pi_67070589
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...
Dat lukt mij nog nčt, maar ik heb niet echt een hard bed.
pi_67070967
Welkom Roonaan en wat een mooie echo!!
Innepin, lekker gevoel he!! Hier is het schoppen af en toe wel pijnlijk.. en het draaien van die lieve billetjes is ook niet echt een prettig gevoel!
BE, egeltjes zijn lief!!

29 weken al weer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67071114
vicky 29 weken alweer
Fake it till you make it...
  zondag 15 maart 2009 @ 15:20:16 #72
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67071201
Oh ja, buikliggen is echt niet fijn meer

Mefke lekker op de laatste vakantie zonder luiers, snoetenpoetsers en buggy's. Heerlijk hoor!
(vakantie met kid(s) is ook geweldig, maar toch zo anders)

Vannacht weer een nare terugval gehad, ik bleef maar overgeven, bah...
Tegen verwachting in gaat het vandaag gelukkig een stuk beter. En bij mij is trouwens nu pas dat steeds moeten plassen dat veel zwangere vrouwen hebben! Grappig, hoe dat bij iedereen toch anders gaat. Net als BE met die enorme vermoeidheid nu. Hier ook moe, lig meestal voor 9 uur 's avonds al te snurken op de bank
.... met gevoel voor drama....
pi_67072792
Ohh het is natuurlijk zondag vandaag, dus ik ben 18 weken

Op mijn buik liggen doe ik trouwens gewoon nog, maar kan het daardoor komen dat ik nog amper een buik heb? Dat ik mn baby dwing aan mijn buikomvang aan te passen? Positiebroeken had ik al vanaf week 13/14 aan, dat was echt een verademing

Ik ben ook nog steeds zo moe. Gisteren om 9 uur in bed en als een blok in slaap gevallen, vanmorgen om half 9 weer wakker, maar vanmiddag ook nog 2,5 uur liggen slapen op de bank. En nu zou ik wel weer kunnen slapen eigenlijk
  zondag 15 maart 2009 @ 16:19:23 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67073210
BE, egeltje!! (of was je er al uit? )

Ik kwam net deze tegen en moest meteen aan Memmel denken.

Ik kan ook nog wel op mijn buik liggen. Het is wel iets schever op mijn buik liggen dan voorheen, maar het kan dus (nog) wel.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_67075877
Echt op mijn buik liggen vind ik ook niet meer lekker liggen, maar zo´n beetje schuin kan nog best idd

Ik ben ook weer zo moe. Dacht juist dat het wat beter ging, maar de afgelopen dagen slaap ik zelfs smiddags weer En ´savonds gewoon alsnog ook vroeg weer moe.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')