Deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:03 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, waar is die kankerpic, kan hem niet meer vinden
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Die behoort idd tot die categorie, maar kan er alleen niet om lachen. Maar aldi pics met zo'n onderschrift zijn vaak briljant ga die maar postenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/169054 ?
Dit topic?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:07 schreef KingOfPop het volgende:
Nog meer van die sukkels op the interwebz waarom we kunnen lachen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dit topic?
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 22
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat vind je het enige vreemde aan die foto?![]()
Dat klopt, hij heeft ze niet aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De rest is een brei van vreemdheid, die schoenen staan er los van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En? Kaarten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Omdat die er allemaal niet staan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:20 schreef Marurk het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet bij de kwaliteitsusers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Acht maarquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Omdat die er allemaal niet staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, valt mij nu pas op, hoexzo dat?
Oh en van wie is die laatst UI?????No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Acht maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder dan je hoopte?No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januariquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
Ik kom niet één keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze hebben mij er uit gehaald omdat ik gebanned wasEn aldi paupers die 1 keer komen, staan er meteen tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou ja, bij een ban uit de UI-lijst....HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, ben al lang blij dat ik er heen ga, september en in januari![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, sommigen komen nooit meer en staan er gewoon inDan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan gaan wij daar toch zeker wat aan doen of niet dan.
Ook mooi twee keer naar London heenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2 concerten dus, velly nijs!!!!!
Ik heb op de valreep nog ff kaarten gescoort voor Copldplay toen ik hoorde dat ze miss stoppen eind 2009!
DutchErroristquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh en van wie is die laatst UI?????
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy staat er ook nog steeds in.Als ik maandag zin heb ga ik wel ff de UI lijst aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |