Sterkte voor je vriendin Rockaquote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef RockabeIIa het volgende:Net een berichtje van mijn dinnetje dat het is misgegaan...
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:36 schreef Stiemie het volgende:
De eerste 2 dagen hadden wij een andere kraamverzorgster en die was ook ehm nogal knudde. Wc en badkamer heeft ze die 2 dagen niet gezienZe heeft wel 4 keer per dag gezegd dat mijn bed verschoond moest worden, en dat heb ik uiteindelijk maar zelf gedaan toen ze na de 2e dag wegging... O ja net toen ze zag dat mijn vriend en ik het heel druk hadden (net thuis uit het ziekenhuis, Linde wilde niet drinken, mijn ouders en schoonouders kwamen net langs om ons te helpen etc) besloot ze dat ze wel een kopje thee wilde en vroeg dus of iemand dat voor haar kon maken terwijl ze zelf op de bank zat
Die hoef ik dus ook echt niet terug...
Sat zal een hele opluchting zijn na het nieuws van je vriendinquote:Op maandag 16 maart 2009 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net het mooiste geluid van de wereld gehoord.
Hij/zij doet het nog!
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha Takkembah, heb je toch nog wat te klagen
Ach ja, en misschien zijn we zelfs straks ook weer zo bezig tegen 'nieuwe' zwangeren.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:02 schreef innepin het volgende:
"Komt nog wel"
Als ik zeg dat ik alleen moe ben en me verder prima voel krijg ik meestal reacties als "Nou, prijs je gelukkig, want die-en-die was negen maanden misselijk, en mijn eigen zwangerschap blablablaverschrikkelijkblablabla..."![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:02 schreef innepin het volgende:
"Komt nog wel"
Als ik zeg dat ik alleen moe ben en me verder prima voel krijg ik meestal reacties als "Nou, prijs je gelukkig, want die-en-die was negen maanden misselijk, en mijn eigen zwangerschap blablablaverschrikkelijkblablabla..."![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach ja, en misschien zijn we zelfs straks ook weer zo bezig tegen 'nieuwe' zwangeren.
Dat schijnen er meer te doen jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ach ja, en misschien zijn we zelfs straks ook weer zo bezig tegen 'nieuwe' zwangeren.
Herkenbaar!!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha jaaaa dat inderdaad mensen hebben ook de onbedwingbare drang om al hun horrorverhalen nu ineens met je te gaan delen
puur en alleen maar omdat jij nu zwanger bent en die-en-die of zijzelf waren dat ook en dús ben jij nu uitermate geinteresseerd in hun verhaal.... toch?
Wij hadden laatst een soort van vergadering met alle medewerkers (het hoe-gaat-het-met-de-crisis-praatje van het management). Ik had net die dag aan mijn directe collega's verteld dat ik zwanger was, maar nog niet aan de rest. Via via is dat toch alweer terecht gekomen bij een ex-collega'tje waar ik TOTAAAAAL niet mee overweg kan en mevrouw vond het ook nodig om ten overstaan van het complete bedrijf aan mijn bujik te zitten. Een buik die er met 10 weken overigens nog totaal niet zwanger uit zag.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:31 schreef Takkembah het volgende:
En... afgelopen vrijdag de eerste persoon die ongevraagd aan mijn buik ging zitten. Een jong, dom meisje
...
Ik zeg: daar ben ik niet van gediend, dan weet je dat alvast.Het schoot eruit, maar ik ben liever een keer "onbeleefd" tegen mensen dan dat ik met een neplach jan-en-alleman eraan laat zitten uit politeness.....
Zijn ze inderdaad duidelijker dan doorgaans?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef innepin het volgende:
Xenia, mooi! En wat duidelijk ook, veeeel duidelijker dan de grijze blob die ik op m'n scherm kreeg bij de eerste echo's
Hey, you know me! De volgende keren ga ik het eisen! Ook al is het met 43 wk!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:00 schreef sjak het volgende:
Eisen dat ze het vaginaal deed Rocka!
Ik hoop daarop, met alles wat ik heb. De keuze die hij afdwong was de ergst denkbare, want ik hou van die jongen. Maar hoe graag ik ook met hem samen door wil gaan, niet ten koste van dit. Maar ik hoop heel erg dat hij zich bedenkt en dat we dit toch samen kunnen doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef mijsje het volgende:
Xenia, wat nou als je ex het allemaal heeft laten bezinken en hij toch wel met je doorwil (en met de kleine)? Weet je al wat je hem dan gaat zeggen?
Ik vind je heel dapper!
Jeetje dat is echt een heel ander beeld op jouw echo inderdaad. Ik begin steeds meer te geloven dat het zo moest zijn, om hem een beetje wakker te schudden.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:15 schreef innepin het volgende:
Xenia, ik kreeg alleen uitwendige echo's - net zoals bij Rocka, d'r was niks te zien behalve een blobje en een knipperend hartje, en dat was genoeg voor de verloskundigeTer vergelijking, hier mijn echo bij 13 weken. Niet bepaald scherp beeld hè
![]()
Wel 'interessant' dat je ex zich nou toch inleest en dergelijke. Toch een beetje de wil om betrokken te blijven? hoewel ik dat haast niet kan geloven gezien wat je eerder over 'm schreef, maar je weet 't maar nooit..![]()
Je hoort vaak dat voor mannen de zwangerschap minder abstract wordt zodra ze een echo zien, dit klinkt als een heftige variant daarvan. En misschien beseft ie inderdaad nu dat er een echt levend kindje in jou zit, en dat dat het idee van een abortus ineens héél anders maakt. Ik hoop voor je dat het goed afloopt in elk geval.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:26 schreef Xenia het volgende:
[..]
Jeetje dat is echt een heel ander beeld op jouw echo inderdaad. Ik begin steeds meer te geloven dat het zo moest zijn, om hem een beetje wakker te schudden.
Ik vind het ook moeilijk om te geloven, maar hij lijkt toch bij te draaien. Hij heeft het hele weekend hele nare smsjes zitten sturen (over abortus, zoek een spermadonor, etc), maar sinds hij die echo zag is hij echt anders. En zijn smsjes ook, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |