Deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:03 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, waar is die kankerpic, kan hem niet meer vinden
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Die behoort idd tot die categorie, maar kan er alleen niet om lachen. Maar aldi pics met zo'n onderschrift zijn vaak briljant ga die maar postenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Dit topic?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit topic?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 22
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat vind je het enige vreemde aan die foto?![]()
Dat klopt, hij heeft ze niet aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En? Kaarten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Omdat die er allemaal niet staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Acht maarquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat die er allemaal niet staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, valt mij nu pas op, hoexzo dat?
Oh en van wie is die laatst UI?????No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Acht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder dan je hoopte?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januariquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
Ik kom niet één keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januari![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inDan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.
Ook mooi twee keer naar London heenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 concerten dus, velly nijs!!!!!
Ik heb op de valreep nog ff kaarten gescoort voor Copldplay toen ik hoorde dat ze miss stoppen eind 2009!
DutchErroristquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy staat er ook nog steeds in.Als ik maandag zin heb ga ik wel ff de UI lijst aanpassen.
Ze spelen ook in België ergens in juni ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook mooi twee keer naar London heen![]()
Ok tof, waar speelt Coldplay dan?
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatstequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy staat er ook nog steeds in.Als ik maandag zin heb ga ik wel ff de UI lijst aanpassen.
Die heb ik ook 3 keer gezien of zoquote:
Rechts van NG ben ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatste
Rechts naast NG die post nog boven jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en de eerste van de tweede rij en die rechts naast NG en de allerlaatste
Toen vroeg ie dat en zette IQM hem er inquote:
2-3-4-5 juli dus: http://www.rockwerchter.be/nl/home/quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ze spelen ook in België ergens in juni ofzo.
Mwehehe moar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEhe, wtf, was helemaal niet opgevallenquote:
Komt omdat om één of andere vage reden IQM mijn FPpic er in heeft gezetquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
HEhe, wtf, was helemaal niet opgevallenNah laat die maar staan dan, jou zie ik nog wel regelmatig hier.
1136 is rechtsboven?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
En waarom 1136 erin staat is me ook een raadsel.
Vond de sinterklaas uitvoering daarvan nog genialerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef KingOfPop het volgende:
Die van Ricko vind ik nog steeds briljant
Dat komt omdat wij webicons aan hebben staan en niet upload iconsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Komt omdat om één of andere vage reden IQM mijn FPpic er in heeft gezet
Yep!quote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat wij webicons aan hebben staan en niet upload iconsIk zie ook deze:
[ afbeelding ] en niet [ afbeelding ]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Kan ik dat veranderen dan?
Ja doe liever die andere maarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconmaar als je liever die andere erin heb zal ik dat ook wel meenemen in de wijziging
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ietwat verlate reactie, maar begin april kunnen jullie een nieuwe verwachten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hoezo vraag je dat nu weer aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ook mooi twee keer naar London heen![]()
Ok tof, waar speelt Coldplay dan?
quote:
Nou, vooruit dan.quote:
quote:
En ik mag er dan ook in?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, of alleen een upload icon gebruiken of alleen een webiconmaar als je liever die andere erin heb zal ik dat ook wel meenemen in de wijziging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
En ik mag er dan ook in?
Kinderen niet, jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kinderen niet, jij welWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht Krentenbol zou toch niet zo zijn![]()
Ja, dat dacht ik inderdaad ook al. Maar ja, sommige mensen komen nu eenmaal nooit buitenquote:
Film?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga eten koken en daarna naar My Bloody Valentine 3D![]()
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemen
Haha, veel plezierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah in 3D en ik ga met zo iemand die bij iedere simpele horror al zit te gillen dus ik kan beter oordoppen meenemen
Succes danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga eten koken en daarna naar My Bloody Valentine 3D![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik wil een topic openen maar heb niks om over te klagen
Du vader van du zoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:44 schreef meneerjansen het volgende:
Jij bent zeker du zoon van.
Maat van mij heeft The Bro Code gekochtquote:
Ik heb 'm ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maat van mij heeft The Bro Code gekocht
Briljant boek
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef IQM het volgende:
Boh, gek, ik was vannacht in dezelfde club als Najib Amhali!
Leuke meidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope.Very secret place!
Anna Drijver (wie? Ja, die) was er ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope.Very secret place!
Anna Drijver (wie? Ja, die) was er ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou dat waren ff een paar interessante minuten op Fok!....
Yep. Film niet gezien, maar ze zit daar in, ja.quote:
Jawel, al zijn we niet zo lang gebleven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar je hebt je dus vermaakt in Am*dam???
kleuter zie je welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Inderdaad
Nu ga ik naar het pannenkoekenrestaurant![]()
Dat heb ik me altijd al afgevraagd bij jou. Dacht dat je al die feitjes uit de SHOchat wistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep. Film niet gezien, maar ze zit daar in, ja.
Ik kende haar eigenlijk vooral van die BNN-serie (Bitches) en van het feit dat ze de ex is van Tygo Gernandt. Waarom ik dat weet, weet ik ook niet.
Ik wist vannacht een weddenschap met een vriend te winnen, omdat hij niet geloofde hoe oud Angelina Jolie is. Ik wist ergens nog dat ze uit '75 komt en zelfs dat ze in juli jarig is.WAAROM ONTHOUD IK DIT SOORT NONSENS?!
Om er geld aan te kunnen verdienen????quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Yep. Film niet gezien, maar ze zit daar in, ja.
Ik kende haar eigenlijk vooral van die BNN-serie (Bitches) en van het feit dat ze de ex is van Tygo Gernandt. Waarom ik dat weet, weet ik ook niet.
Ik wist vannacht een weddenschap met een vriend te winnen, omdat hij niet geloofde hoe oud Angelina Jolie is. Ik wist ergens nog dat ze uit '75 komt en zelfs dat ze in juli jarig is.WAAROM ONTHOUD IK DIT SOORT NONSENS?!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik me altijd al afgevraagd bij jou. Dacht dat je al die feitjes uit de SHOchat wist
Dude, ShowChat heeft niks met showbizz te maken. De SC is daar wel logischerwijs ontstaan, maar er wordt daar niet over showbizz gepraat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik me altijd al afgevraagd bij jou. Dacht dat je al die feitjes uit de SHOchat wist
Pubquiz?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Om er geld aan te kunnen verdienen????
Ik heb gewoon een raar, lichtelijk fotografisch geheugen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ShowChat heeft niks met showbizz te maken. De SC is daar wel logischerwijs ontstaan, maar er wordt daar niet over showbizz gepraat.En het is er al een tijdje heel erg dood...
[..]
Pubquiz?
[..]
Ik heb gewoon een raar, lichtelijk fotografisch geheugen.
En jogy tijdelijk terug. I like.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:04 schreef Dagonet het volgende:
Het_hupt gaf aan vanaf maandag geen tijd en energie meer te hebben om naast z'n nieuwe werk ook nog een forum als ONZ erbij te modden. Heel begrijpelijk.
We willen Hupt bedanken voor de tijd en energie die hij in ONZ heeft gestoken en zien hem graag weer terug in het zwart.
Over een eventuele opvolging zijn we ons nog aan het beraden dus daar horen jullie later meer over.
Omdat jij er niet meer postquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, ShowChat heeft niks met showbizz te maken. De SC is daar wel logischerwijs ontstaan, maar er wordt daar niet over showbizz gepraat.En het is er al een tijdje heel erg dood...
En ik postte er niet meer, omdat het allemaal saaie burgerlullen zijn geworden. Dom gezwets over hun katten enzo.quote:
De halve KLB SC, wat doe je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar ik kom toch tot de conclusie dat alle mooiboys, aandachtshoertjes en paupers gewoon dood mogen gaan op deze wereld
Ik vroeg het mij al af!!!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:32 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar ik kom toch tot de conclusie dat alle mooiboys, aandachtshoertjes en paupers gewoon dood mogen gaan op deze wereld
Ik open maandag wel een reltopic inclusief feedback enzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Waarvan akte, wanneer begint de hetze en waar kan ik mij aanmelden?
Dat zijn niet echt mooiboys, of mensen die té arrogant op een foto staan als een stel aandachtshoeren, en paupers zijn het evenmin (want komop, Fok! hequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Dames en heren, in mijn gedwongen afwezigheid heb ik schijnbaar -weer- een SHE rel gemist. Wie wil mij bijpraten?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geen foto's...all you need to know!
Hoe is ie verder???
Van de verdere rel houdt ik mij afwezig!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al?En waarom is Danny dan zo verbitterd?
Goed hoor, gister weer eens een dagje naar school geweest, morgenavondweer terug naar mijn revacentrum.
Och jongen toch, wat een zwaar leven heb je tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:02 schreef Marurk het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!1!!!!!!!!!!
Moet ik nou alweer pizza gaan eten.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och jongen toch, wat een zwaar leven heb je toch
Ik zoek een lekker wijf.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek zo'n filmpje van Johnny Heitinga, dat hij weg gaat met z'n hoogtepunten en zn debuut enzo. Alleen kan hem niet meer vindendie verrekte youtube zal het wel weer verwijderd hebben ivm met muziek
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:12 schreef McFearless het volgende:
JA, JA, JA,
TS, TS,
TS, TS,
TS, TS, JE MOEDER IS EEN HOER!1!1
Lekker mokkel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
*Kijkt links van gequote bericht
Gevonden!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:12 schreef McFearless het volgende:
JA, JA, JA,
TS, TS,
TS, TS,
TS, TS, JE MOEDER IS EEN HOER!1!1
Pak je toch gewoon nieuwe koffie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef behangplakker het volgende:
Ik wist niet zeker of ik al 2 suiker in mijn koffie had gedaan, deed ik er nog 2 in, zitten er opeens wél vier in
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
*Kijkt links van gequote bericht
Gevonden!
Ja, kan ik doen. Maar ik zit boven, en dan moet ik weer die senseodingen verwisselen enzoquote:
Gelukkig heb je je uitgebreide vocabulaire om een en ander te compenseren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:30 schreef behangplakker het volgende:
Ik wist niet zeker of ik al 2 suiker in mijn koffie had gedaan, deed ik er nog 2 in, zitten er opeens wél vier in
HAHAHA, WAT EEN FAALHAAS!!!111!11quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
ow tvp
en als iedereen zo nieuwschierig is kom dan zelf naar de meet ipv fotos te roepen,
ik zou ook geen namen noemen, want vervolgens wordt iedereen in de klb sc af te gezeken namelijk
advies: fotos gewoon via PM versturen naar degene die gekomen zijn
(dat is dus een van de redenen dat ik er niet op sta) (andere reden is werkgerelateerd, dus mocht er bij de komende fotos nog een van mij tussenzitten, aub eruit halen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je uitgebreide vocabulaire om een en ander te compenseren.
Precies en daar mag ik om lachen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
Ga je daar nu de hele tijd over door? Jij vroeg het gewoon aan mij, en ik gaf gewoon een eerlijk antwoord
Al begrijp ik niet wat er te lachen valt?quote:
Dat kan, dat kan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:52 schreef behangplakker het volgende:
Al begrijp ik niet wat er te lachen valt?
Natuurlijk kan dat. Maar nu vraag ik jou toch om uitlegquote:
Hoop dat het vanavond wel druk is. Ik kan niet weg omdat ik maandag proefwerkweek hebquote:
Gewoon uitgaan manquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoop dat het vanavond wel druk is. Ik kan niet weg omdat ik maandag proefwerkweek heb
Nee, heb alles al afgezegd. Vorige 2 proefwerkweken gingen ook slecht omdat ik het weekend ervoor ook niks deedquote:
Maar hij heeft de gedachtegang van een PUB-mod. Hij vind de note-functie vooral interessantquote:
idd erg triest om users af te kraken terwijl je zelf nooit ergens verschijnt, maar ga vooral zo doorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef Emimich het volgende:
En dan denk je dat het niet triester kan!
[PUB MEET] Hij is geweest!
[PUB MEET] Hij is geweest!
valt mee, jij hebt er nog geeneen van mijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar hij heeft de gedachtegang van een PUB-mod. Hij vind de note-functie vooral interessant
Nee, maar het valt me op dat veel mods wat tegen Jordeeeh hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt mee, jij hebt er nog geeneen van mij
Of je nu fifa speelt of uitgaat, voor jou maakt het beiden niet uit!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op dat veel mods wat tegen Jordeeeh hebben![]()
Ga nu trouwens Fifa spelen, spreek jullie misschien vanavond
niks tegen jordy hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op dat veel mods wat tegen Jordeeeh hebben![]()
Ga nu trouwens Fifa spelen, spreek jullie misschien vanavond
Ik kraak helemaal niemand af, ik geef enkel en alleen commentaar zonder een blad voor de mond te nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
idd erg triest om users af te kraken terwijl je zelf nooit ergens verschijnt, maar ga vooral zo door
ja, en waar zit precies het verschilquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik kraak helemaal niemand af, ik geef enkel en alleen commentaar zonder een blad voor de mond te nemen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en waar zit precies het verschil, kom volgende keer gewoon zelf langs, internetheld
Balen voor je.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, heb alles al afgezegd. Vorige 2 proefwerkweken gingen ook slecht omdat ik het weekend ervoor ook niks deedAls ik deze verneuk, dan moet ik op het einde van het jaar nog hard aan de studie ook, dan doe ik het liever 1 week ipv 2 maanden
Ik geef er niets om waar het verschil zit, ik geef alleen aan wat ik doe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
ja, en waar zit precies het verschil, kom volgende keer gewoon zelf langs, internetheld
Ik denk ik kom even kijken, maar wie/wat/waar is de grote internetheld van deze SC?quote:
Ik ben al op een meet geweest hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ook zoiets, alsof ik wel het 'recht' zou hebben om het uiterlijk van eenieder te becommentariëren als ik wel naar de meet was geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:15 schreef Bresh het volgende:
Ik ben al op een meet geweest hoor
Ik had echter geen tijd/geld/zin voor een PUB meet.
dan komt het minder kansloos over, beetje anoniem de internetheld uithangen achteraf betuigd ook niet echt van klasse ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ook zoiets, alsof ik wel het 'recht' zou hebben om het uiterlijk van eenieder te becommentariëren als ik wel naar de meet was geweest.
Dat zeg ik niet, ik reageerde erop dat hij zei dat ik eerst zelf m'n kop moest laten zien op een meet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ook zoiets, alsof ik wel het 'recht' zou hebben om het uiterlijk van eenieder te becommentariëren als ik wel naar de meet was geweest.
ja van jou wist ik hoe t zat, doelde meer op emmimich,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:15 schreef Bresh het volgende:
[..]
Ik ben al op een meet geweest hoor
Ik had echter geen tijd/geld/zin voor een PUB meet.
Hm, mja had ook al een paar biertjes achter de kiezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja van jou wist ik hoe t zat, doelde meer op emmimich,
ondanks dat, toch jammer dat je users gaat bashen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:20 schreef Bresh het volgende:
[..]
Hm, mja had ook al een paar biertjes achter de kiezen
Daarnaast vond ik ze er gewoon nerderig uitzien in vergelijking met de mensen van de SC meet.
Nee, alleen KLB SC meet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik las nederig....hahaha!
Maar, je bent bij beide meets geweest?
Truequote:
quote:
Ha-ha.quote:
Ja, lach er maar om, is heul nie leuk hoor...quote:
Ha-ha.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, is heul nie leuk hoor...
Bieren.quote:
OMG.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef Bresh het volgende:
Vanavond gaat zo'n faal worden
K heb geen lenzen meer, dan in een onbekende discotheek
Dat wordt op de tast iedereen vinden
quote:
Ik ga zo maar eens pizza + een biertje pakken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mooi ik ook, lekker naar huis, niks doen, achter me comp installeren met bier en wiet!
En blijf weg.quote:
Wist je dat het zaterdag is?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:58 schreef Marurk het volgende:
Shit ik voel me gaar man. Te lang achter die kutcomputer gezeten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
En ik verdenk mijn vader + de buurman van 3 jaar posten op fok. Ze gingen net bashen over patat en friet etc. etc.
Die vent rechts lijkt er wel in gephotoshoptquote:
Anders c/p je dit een minuut later niet in een msn-gesprek met mij! Ik wilde deze primeur!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
En ik verdenk mijn vader + de buurman van 3 jaar posten op fok. Ze gingen net bashen over patat en friet etc. etc.
Valt me serieus nu pas opquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die vent rechts lijkt er wel in gephotoshopt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die vent rechts lijkt er wel in gephotoshopt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders c/p je dit een minuut later niet in een msn-gesprek met mij! Ik wilde deze primeur!
MiVer?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Owkee...dus lekker met z'n allen msnen en ik maar niks doen hier....
Kwam laatst een gast via fok op m'n msn om over vrouwen te praten en of ik nog leuke plaatjes had....hahahaha...vanuit het niets!!!!
Ahquote:
PKquote:
Nope, een keertje geen zin.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PKGa jij vanavond niet uit ofzo?
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yay
Nog noemenswaardige dingen voorgevallen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yay
Nog noemenswaardige dingen voorgevallen?
Oww, dat is ook wel tof. Hopelijk zie ik die binnenkort nog! Vanavond in iedergeval niet, morgen vroeg op. Stomme moeders met hun stomme verjaardagenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Mike_hunt zit hier trouwens heel vaak, heb hem een keer in de nacht naar de SC geloost en hij zit hier nu best vaak, maar vnl in de nacht vanwege tijdsverschil!
Hmm?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kut! Had hem niet moeten verwijderen....
quote:
http://fotoboek.fok.nl/jennafanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb die persoon meteen verwijdert omdat ik er geen zin in had, dan had ik nog een naam gehad, hij zij dat z'n nick jennafan was, kan via proxy weinig doen op fok, als ik thuis ben zal ik ff zoeken!
quote:He mensen!
Als je graag pics ofzo van mooie babes wilt uitwisselen voeg me dan toe op msn:
martijn_denbosch@hotmail.com
Groeteee en laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |