Kan je nagaan, ik ben twee weken niet on-line geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:39 schreef martine1984 het volgende:
jeetje ben 2 dagen niet online geweest, en heb al weer een half uur nodig om bij te lezen![]()
[..]
Ik had met 10 wk al positiekleding aan, dus ze is echt al een heel eind zonder, laat maar zeggen. Ik vond het echt een verademing, vooral de broeken....quote:Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:
Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren. Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen
.
Ha, dus jij hebt ook zo'n druktemaker... leuk hè!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
Ik word echt de hele dag al geschoptEn het is echt zoveel harder dan een week geleden
nu is het nog schattig en niet pijnlijk, dus ik geniet
![]()
You stubborn Silly, it will be such a relief!quote:Op zondag 15 maart 2009 10:47 schreef SilkTie het volgende:
Ondertussen is Silly minder blij: nog niet eens 15 weken en ze kan bijna echt niet meer in haar normale kleren. Ze vindt het nog veel te vroeg om de positiekleding alweer tevoorschijn te moeten halen
.
Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk. Dat je in de supermarkt achter je boodschappenkarretje loopt en dat je ineens je buik tegen die stang voelt enzo!
En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...quote:Op zondag 15 maart 2009 14:43 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaa ik vind dat echt heerlijk! Of mijn man knuffelen en erachter komen dat ik niet meer zo dichtbij kan komen
Dat lukt mij nog nèt, maar ik heb niet echt een hard bed.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En niet meer lekker op je buik kunnen liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |