quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:39 schreef martine1984 het volgende:jeetje ben 2 dagen niet online geweest, en heb al weer een half uur nodig om bij te lezen
[..]
Kan je nagaan, ik ben twee weken niet on-line geweest.
Ik ben nog niet eens aan bijlezen begonnen, gewoon maar weer in het diepe springen

.
Bij ons niet zoveel nieuws, alles gaat naar wens.
Buik groeit, volume van de boeren ook, Silly is dus weer op weg om zich als een volleerde straatwerker te gedragen

.
Ik geloof dat het laatse wat ik hier gemeld heb dat we de lurfmeting zouden gaan doen. Bij beide

waren de lurven prima, zo goed dat toen we buiten de kamer nog even de kinderen weer in het gelid brachten, de dokter naar buiten kwam en met een grote glimlach vertelde dat het er allemaal prachtig uitzag (en hij staat nu niet bepaald bekend om zijn patiëntvriendelijkheid; ook onder zijn collegae is zijn horkerigheid legendarisch, dus wij waren blij verrast met deze ongekend vriendelijke mededeling).
Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren

. Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen

.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)